Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Het lijkt ingewikkelder dan het is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp er nu al weer geen snars van. Deal, No deal![]()
![]()
same herequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp er nu al weer geen snars van. Deal, No deal![]()
![]()
Kijk het morgen wel even op mijn gemak. Kijk nu wat anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt ingewikkelder dan het is.
tenenkrommend jaquote:
Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.quote:Een nier kopen? Vanuit waar? Mexico?
Ik heb het verder niet gezien, las het alleen hier. Mocht je uiteindelijk een nieuwe nier krijgen dan ben je daar toch gewoon voor verzekerd? Heb je daar niet een zorgverzekering voor of heb ik dat nou misquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat dat in Mexico kan maar inderdaad, je kan in zat landen een nier kopen. Ofdat vervolgens de implantatie ook vakkundig (waaronder steriel) gebeurt en ofdat je niet in problemen geraakt wanneer je vervolgens in Nederland allerlei medicatie moet gebruiken om afweerreacties te voorkomen is een ander verhaal.
Hoe dan ook, dit was natuurlijk een stuntje dat slecht is gekopiëerd van die actie van BNN. Om aandacht te vragen voor het tekort aan organen.
Verbaasd mogen ze niet zijn aangezien ze het tegen andere ´professionele` (toch wel D-categorie of lager (A-categorie-artiesten hebben wij in Nederland niet)) artiesten opnamen.quote:Nou nou die Lois Lane, wat een arrogante bitches, zag je ze staan, wij? eruit?dat kan niet! dit is doorgestoken kaart, wij waren veel beter!
Ja als je illegaal je nier hebt gekregen dan moet je het allemaal zelf regelen maar wanneer je via de normale weg een nier krijgt neem ik aan dat je daar gewoon voor verzekerd bent toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je illegaal aan zo'n nier komt dan zouden er wel eens juridische problemen kunnen ontstaan en dan zou de zorgverzekeraar wel eens kunnen weigeren om behandelingen voor die illegaal verkregen nier te betalen (en dat de rechter dit toestaat). Het valt nogal op als je ineens immunosuppressieve middelen nodig hebt wanneer je volgens je dossier geen nieuwe nier hebt gekregen.
Weet jij hoe ze in die landen aan nieren komen?
Voor wie er niet bij stil heeft gestaan een hint: er zijn veel arme mensen in veel landen en je hebt maar 1 nier nodig om gezond te leven, zolang die ene nier goed blijft werken.
Wat teleurstellendquote:
Oef. Pijnlijk. Verwacht niet dat de tweede aflevering meer kijkers gaat trekken dan de eerste. Vorige week trok Kung Fu Panda bijna 600k kijkers op hetzelfde tijdstip.....quote:
Nou, de zaterdag is blijkbaar dus geen goed plan, als er nog geen 300.000 mensen naar kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef loezzzje het volgende:
Donderdagavond is nog steeds een slechte keuze. Ze moeten het op zaterdag of zondag doen. Donderdag zit je met WIDM, Vrijdag met The Voice, maar op zaterdag en zondag is er niet veel bijzonders op tv.
Dit programma tegenover de mol zetten is niet echt slim maarja we zullen volgende week zien. Ik zal het niet meer kijken, had er al genoeg van na 5 minuten
Zoals ik zei, gekopiëerd van BNN.quote:Over die nier... ik weet niet of jullie het hebben meegekregen.. maar uiteindelijk bleek dus dat ze dat natuurlijk niet gingen doen, want illegaal. Maar ze wilden op deze manier aandacht vragen voor het donorcodicil!
Tsja, zoals Bram hier al zegt, misschien hadden ze beter nog een aantal maanden kunnen wachten.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, de zaterdag is blijkbaar dus geen goed plan, als er nog geen 300.000 mensen naar kijkenDe sensatie-zondagavond van SBS scoort al jaren als een tiet, dus waarom zouden ze
Het probleem is dat we straks de OS krijgen en het EK voetbal en HgT krijgen we ook nog. Dan hadden ze echt tot het eind van het jaar moeten wachten. Lastig.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tsja, zoals Bram hier al zegt, misschien hadden ze beter nog een aantal maanden kunnen wachten.
Ja die vind ik ook zo leukquote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef loezzzje het volgende:
Zag ik daar in de reclame van aankomende donderdag nou de Badboyz van x factor 2 seizoenen geleden?dan ga ik wel even inschakelen, ik vind hun zo
![]()
I know! Ik werd op het werk zo uitgelachen, ik was de enige die voor hun wasquote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook zo leukAl zijn we volgens mij wel een van de weinigen
Mijn collegaatje vond ze ook maar nietsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
I know! Ik werd op het werk zo uitgelachen, ik was de enige die voor hun was
iBenny heeft een mooie uitleg gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:53 schreef loezzzje het volgende:
Ze zitten in de categorie 'oud gedienden van talentenshows' Zou Raffaela daar dan ook tussen zitten?
Ik snap het programma nog niet goedAls je zo'n duel wint, heb je dan al iets of moet je nog verder?
Nee, ze was toevallig ook in de studio aanwezig toen het werd opgenomen, volgens mij voor het ESF. Inderdaad, gelukkig, haar hebben we genoeg gezien!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef loezzzje het volgende:
Ok thanks
Oh dacht dat ik dat ergens gelezen had dat ze meedeed. Gelukkigmaar dan!
Werk je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik kijk gewoon weer, ik vond het leuk en WIDM heb ik maar half gevolgd, ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden.quote:
Neequote:
Ik zag gister nog een stukje en de motivatie zit net als de temp. buiten ver beneden het vriespunt.quote:
Zolang je maar niet met tegenzin meekijktquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een stukje en de motivatie zit net als de temp. buiten ver beneden het vriespunt.![]()
VOH Kids ook... Ik vind er geen zak aan helaas.
Je kijkt vanavond toch ook wel hequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef iBenny het volgende:
Vanavond. Dat betekent dat het bijna vrijdag is...
Vind ik idd ook geen zak aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOH Kids ook... Ik vind er geen zak aan helaas.
Hequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kijkt vanavond toch ook wel heStraks zit ik hier zowat in mijn uppie.
.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, tegen Benny dat je zonder hem zowat in je uppie zou zitten
Moeten we je met rust laten dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]Hij heeft nog niet geantwoord trouwens
Tuurlijk kijk ik!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kijkt vanavond toch ook wel heStraks zit ik hier zowat in mijn uppie.
Lol widm uber allesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jullie moeten allemaal kijken
Maar we tellen niet mee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jullie moeten allemaal kijken
Ik geef het ieder jaar een kans, maar het kan me nooit een seizoen lang boeienquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OOK WIDM ben ik sowieso al helemaal uit.
Vroeger keek ik altijd geboeid, na 2 afleveringen ben ik de draad kwijt en de zogenaamde BN'ers vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef het ieder jaar een kans, maar het kan me nooit een seizoen lang boeien
Dat ook. BN'ers die niemand kent; dan kun je net zo goed ON'ers nemenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd geboeid, na 2 afleveringen ben ik de draad kwijt en de zogenaamde BN'ers vind ik niet leuk.
Nummer 2?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, ik moet nog even wat anders doen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, ik moet nog even wat anders doen
Ow, okquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen luisteren, je hoeft niet hetzelfde te denken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh JA hoor, nú gaan ze ineens wel bekenden erin gooien en wel meteen?Kon dat vorige week niet?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]En het is lekker vlot nu lijkt wel.
Ja hoor, uiteraard mag dat, het hoeft alleen niet als je niet wilquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Het spijt me.. Mag ik blijven?
Dit wint ze zeker. Desray is gewoon geschoold zangeresquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als Desray eruit gaat, net als Lois Lane, dan ga ik echt huilen
Die heeft wel wat meegemaakt, gehandicapt kindje o.a.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oei wat een verlepte kop heeft die Dolly dot
YEAHquote:
En omdat ze gewoon leuk isquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Sowieso al door vanwege het leukere nummer.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Zag ik net even snel Angela, toen het vorige liedje geeindigd was?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Afgezien van de zang lijkt het me een geweldig mens
quote:
quote:
Da's nog best veel....die 8quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
De stand op de site.... 8-92 in het voordeel van Desray
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is Anita zo slim om de poen te pakken.
Wat is dit voor lekkers.
Ja, compensatie voor al die talentenjachten zonder mannen.quote:
Yeahquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag er niet verkeerd uit in ieder geval
Dat ja. We worden al genoeg achtergesteld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, compensatie voor al die talentenjachten zonder mannen.
Er doen ook mannen meequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, compensatie voor al die talentenjachten zonder mannen.
Whehehequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen
En nee, ik vind er geen knappe mannen bij zitten
Tegenwoordig 'like'd' men van alles, vernam ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
"Vinden we leuk"
...ik wil " I'm lovin' it" terug
Is dit Macchiato milkshake nu weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij smaakt niet echt bijzonder eigenlijk
Uhhuhquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Tegenwoordig 'like'd' men van alles, vernam ik
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit Macchiato milkshake nu weg?
yupquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit Macchiato milkshake nu weg?
Eg welquote:
Uhuquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eg welJe bent zeker een thee-man
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eg welJe bent zeker een thee-man
Whahaa, ik wist hetquote:
Jullie letten ook maar op 1 ding hequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mag wel een nieuwe beha, die dochter, d'r tieten liggen bijna op d'r navel
Wel zelfkennis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Ik ga kapot. Sta je daar dan als professional
UHHUH! TRINNIE EN SUSSANAH, HIJSEN MAARquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Karina jompel ik gewoon even mee
Ja dat is zeker zo, ehehequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Die andere zijn ook totaal niet leuk, dat scheelt
Wie bedoel jequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vertel me aub dat die losers er uit zijn
Kom je nog in beeld?quote:
Ja ze mikken er nu ook een hoop bekenden inquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een stuk leuker dan vorige week
Volgens mij zit er wat meer vaart in dan vorige week.. vind ik wel fijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een stuk leuker dan vorige week
Klopt, veel minder familie en minder beelden van de repetities.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wat meer vaart in dan vorige week.. vind ik wel fijn
Zouden ze meelezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, veel minder familie en minder beelden van de repetities.
Je had het moeten afkloppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien heeft John geluisterd naar het gezeik van ons over de familiepraatjes?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien heeft John geluisterd naar het gezeik van ons over de familiepraatjes?
quote:
Oh really?quote:
Is een nieuwe feature, kun je uitzetten bij je opties (heb ik ook gedaan, ik vond het irritant).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef D. het volgende:
Iemand die weet waarom quotes in een pop-up komen, en hoe ik daar weer vanaf komen?
Ja, in opties kun je het aanpassenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef D. het volgende:
Iemand die weet waarom quotes in een pop-up komen, en hoe ik daar weer vanaf komen?
Ken je het origineel niet heel goed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt nu een heel ander nummer
Jawel, die vind ik tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken je het origineel niet heel goed?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is een nieuwe feature, kun je uitzetten bij je opties (heb ik ook gedaan, ik vond het irritant).
Klassieke quotesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, in opties kun je het aanpassen
Ik vind het net een aapje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene is een dwerg, zie hem staanArmpjes
Yeah, Pheno gaf vanmiddag ook de tipquote:
Jaquote:
Geld pakken en meteen eruit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap het niet.... wanneer wel geld, en wanneer niet?
Na de battle kunnen ze dealen(voor eht geld gaan) of de uitslag afwachtenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap het niet.... wanneer wel geld, en wanneer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |