Recht? Dat stelt toch geen zak voor?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had ik dat maar, ik zit met een vak in de maag waar ik maar geen 6 voor kan zien te behalen. Uiteraard is dat recht. Tyfus recht.
Als zelfs Erik het kan.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Recht? Dat stelt toch geen zak voor?
Recht.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had ik dat maar, ik zit met een vak in de maag waar ik maar geen 6 voor kan zien te behalen. Uiteraard is dat recht. Tyfus recht.
Ja, als je het al niet eens fatsoenlijk kunt spellen..quote:Op maandag 30 januari 2012 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Recht.
Dat was voor mij de uitgelezen mogelijkheid me naar cum laude te worstelen. Probeer maar eens een tien te halen voor differtiaalvergelijkingen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, als je het al niet eens fatsoenlijk kunt spellen..
Bij de wiskunde vakken boeit het inderdaad niet, maar ik heb ook wel eens verslagen met dat soort mensen samen moeten schrijven. Dan is het toch best hinderlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ontzettend belangrijk voor de docent. Al dat dyslectische wiskunde-tuig
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Recht? Dat stelt toch geen zak voor?
Schijnbaar is het aan mij niet uitbesteed, Europees recht is een bitch.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Recht.
Dat was voor mij de uitgelezen mogelijkheid me naar cum laude te worstelen. Probeer maar eens een tien te halen voor differtiaalvergelijkingen.
Wat een draak van een zin weer, de tering.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar is het aan mij niet uitbesteed, Europees recht is een bitch.
Enige beetje wiskunde dat economie studies hebben is gelukkig simpel.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de wiskunde vakken boeit het inderdaad niet, maar ik heb ook wel eens verslagen met dat soort mensen samen moeten schrijven. Dan is het toch best hinderlijk.
Goedemorgen grammarnazi.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een draak van een zin weer, de tering.
Goedemorgen trouwens.
Klopt, eigenlijk stellen alleen Ir. studies wat voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige beetje wiskunde dat economie studies hebben is gelukkig simpel.
Correct.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk stellen alleen Ir. studies wat voor.
Klopt, gelukkig beschik ik naast een ongekende intelligentie ook nog over uitstekende sociale vaardigheden.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Alleen het merendeel van die studenten zijn autistisch, dat is dan weer jammer.
Zie je mij al een major in recht doen? Heb een hekel aan recht.quote:
Ja jij bent de held met een Master in recht.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:55 schreef eriksd het volgende:
HBO-rechten
Over een uur vechten met de fiscus. Schande!
Moet je wel je haar wat donkerder verven.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef eriksd het volgende:
Kan je niet gewoon wat meer eten en wat langer haar krijgen, dan maak ik hem wel voor je.
Maar wel het gras van de buren.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:06 schreef De_Nuance het volgende:
Elke richting heeft positieve en negatieve punten, maar veel politiek wordt er inderdaad niet besproken.
Ik voel me plotseling verbonden met Monolith. Hoewel ik een ir. behaal met een zacht randje.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig beschik ik naast een ongekende intelligentie ook nog over uitstekende sociale vaardigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |