Wanhopig hippe mama’s.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, van de week ook. Een meisje met haar fucking moeder!!! Met een bontkraag, blackberry en kutmuziek. En die moeder maar lachen naar mij en toen vertelden ze elkaar de laatste roddels van paardrijden, de klas en uitgaan.![]()
Negers gaan altijd met de bus.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:52 schreef Monolith het volgende:
Ik was vanochtend te lui om te fietsen dus pakte de bus. Zit daar een of ander hysterisch krijsend negertje met moeder in.
Netjes achterin zitten doen ze ook al niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Negers gaan altijd met de bus.
En dat is geen vooroordeel.
Weinig verrassend.quote:
Of douchen.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Netjes achterin zitten doen ze ook al niet meer.
Geen idee, ik probeer altijd zo ver mogelijk uit de buurt te blijven, zodat het geluid nog enigszins gedempt wordt.quote:
Wel douchen met onderbroek aan.quote:
Oh vreselijk! Dat is een heel nieuw soort ras of iets van die soort, dat zijn geen mensen. Nu zeikt men over babyboomers.. hoe zal de toekomst er uit zien met deze nieuwe generatie? Met InHolland diploma's en ontelbare bijstandsmoeders met 3 halfbloedjes van verschillende vaders.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n hekel aan blackberry-bontkraagmeisjes met R&B uit hun krakkerige telefoonspeaker.
Negers weten dat de vrouwtjes van mannenzweet houden. Geef ze eens ongelijk.quote:
Hoe staat het leven, afgezien van het feit dat het maandag is?quote:
Het leven staat er relatief goed voor meneer. Ik ben sinds vorige week weer volledig ah werk en ook mijn partner pakt de draad steeds meer op.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe staat het leven, afgezien van het feit dat het maandag is?
Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het leven staat er relatief goed voor meneer. Ik ben sinds vorige week weer volledig ah werk en ook mijn partner pakt de draad steeds meer op.
Same shit, different day.quote:
Dat klinkt als reden genoeg om de maandagen op de koop toe te nemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het leven staat er relatief goed voor meneer. Ik ben sinds vorige week weer volledig ah werk en ook mijn partner pakt de draad steeds meer op.
Ik was even vergeten welk een hekel ik heb aan maandagen.
[ afbeelding ]
quote:UvA wil diploma geven bij een vijf
AMSTERDAM - De faculteit der geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (UvA) laat studenten die voor een deel van de vakken een onvoldoende hebben, toch het eerste jaar halen.
Dat schrijft de Volkskrant. In het voorstel van de faculteit moeten studenten in het eerste half jaar van hun studie gemiddeld een zes halen, maar mogen ze een vijf compenseren met een zeven. In de tweede helft van het jaar moeten de studenten wel een voldoende halen.
De studenten zijn niet blij met het voorstel. Het is volgens de voorzitter van de studentenpartij Ons Kritisch Alternatief, Sam de Nijs, “een enorme inflatie van ons diploma.”
Ik mocht binnen een vak soms nog net een 5 met een 7 combineren bij partiële tentamens / opdrachten e.d.quote:
Ja, deeltentamens und so weiter.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mocht binnen een vak soms nog net een 5 met een 7 combineren bij partiële tentamens / opdrachten e.d.
Ja, maar dat was enkel binnen een vak, hoewel ik meen dat ik zowel in het verplichte curriculum van m'n propedeuse als in m'n doctoraal één vijf mocht hebben.quote:
Het is ook wel te doen. Alleen wel lekker makkelijk om je van een of ander wiskunde vakje af te kunnen maken zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mag 0 onvoldoendes.
Zowel bij tentamens, projecten etc. heb nooit een onvoldoende mogen halen. Moet altijd minstens een 6 voor de ECTS.
Had ik dat maar, ik zit met een vak in de maag waar ik maar geen 6 voor kan zien te behalen. Uiteraard is dat recht. Tyfus recht.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel te doen. Alleen wel lekker makkelijk om je van een of ander wiskunde vakje af te kunnen maken zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |