Shit ik heb het dansje gemistquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
Ja dat was jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
IEDEREEN keek, heel dat dorp daar zowatquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Kortom, iedereen op de meet en het oude vrouwtje wat aan de overkant woont.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
IEDEREEN keek, heel dat dorp daar zowat
Ik durfde vooral niet meer toen jij keekquote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, iedereen op de meet en het oude vrouwtje wat aan de overkant woont.
Ik keek niet, ik richtte alleen m'n telefoon naar het groepje terwijl ik de hele andere kant op keek. Het staat er ook gewoon op hè? Joysa:"(Ik wil niet) omdat iedereen kijkt." met die lekkere zachte G.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik durfde vooral niet meer toen jij keek
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek niet, ik richtte alleen m'n telefoon naar het groepje terwijl ik de hele andere kant op keek. Het staat er ook gewoon op hè? Joysa:"(Ik wil niet) omdat iedereen kijkt." met die lekkere zachte G.
Oh wacht, er zit geen g in die zin.
Vandaar ineens al die Nederlandse muziekquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef marbasnarf het volgende:
e mij roepen dak niet goed engels kan =p
coowlquote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf als je op de smiley drukt naast invoeren... dan krijg je allemaal leuke smileys
En dezequote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl![]()
![]()
en deze is ook toepasselijk:
Deleten aub.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Stuur het filmpje eens dan?
Dat filmpje wat ik heb hoor je bijna niks.. alleen Mur opeens 'GA ZINGEN DAN!'
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl![]()
![]()
en deze is ook toepasselijk:
Ja leuk en goedquote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey Kree. Hoe is het met je meisje?
Hij staat al op internet alleen heb jij het linkje nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |