Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.quote:
Dat is toch minder, lijkt me.. Maar goed, ik heb geen idee hoe druk HR zich over dit soort zaken maaktquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.
Het slechte nieuws: geen verslag.
Het goede nieuws: ik ben wel 2 lvls hoger.
Nee ik heb iemand op twitter uitgelegd hoe je een app moet downloaden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.
Goed bezigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg toch geen woord op papier. Ik leven het maandag wel in met een net mailtje erbij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch minder, lijkt me.. Maar goed, ik heb geen idee hoe druk HR zich over dit soort zaken maakt
Ja, op de middelbare kon dat nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg toch geen woord op papier. Ik leven het maandag wel in met een net mailtje erbij.
Op het hoger ook nog wel. Het is toch maar voor studieloopbaancoaching.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, op de middelbare kon dat nog
Loefje, dat is wel Royal sadness, 6 keer dezelfde film kijken.. Het is niet zo dat ze opeens een scene anders gaan doen ofzo..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Dilemma's van hoog niveau hier, of voor de 6de keer op rij dezelfde film kijken of toch maar eens gaan slapen.
Dilemma's, dilemma's.
6x? The hack?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Dilemma's van hoog niveau hier, of voor de 6de keer op rij dezelfde film kijken of toch maar eens gaan slapen.
Dilemma's, dilemma's.
Nee, maar die film is gewoon zo baas, hij verveelt niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loefje, dat is wel Royal sadness, 6 keer dezelfde film kijken.. Het is niet zo dat ze opeens een scene anders gaan doen ofzo..
Ik denk goed, er is geen hond hier, iedereen heeft een nieuw vriendje/dinnetje gescoord.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoe was de meet gister eigenlijk?
Uberbazenmeetquote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoe was de meet gister eigenlijk?
Only in the movies.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik denk goed, er is geen hond hier, iedereen heeft een nieuw vriendje/dinnetje gescoord.
Fijn.quote:
only in the moviesquote:Op maandag 30 januari 2012 01:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Fijn.
Is er nog een gangbang uit voortgevloeid?
Succes!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:20 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag afspraak bij de huisarts.
Ze wilde weer alleen mn urine testen en me weer naar huis sturen.Toch maar gezegd dat ik daar niet zo veel trek in heb als ik der 1.5 uur over reis. Dus toen mocht ik toch een afspraak.
hier sneeuw. 10 min gelopen en Ik leek net een sneeuwmanquote:
Hier geen sneeuw meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hier sneeuw. 10 min gelopen en Ik leek net een sneeuwman
zijn wel mooie beestenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw meer.
En valken zijn niet buiten he. Hier binnen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kut weet niet wat ik moet doen.... Mijn abbo verlengen en een iPhone 4S nemen, of een prepaid toestel kopen voor 169 euro en wachten op de iPhone 5???
Mijn broertje heeft de htc wildfire, die is best fijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik zag de htc wildfire... maar dat is een klein kutding
En die galaxy's zijn best duur
grr
Ja maar hij is zo kleinquote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft de htc wildfire, die is best fijn.
Maar Iphone is gewoon liefde![]()
Dat is waar.. Ik vind geen elke andere telefoon nog fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo kleinBen net even bij de saturn gaan kijken....
Ja iPhone
Zoveel werk kan portfolio aanvullen toch niet zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
Overgangsgesprek ook weer achter de rug.
Goede nieuws: Ik ben mag straks op stage.
Slechte nieuws: Ik moet mijn portfolio nog wel even aanvullen daarvoor.
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zoveel werk kan portfolio aanvullen toch niet zijn?
Tof dat je op stage mag!
Dan is het toch geen slecht nieuws loefjequote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.
En wat dingen die ik nog moet inscannen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.
En wat dingen die ik nog moet inscannen.
Ik was liever gewoon meteen door gegaan naar de volgende fase, maar goed prima nieuws ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is het toch geen slecht nieuws loefje
Das ook logisch hequote:Op maandag 30 januari 2012 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was liever gewoon meteen door gegaan naar de volgende fase, maar goed prima nieuws ja.
ik heb deze week ook nog vrijquote:
Wat let je om vrij te nemen?quote:
hij heeft een bazenbaanquote:
En dat is?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij heeft een bazenbaanDaar wil je geen vrij van
Mur zeg eens wat je doetquote:
Zat je daarom ook beetje buitenaf?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
De meet heeft best wel veel indruk op me gemaakt. Ik denk dat ik nog wel een tijdje nodig heb om die te verwerken. Heel raar...
Bazenbaan? Als ik hier nog een jaar in deze situatie zit koop ik een pistool en maak ik er een eind aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij heeft een bazenbaanDaar wil je geen vrij van
Ja, ik ben niet zo van de grote massa's.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zat je daarom ook beetje buitenaf?
Dit klinkt heel afkrakend, maar zo bedoel ik het totaal niet!
Het is wel vet wat je maaktquote:Op maandag 30 januari 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bazenbaan? Als ik hier nog een jaar in deze situatie zit koop ik een pistool en maak ik er een eind aan.
Mooi dat je het wel naar je zin hadquote:Op maandag 30 januari 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van de grote massa's.
En ik snap heel goed dat het niet afkrakend bedoeld was
Maar ik heb het toch wel naar m'n zin gehad, aantal goeie gesprekken gevoerd en de karaoke was gewoon leuk
nouquote:Op maandag 30 januari 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wel, maar in een sweatshop in china zou ik nog beter zitten.
Ik heb gesolliciteerd bij de vuilnisdienst omdat ik het hier echt niet meer zag zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouDat is wel heel overdreven.
hmm dan vind je het er idd wel kut jaquote:Op maandag 30 januari 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij de vuilnisdienst omdat ik het hier echt niet meer zag zitten.
Need I say more?
Het scheelde wel enorm dat ik de meesten al op TC had gezien trouwens. Ik moet er vandoor!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi dat je het wel naar je zin had
En ik vind het leuk dat je zoiets toch doet, ook al vreet het energie.
Oke dan is het wel heel ergquote:Op maandag 30 januari 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij de vuilnisdienst omdat ik het hier echt niet meer zag zitten.
Need I say more?
maar die lucht lijkt me in het begin wel heel erg wennen.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
De vuilnisdienst lijkt me helemaal niet zo'n erge baan hoor, lekker de hele dag buiten en door de hele gemeente rijden enzo, niets mis mee.
Ben je ziek geworden?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Oké, wie van de meeting-gangers was ziek tijdens het double dippen! Ik wil namen, nu.
Nouja, ik heb al een tijdje last van gewichtsverlies, dat is wel een symptoom.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
Ben je ziek geworden?
Als het aids is was ik het.
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ik heb al een tijdje last van gewichtsverlies, dat is wel een symptoom.
Ik was het niet hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Oké, wie van de meeting-gangers was ziek tijdens het double dippen! Ik wil namen, nu.
gatverdamme !quote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Ik heb niet gedouble dippedquote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Ik heb je geknuffeld, dus nu ben je verkouden?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil iemand anders de schuld geven.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie foto had je gemaakt van ons man.
Man-fluquote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je geknuffeld, dus nu ben je verkouden?
nouquote:
Zijn er foto's gemaakt?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie foto had je gemaakt van ons man.
Ik heb 1 foto.. van newb en loka op elkaar.quote:
En nice dat die is.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto.. van newb en loka op elkaar.
En 1 filmpje van rob en die vriendin van c_a aan het karaoken zijn
Daarom krijg ik morgen mijn nieuwe iPhone 4S binnenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |