En de rest?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Thaboel het volgende:
stap 4 van mk klinkt heul goed haha
vanavond ook maar eens plannetje maken
Ben op werk zal straks even wat beter kijken. Maar opzich een haalbaar plan.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Schild het volgende:
Geeft niks, je complete peloton is toch al gesneuveld.
Sinds wanneer heb ik verstand van de organieke samenstelling van pleunen?quote:
Voor degene die minder vuistdiep in defensie zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:39 schreef Schild het volgende:
Wat is de samenstelling van de QRF? Zit hier een zulu, golf en oscar bij? En hoelang zijn ze onderweg vanuit FOB naar inzetlocatie?
SPOILER: Stap 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stap 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stap 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allicht ben ik wat te ruimdenkend geweest![]()
![]()
Maar ik zal wel mijn gedachtegangen bij de stappen even toelichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt me op dat er bij beide plannen die er nu zijn (mk en thaboel) ondanks ied dreiging er toch nog diverse wegen worden overgestoken en gebouwen worden benaderd. Wat is hier de reden van? De ied dreiging was niet geheel voorzien en hier is de eenheid ook niet echt op voorbereid, anders zouden ze waarschijnlijk ook niet met 4tonners aankomen.![]()
Niet meer bij nagedachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Het feit dat je met 3man zit die vast in de BM zitten en een zwaar gewonde chauf. En voor mijn gevoel kan je die niet veilig weg halen als je niet ASAP die vupo's aanpakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Maar waarom zou je in vredesnaam dan met een beperkt clubje een gebouw gaan overmeesteren? Vuur op het gebouw zodat het circus zich niet laat zien en je kun prima bij je BM.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het feit dat je met 3man zit die vast in de BM zitten en een zwaar gewonde chauf. En voor mijn gevoel kan je die niet veilig weg halen als je niet ASAP die vupo's aanpakt.![]()
Aan vuurkracht heb je meer dan genoeg aanwezig om voor die 2 gebouwen te zorgen dat ze hun kop niet meer naar buiten steken.![]()
![]()
Dus het moet eigenlijk gewoon zijn: Uitstuigen ,rakke takke tak tak max vuur op de gebouwen, buma leegtrekken en terugtrekken?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik zou het clubje lekker in de Bushmaster laten zitten indien deze niet onbedingt noodzakelijk verlegt moeten worden, dan wel omdat er verwonden zijn die niet in de Bushmaster de nodig TCCC kunnen krijgen. Maar verder zou ik ter beperking van verdere slachtoffers de troepen indien mogelijk op de laatste rally point een BP laten inrichten, op afwachting van de QRF.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:41 schreef Thaboel het volgende:
Dus het moet eigenlijk gewoon zijn: Uitstuigen ,rakke takke tak tak max vuur op de gebouwen, buma leegtrekken en terugtrekken?![]()
Ja, zoiets zou ik wel doen. Dan nog even stand houden zodat Oscar de BuMa kan wegtrekken en dan hakke bille wegwezen uit dat dorpje.
Zou dan eventueel later terugkomen maar dan bijvoorbeeld alleen maar BuMa's meenemen en gelijk Golf meenemen.![]()
Of zoals AJ het gister zou mooi zei: Terug het stenentijdperk in bombarderen.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: