Duh. Had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
PVV-onderzoek naar terugkeer gulden zou concluderen dat het gunstiger is voor ons om terug te keren naar de gulden.
Ja...... Sure.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:10 schreef GSbrder het volgende:
Zodra je medestudenten ineens sociaal worden, extracurriculaire activiteiten ontplooien en stage lopen, is je studie te licht.
Nee, maar ik het meld het effe. Is Picchia ook weer blij.quote:
Zeg, moet jij niet eens aan de maatschappij gaan werken?quote:
Bron?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
PVV-onderzoek naar terugkeer gulden zou concluderen dat het gunstiger is voor ons om terug te keren naar de gulden.
WO Voeding en Diëtiek.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Behalve wanneer meer dan 75% van die vrouwen te zwaar is.
Ja, aan de echte maatschappij ja ipv een of andere rare illusie van jou.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet eens aan de maatschappij gaan werken?
Astuquote:
Verrassend.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
Oh jee, de echte maatschappijquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, aan de echte maatschappij ja ipv een of andere rare illusie van jou.wat een onzin zeg.
Skyrim is trouwens moeilijk briljant. Maar damn, verslavendquote:
Kloptquote:Op maandag 30 januari 2012 12:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Skyrim is trouwens moeilijk briljant. Maar damn, verslavend
Skyrim is echt een game voor rukkers.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik haat het dat heel die Elder Scrolls serie nu casual is geworden.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Skyrim is echt een game voor rukkers.
Hey, Vogels, man lul. Nog geneukt?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
contradictio in terminisquote:
Zal mij echt jeuken wat jij er van vindt.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yesj pliesjquote:
Hij heeft volgens mij al een tijdje niet meer gepost.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yesj pliesj
Nee, als je me een Arolsen-topic kan bezorgen ben ik ook weer even zoet.
De SP doet het inmiddels zo goed in de peilingen, dat ze het boze robotje Arolsen niet meer nodig hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij al een tijdje niet meer gepost.
Laat de SP dan maar weer rap kelderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De SP doet het inmiddels zo goed in de peilingen, dat ze het boze robotje Arolsen niet meer nodig hebben.
Die pieken gewoon wat vroeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laat de SP dan maar weer rap kelderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |