Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.quote:
Dat is toch minder, lijkt me.. Maar goed, ik heb geen idee hoe druk HR zich over dit soort zaken maaktquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.
Het slechte nieuws: geen verslag.
Het goede nieuws: ik ben wel 2 lvls hoger.
Nee ik heb iemand op twitter uitgelegd hoe je een app moet downloaden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de mensen die gaan gamen ipv een verslag te schrijven terwijl de deadline over 10 minuten is.
Goed bezigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg toch geen woord op papier. Ik leven het maandag wel in met een net mailtje erbij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch minder, lijkt me.. Maar goed, ik heb geen idee hoe druk HR zich over dit soort zaken maakt
Ja, op de middelbare kon dat nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg toch geen woord op papier. Ik leven het maandag wel in met een net mailtje erbij.
Op het hoger ook nog wel. Het is toch maar voor studieloopbaancoaching.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, op de middelbare kon dat nog
Loefje, dat is wel Royal sadness, 6 keer dezelfde film kijken.. Het is niet zo dat ze opeens een scene anders gaan doen ofzo..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Dilemma's van hoog niveau hier, of voor de 6de keer op rij dezelfde film kijken of toch maar eens gaan slapen.
Dilemma's, dilemma's.
6x? The hack?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
Dilemma's van hoog niveau hier, of voor de 6de keer op rij dezelfde film kijken of toch maar eens gaan slapen.
Dilemma's, dilemma's.
Nee, maar die film is gewoon zo baas, hij verveelt niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Loefje, dat is wel Royal sadness, 6 keer dezelfde film kijken.. Het is niet zo dat ze opeens een scene anders gaan doen ofzo..
Ik denk goed, er is geen hond hier, iedereen heeft een nieuw vriendje/dinnetje gescoord.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoe was de meet gister eigenlijk?
Uberbazenmeetquote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoe was de meet gister eigenlijk?
Only in the movies.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik denk goed, er is geen hond hier, iedereen heeft een nieuw vriendje/dinnetje gescoord.
Fijn.quote:
only in the moviesquote:Op maandag 30 januari 2012 01:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Fijn.
Is er nog een gangbang uit voortgevloeid?
Succes!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:20 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag afspraak bij de huisarts.
Ze wilde weer alleen mn urine testen en me weer naar huis sturen.Toch maar gezegd dat ik daar niet zo veel trek in heb als ik der 1.5 uur over reis. Dus toen mocht ik toch een afspraak.
hier sneeuw. 10 min gelopen en Ik leek net een sneeuwmanquote:
Hier geen sneeuw meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hier sneeuw. 10 min gelopen en Ik leek net een sneeuwman
zijn wel mooie beestenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier geen sneeuw meer.
En valken zijn niet buiten he. Hier binnen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
Kut weet niet wat ik moet doen.... Mijn abbo verlengen en een iPhone 4S nemen, of een prepaid toestel kopen voor 169 euro en wachten op de iPhone 5???
Mijn broertje heeft de htc wildfire, die is best fijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik zag de htc wildfire... maar dat is een klein kutding
En die galaxy's zijn best duur
grr
Ja maar hij is zo kleinquote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft de htc wildfire, die is best fijn.
Maar Iphone is gewoon liefde![]()
Dat is waar.. Ik vind geen elke andere telefoon nog fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo kleinBen net even bij de saturn gaan kijken....
Ja iPhone
Zoveel werk kan portfolio aanvullen toch niet zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
Overgangsgesprek ook weer achter de rug.
Goede nieuws: Ik ben mag straks op stage.
Slechte nieuws: Ik moet mijn portfolio nog wel even aanvullen daarvoor.
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zoveel werk kan portfolio aanvullen toch niet zijn?
Tof dat je op stage mag!
Dan is het toch geen slecht nieuws loefjequote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.
En wat dingen die ik nog moet inscannen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zijn een paar kleine dingetjes die aangevuld moeten worden dat is het.
En wat dingen die ik nog moet inscannen.
Ik was liever gewoon meteen door gegaan naar de volgende fase, maar goed prima nieuws ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is het toch geen slecht nieuws loefje
Das ook logisch hequote:Op maandag 30 januari 2012 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was liever gewoon meteen door gegaan naar de volgende fase, maar goed prima nieuws ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |