zou er wel voor zorgen dat de mensen niet zo bijdehand deden tegen de politiequote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Peperspray, wapenstok alles! En bij verzet had ik hem in zijn knien geschoten.
Volgende keer werkt hij wel mee.
Koele lamp!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Vriezer? Meer een vriezertje!
Rob weer met zijn hippe lampje.
En dan verdomme verbaasd zijn dat er zo weinig respect is voor de politie....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef donald_dick het volgende:
Man, ik had die man al lang in de boeien geslagen
Dat moet gewoon strafbaar worden en ik maak geen grap!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Land uit gooien..deze terroristen proberen ons te vergiftigen!
Eens.. gewoon gevaarlijk voor de gezondheid.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat moet gewoon strafbaar worden en ik maak geen grap!
Wat is daar eigenlijk zo verkeerd aan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
ja hoor, weer afwasmiddel voor je handen.
tis schandalig!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Mooi toch!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
waarom kan dat eigenlijk niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik het trouwens alleen als er echt geen zeep meer is.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Mag niet van Rob. Geen idee. Het ontvet wel, het schuimt teveel?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk zo verkeerd aan?
Niks, maar het is geen zeep voor je handenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk zo verkeerd aan?
het lost je handen op.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag niet van Rob. Geen idee. Het ontvet wel, het schuimt teveel?
Wazige gast die Rob.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag niet van Rob. Geen idee. Het ontvet wel, het schuimt teveel?
Bazen muziek!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef bjanaan het volgende:
Achtergrond muziek is weer top +1 voor de SBS6 stagiaire.
geen gastenboek!quote:
daar is het ook januari? Overal is het januariquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
'We bezorgen bijvoorbeeld Saus Uiensaus'
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar is het ook januari? Overal is het januari
Is een standaard site van Just Eat. Die zitten standaard vol met fouten, kunnen die kleine zaakjes zelf niks aan doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
'We bezorgen bijvoorbeeld Saus Uiensaus'
ff de knoflooksaus afroamen,quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
ik kom trouwens ook weleens in dat soort shoarma tenten, en je kan er lekker eten maar ik wil idd niet weten wat er allemaal in de keuken gebeurt...
Lekker romig he die knoflooksausenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
ik kom trouwens ook weleens in dat soort shoarma tenten, en je kan er lekker eten maar ik wil idd niet weten wat er allemaal in de keuken gebeurt...
Wat is dat Just Eat een kutbedrijf danquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is een standaard site van Just Eat. Die zitten standaard vol met fouten, kunnen die kleine zaakjes zelf niks aan doen.
Hier hebben ze een open keuken. Ziet er op zich goed uit. Hygiëne is matig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
ik haal mijn shoarma bij mijn keuken, die is niet "achter"quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik haal mijn shoarma bij de snackbar, daar kun je zien wat ze doen. De keuken is niet "achter"
Mijn moeder heeft Rob een keer in het echt gezien bij super de boer voor een opnamequote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef bjanaan het volgende:
Heeft iemand ooit een keer Rob gezien samen met Rob op de foto zou echt te baas zijn!
Die koks al, zien er goed gekleed uitquote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef YazooW het volgende:
Nederlandse zaak, deze zal waarschijnlijk wel een sticker krijgen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ff de knoflooksaus afroamen,
fapfapfapfap
Ik haal ook weleens bij de slager, die maakt het helemaal zelf, die is echt lekker, alleen nogal duur helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik haal mijn shoarma bij mijn keuken, die is niet "achter"
Sites van Thuisbezorgd zijn net zo dramatisch, maar die bedrijfjes hebben ze wel graag omdat als een klant via zo'n site eten gaat bestellen via justeat/thuisbezorgd ze geen servicekosten hoeven te betalen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat is dat Just Eat een kutbedrijf dan
Hehe ik heb bij een Super de Boer gewerkt, overal kwam zo'n Rob Geus sticker op.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Rob een keer in het echt gezien bij super de boer voor een opname
Hm dat is wel handig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sites van Thuisbezorgd zijn net zo dramatisch, maar die bedrijfjes hebben ze wel graag omdat als een klant via zo'n site eten gaat bestellen via justeat/thuisbezorgd ze geen servicekosten hoeven te betalen.
Justeat pakt bijvoorbeeld 8% van het totale bedrag.
racisme!!! omfg!!11quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
Wel heel toevallig dat dit dan weer net Nederlanders zijn he...
Was het ook zag je van de week in een reclamequote:
Oh heb ik niet gezien. Maar het begint al met een kapotte muur.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was het ook zag je van de week in een reclame
Haha ik denk dat de meeste wel met pensioen zijn!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef OverRated het volgende:
Nu gaat hij zijn leraren een lesje leren'Kijk mij het ver geschopt hebben'
Dat doen ze echt zelf!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Palomar het volgende:
wat een nazi gaat ie zn eigen school nu geen sticker geven
Niks NSB.. gewoon terecht geen onderscheid maken.. niet ff bellen ik kom volgende week langs.. nee gewoon aanpakken, keurig van Rob.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef YazooW het volgende:
Gaat hij nou z'n eigen school erbij naaien?
Wat een NSBer zeg.
Dat dit kan in NLquote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha rob p0wned zijn school.
Misschien is heeft hij wel een tip gekregen van de leerlingen. Zeggen de leerlingen kom in week 2 dan gaan wij er een dikke bende van makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef YazooW het volgende:
Gaat hij nou z'n eigen school erbij naaien?
Wat een NSBer zeg.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Heeft die school een gastenboek toevallig
De paardenlullen zeker weer hequote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Heeft die school een gastenboek toevallig
Dit vonden de leerlingen ook in de keukenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef OverRated het volgende:
Kind op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad ja!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Top!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
En de man van wegmisbruikers. In de auto van de hondquote:
De auto van de hondquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de man van wegmisbruikers. In de auto van de hond
Ik weet wel waarom jij die zo leuk vind..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
straks allemaal naar studio voetbal?
Nee, Ajax heeft verloren.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
straks allemaal naar studio voetbal?
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom jij die zo leuk vind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja en de pagina';s laden nu nog kutter inquote:
dat vroeg ik me ook afquote:
Niet De achtervolging van de klapkuiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |