Nouja, ik heb al een tijdje last van gewichtsverlies, dat is wel een symptoom.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
Ben je ziek geworden?
Als het aids is was ik het.
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ik heb al een tijdje last van gewichtsverlies, dat is wel een symptoom.
Ik was het niet hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Oké, wie van de meeting-gangers was ziek tijdens het double dippen! Ik wil namen, nu.
gatverdamme !quote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Oké, wie van de meeting-gangers was ziek tijdens het double dippen! Ik wil namen, nu.
Ik heb niet gedouble dippedquote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef twi het volgende:
Ik heb je geknuffeld, dus nu ben je verkouden?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil iemand anders de schuld geven.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie foto had je gemaakt van ons man.
Man-fluquote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je geknuffeld, dus nu ben je verkouden?
nouquote:
Zijn er foto's gemaakt?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooie foto had je gemaakt van ons man.
Ik heb 1 foto.. van newb en loka op elkaar.quote:
En nice dat die is.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto.. van newb en loka op elkaar.
En 1 filmpje van rob en die vriendin van c_a aan het karaoken zijn
Daarom krijg ik morgen mijn nieuwe iPhone 4S binnenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |