SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
Please sir. When moon? When Mustang?
En hoe was de dr. Foots?quote:
doe je pic DM-en?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en shar, heb een jurkje gevonden!![]()
![]()
In de sale, en niet strak zodat alle eventuele vetjes verborgen worden. Ik ben weer blij
Ik zal vanavond zorgen voor wat foto's dan dm ik ze!!quote:
coolquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal vanavond zorgen voor wat foto's dan dm ik ze!!
Voor alles!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ehmz waarvoor? Ik kijk nooit pokemon dinges
Nog niet gehad zo straks pas. Nu heb ik een liter thee!quote:
Is het duur?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, help me eens... Zal ik een WA-verzekering nemen voor ik op reis ga?
Ik vraag me zelf namelijk het nut ervan af, auto-dingen zijn namelijk niet meeverzekerd (en die zitten eigenlijk al bij verzekering van autohuurbedrijf), dus ik snap niet zo goed waar ik het dan voor nodig zou hebben...
Zeker lijkt me heel leuk!! Volgens mij is de inhoud van jou inloopkast echt 2 die for!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
coolmocht je nog wat moeten lenen ooit laat maar weten, kan wel x wat fotos maken enzeu
oh ja daar kan ik ook wel eens fotos van maken hoor, alhoewel tot nu toe mijn goede voornemen nog prima gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeker lijkt me heel leuk!! Volgens mij is de inhoud van jou inloopkast echt 2 die for!!
quote:
Je houdt het nog steeds uitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja daar kan ik ook wel eens fotos van maken hoor, alhoewel tot nu toe mijn goede voornemen nog prima gaat
Gewoon vol blijven houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si! Het voelt alsof ik het al maanden vol hou, helaas zitten we pas op eind januari
Lolquote:
quote:
quote:
Alsof Shar daarover gaat klagenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat iedereen naar je tieten kijkt zeker!![]()
Het is niet alsof iemand mij er ooit in ziet ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat iedereen naar je tieten kijkt zeker!![]()
Daar kom je wel erg laat achter AQ (23:01)quote:
quote:
Taart? Visite? Ben je jarig? Is SD jarig?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:32 schreef SummerBreeze het volgende:
blegh, moe. Vanmorgen om half 7 op omdat SC besloten had dat het tijd was om te spelen. Daarna taart afmaken en lasagne voorbereiden. Toen naaimachine ophalen en boodschappen doen, toen SC en SD in bad doen. Daarna kwam deel 1 van de visite al weer. Tijdens het hele visitegebeuren SC eten geven/in slaap wiegen/schone luiers geven, visite van hapjes en drankjes voorzien en lasagne afmaken/croutons maken/salade in elkaar draaien. Visite is nu eindelijk een half uurtje weg, SC ligt eindelijk te slapen en SD hangt op de bank een naar mijn idee iets te spannende film te kijken.
Ik zeg, tijd voor een wijntje
Oh, voordat mensen gaan denken dat SD niets doet thuis, op al het kook en bak-gebeuren na heeft SD het ook allemaal gedaan.
SD was de 11e jarig, ik morgen en we vieren het al sinds we elkaar kennen samenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Taart? Visite? Ben je jarig? Is SD jarig?
OMFG gefeliciteerd allebei dannnnnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
SD was de 11e jarig, ik morgen
Dank je welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG gefeliciteerd allebei dannnnn![]()
Gefeliciteerd beidenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
SD was de 11e jarig, ik morgen en we vieren het al sinds we elkaar kennen samen
Lol die had ik ook voor de kerst gehaald, best een leuk ding, alleen mijn tetten zitten wel een beetje klem in dat dingquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol die had ik ook voor de kerst gehaald, best een leuk ding, alleen mijn tetten zitten wel een beetje klem in dat ding
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Even zeiken hoor, ik werd vannacht om 3 uur wakker van de pijn en het lijkt erger te worden?
Ah maar ouders zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 10:42 schreef wc-eend het volgende:
Gefeliciteerd SB,SD,SC...
Zucht.. mijn ouders kopen 4 nieuwe kasten, een tv meubel en een cd-rek.. wie mag het in elkaar komen zetten... ja juist
Bij mij zit bijna nooit wat klem, heb een beetje een magere lijer... Alleen hoge broeken kan ik echt niet handelen, dat gedruk op je buikquote:Op zondag 29 januari 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]mijn tetten zitten altijd klem in bijna alles, soms hatelijk
Stom zeg... wat voor instructies had je van de arts gekregen als het niet over ging?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Even zeiken hoor, ik werd vannacht om 3 uur wakker van de pijn en het lijkt erger te worden?
I know... ben er ook al bijnaquote:Op zondag 29 januari 2012 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah maar ouders zijnhup aan de slag jij!
Deo op gedaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef wc-eend het volgende:
En serieus... de hele trein zit vol, mensen blijven staan en ik zit op zo'n vier persoons stukje en gewoon drie lege plekken bij me.. iedereen vertikt het om te komen zitten...
paracetamol innemen, thats it mehquote:Op zondag 29 januari 2012 10:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zit bijna nooit wat klem, heb een beetje een magere lijer... Alleen hoge broeken kan ik echt niet handelen, dat gedruk op je buik
[..]
Stom zeg... wat voor instructies had je van de arts gekregen als het niet over ging?
achja heb jij lekker ruimte tochquote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef wc-eend het volgende:
En serieus... de hele trein zit vol, mensen blijven staan en ik zit op zo'n vier persoons stukje en gewoon drie lege plekken bij me.. iedereen vertikt het om te komen zitten...
De truc is om m zonder bh te doen. Want ik heb ook best aardige tetten in verhouding met de rest van mijn lijf maar zonder bh ging het prima. Maar het was een maat 34 slaat nergens op want ik heb echt geen maat 34! Maar bij de steps zijn al die jurkjes echt huge!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol die had ik ook voor de kerst gehaald, best een leuk ding, alleen mijn tetten zitten wel een beetje klem in dat ding
Bij mij zat de 34 prima en ik heb altijd een 34quote:Op zondag 29 januari 2012 10:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De truc is om m zonder bh te doen. Want ik heb ook best aardige tetten in verhouding met de rest van mijn lijf maar zonder bh ging het prima. Maar het was een maat 34 slaat nergens op want ik heb echt geen maat 34! Maar bij de steps zijn al die jurkjes echt huge!
Nou ja het was voor een feestje dus met een vestje erover ging prima. En de stof is dik genoeg om je tetten een beetje in bedwang te houden. Met bh aan zou ik ook benauwde tetten hebben gehad denk ik!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bij mij zat de 34 prima en ik heb altijd een 34En zonder BH is koud in de winter
Welke heb je?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en Shar, ik gisteren mijn eerste chanel nagellak gekregen!
en een jaarvoorziening aan chocolade, ik heb serieus een flinke schoenendoos vol chocolade nu naast me staat
Nummer 499, gondola.quote:
die is leuk jaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nummer 499, gondola.
Een roodachtig lakje met mooie kleine glitters erin.
Kwam een vriendinnetje van me mee, in een te schattig chanel papieren tasje. Echt heel cute.quote:
nicequote:Op zondag 29 januari 2012 11:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kwam een vriendinnetje van me mee, in een te schattig chanel papieren tasje. Echt heel cute.
Doe mij toch maar 2.5 kilo drop. Ik zou denk ik 50 gram chocola eten en de rest verdwijnt na een jaar de prullenbak in...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Na een korte berekening weet ik dat ik nu een doos met 2,5 kilo chocolade naast me heb staan....
meeting bij lot en fruit!!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Na een korte berekening weet ik dat ik nu een doos met 2,5 kilo chocolade naast me heb staan....
Nou, ik zou ook graag 2,5 kilo drop willen hebben maar dat mag ik niet meer eten. Dus zo is het toch wel beter hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe mij toch maar 2.5 kilo drop. Ik zou denk ik 50 gram chocola eten en de rest verdwijnt na een jaar de prullenbak in...
Graag want ik ben bang dat ik zo echt dicht ga slippen. Ik weet niet wat mijn vrienden mij precies duidelijk willen maken met al die repenquote:
zalando verkoopt guessquote:Op zondag 29 januari 2012 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Had ook nog een bon van zalando gekregen, maar vind zalando een beetje stom...
Luxe probleem..
vrouwen:quote:Op zondag 29 januari 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Graag want ik ben bang dat ik zo echt dicht ga slippen. Ik weet niet wat mijn vrienden mij precies duidelijk willen maken met al die repen
Ja ze hebben leuke dingen maar die zijn allemaal onbetaalbaar. Mijn schoenen en kleding liggen altijd ver onder de 50 euro...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vrouwen:
1. Geef haar chocolade, die bitch mag niet dunner zijn dan wij
2. Chcolade voor als ze ongesteld is
mannen:
1. Chocolade maakt vrouwen geil, veel geven!
2. Als ze wat dikker wordt krijgt ze een grotere kont en dikke tieten = win
waarschijnlijk zo iets
ze hebben makeup en nagellakquote:Op zondag 29 januari 2012 11:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ze hebben leuke dingen maar die zijn allemaal onbetaalbaar. Mijn schoenen en kleding liggen altijd ver onder de 50 euro...
Krukkigquote:ziekelijk
1) Abnormaal 2) Akelig 3) Betrokken 4) Bleek 5) Bleekjes 6) Deerlijk 7) Gammel 8) Geeps 9) Gesukkel 10) Katijf 11) Krukkig 12) Kwaaddeegs 13) Kwakkelig 14) Lusteloos 15) Meeps 16) Meeuws
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/zi
straks weer zelda doenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:42 schreef Kn0x het volgende:
AQ is de C-C-C-C-C-COMBOBREAKER.
Wat een vrouwenpraat hier zo, ga eens hup snel over games kletsen.
Raar jaquote:
Hoe gaat het met je vandaag? Ik voel me een beetje meepsquote:
hoezo ken je er geenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar ja
Shar ik zit ff te kijken op knowyourmeme ik ken er echt geen![]()
Die pad is wel tof trouwens
http://knowyourmeme.com/memes/foul-bachelor-frog
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vrouwen:
1. Geef haar chocolade, die bitch mag niet dunner zijn dan wij
2. Chcolade voor als ze ongesteld is
mannen:
1. Chocolade maakt vrouwen geil, veel geven!
2. Als ze wat dikker wordt krijgt ze een grotere kont en dikke tieten = win
waarschijnlijk zo iets
Geen? Nepnerdquote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar ja
Shar ik zit ff te kijken op knowyourmeme ik ken er echt geen![]()
Die pad is wel tof trouwens
http://knowyourmeme.com/memes/foul-bachelor-frog
Zelda 3DS of Zelda Wii?quote:
AQ natuurlijkquote:
Ik ken er wel een aantal maar op die site staan er super veel!quote:
Hier zit er 1 langs me, die heeft nu 269 nagellakjesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en Shar, ik gisteren mijn eerste chanel nagellak gekregen!
en een jaarvoorziening aan chocolade, ik heb serieus een flinke schoenendoos vol chocolade nu naast me staat
Dat doet ie wel vakerquote:Op zondag 29 januari 2012 11:42 schreef Kn0x het volgende:
AQ is de C-C-C-C-C-COMBOBREAKER.
Wat een vrouwenpraat hier zo, ga eens hup snel over games kletsen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zit er 1 langs me, die heeft nu 269 nagellakjes
[..]
Spees is een SHJN-SC-er dus dan is dat redelijk normaalquote:Op zondag 29 januari 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zit er 1 langs me, die heeft nu 269 nagellakjes
Wij wilden die ook gaan halen, aanrader?quote:
Afrader!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wij wilden die ook gaan halen, aanrader?
je moet er wel die motion plus voor hebben, anders kun je de game niet spelen, daar kwam ik ook te laat achter .. true story wijnglas.gifquote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wij wilden die ook gaan halen, aanrader?
Oh maar Lot mag wel blij zijn hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spees is een SHJN-SC-er dus dan is dat redelijk normaalLaat lot nou ff blij zijn met dr lakje
Chanelquote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh maar Lot mag wel blij zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Motion Plus hebben we. Misschien dan toch maar aanschaffen binnenkort.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet er wel die motion plus voor hebben, anders kun je de game niet spelen, daar kwam ik ook te laat achter .. true story wijnglas.gif
en ja ik vind hem wel leuk
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chanel
Je hebt er net 2 gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Hurray, de pijn is opeens onwijs stuk minder geworden
Niets, maar vannacht en vanochtend was gewoon weer heftig, maar nu voel ik het nog wel maar is het weer op het zelfde niveau als afgelopen dagen zeg maarquote:
Lijkt dus de betere kant op te gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets, maar vannacht en vanochtend was gewoon weer heftig, maar nu voel ik het nog wel maar is het weer op het zelfde niveau als afgelopen dagen zeg maarik hoef niet meer te strompelen, kan redelijk lopen maar wel met nog beetje pijn
Haha ben ik ook want dit is de eerste maar waarschijnlijk ook de enige chanellak die in mijn bezit komtquote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh maar Lot mag wel blij zijn hoor
agree!quote:
quote:
Je bent stiekem een vrouw?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Solique het volgende:
[..]Gelukkig val ik niet onder de elke vent categorie
Nee, geloof het nietquote:
quote:
zelfde geld voor vrouwenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
agree!
mannen die denken dat ze perfect zijn zijn meestal van die arrogante zakken![]()
gewoon normale ekte mannen
opnieuw inloggen met outlook?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OH dikke haat aan outlook!!!
Ik een enorme mail getypt aan mijn scriptiebegeleider, druk op verzenden. Helaas opnieuw inloggen en ALLES weg
$#^%#$%$&^%&*$#WQARE%STGEDT%RB^GW$%#
quote:
Webmail zeker?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OH dikke haat aan outlook!!!
Ik een enorme mail getypt aan mijn scriptiebegeleider, druk op verzenden. Helaas opnieuw inloggen en ALLES weg
$#^%#$%$&^%&*$#WQARE%STGEDT%RB^GW$%#
Ja van de fontys portal. Die hele portal is zo gaar als iets. Draait eigenlijk het beste in internet explorer.quote:
Gare portal is gaar,quote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja van de fontys portal. Die hele portal is zo gaar als iets. Draait eigenlijk het beste in internet explorer.
Ja he!!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gare portal is gaar,
En dr foots is nog steeds lekker ja
YESH!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja he!!
Ik ga zo ook nog even een blikje opentrekken!
die zijn zoooo lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mjam mjan crispy m&m's uit mn nieuwe chocopakket
Ja iedereen vind die altijd het minste maar ik vind die het lekkerst! Dus heb de zak maar weer snel weggezet voordat die dadelijk in 1 keer leeg is hahaquote:
Ik heb ook liever de gewone.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja iedereen vind die altijd het minste maar ik vind die het lekkerst! Dus heb de zak maar weer snel weggezet voordat die dadelijk in 1 keer leeg is haha
ik vind dat juist de bestequote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja iedereen vind die altijd het minste maar ik vind die het lekkerst! Dus heb de zak maar weer snel weggezet voordat die dadelijk in 1 keer leeg is haha
Die ga ik morgen dus halen!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mjam mjan crispy m&m's uit mn nieuwe chocopakket
Goed plan!!quote:
quote:
Nee hoor, sneeuwquote:Op maandag 30 januari 2012 09:24 schreef Kn0x het volgende:
SNEEUW!
Ik ben volgens mij de enige Nederlander die blij is met de sneeuw
Heb er weinig last van gehad, dus heb er ook geen problemen mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:24 schreef Kn0x het volgende:
SNEEUW!
Méhn, die moet ik ook nog proberen.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
owh en toppunt van choco-goodness is een Oreo-milkshake![]()
Zelf gemaakt natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
owh en toppunt van choco-goodness is een Oreo-milkshake![]()
quote:
HOAXquote:Op maandag 30 januari 2012 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder gooit een sneeuwbal naar Poit
SNEEUW!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:24 schreef Kn0x het volgende:
SNEEUW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WORK ALL THE HOURS!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
IK ZIT WEER OP KANTOOR
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
je zal maar zo'n lelijk mokkel voor je verjaardag krijgen
en ze kan niet eens dansen, laat staan strippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
RUSTquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Tas aan het inpakken voor wereldreis! Nog twee dagen en dan vliegen we!!!![]()
oooomfg so nicequote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Jaloersssss!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Neem ons cadeautjes mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik beloof 3D foto's te maken!quote:
Sayonara dan maarquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee!! GOODIES EN ASIANCHICKS!! Liefst die met Cosplay pakket!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik beloof 3D foto's te maken!
nice nicequote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker vooruitzichtquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Krijg gelijk trekquote:
homerdrool.jpgquote:
Ik heb nog twee bonnenquote:
sushi-bonnen?quote:
Dinercheques, in te ruilen bij zo'n beetje elk restaurantquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sushi-bonnen?
wat voor kut-tent geeft sushi-bonnen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sushi-bonnen?
wat voor kut-tent geeft sushi-bonnen?
Je mag wel wat van mijn meds?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
helleuw
waarom helpen pijnstillers niet tegen pijn in je polsgewricht en/of de pezen die daar in de buurt zitten?
Rust helpt het bestequote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
helleuw
waarom helpen pijnstillers niet tegen pijn in je polsgewricht en/of de pezen die daar in de buurt zitten?
Elk ander mens legt waarschijnlijk het loodje van zo'n cocktailquote:
Lief van je, maar ik moet ook nog alert zijn vanwege SC he..quote:
Rust gaat lastig aangezien ik toch regelmatig SC op moet tillen, verschonen, fles geven en daar heb ik allemaal twee handen bij nodig. En ik ben wel wat gewend qua pijnstillers en cocktails. Dat verbaasde de artsen in het ziekenhuis ook toen ik opgenomen was voor een niersteen. Pijnstillers die normaal een mens compleet lamleggen hadden bij mij alleen maar een beetje een ontspannend effect en waren binnen een uur al weer uitgewerkt (in plaats van de gebruikelijke 6 uur)quote:Op maandag 30 januari 2012 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Rust helpt het beste
[..]
Elk ander mens legt waarschijnlijk het loodje van zo'n cocktail
Welke heb je?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:08 schreef SummerBreeze het volgende:
oeh, gisteren trouwens en heel lekker luchtje voor mijn verjaardag gekregen van SD. Ok, zelf uitgezocht, maar hij heeft de uiteindelijke keuze tussen 3 luchtjes gemaakt.
En nu zit ik al de hele dag aan mijn haar te snuffelen omdat het zo lekker ruikt
Dan voel je de pijn toch ook neit meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Elk ander mens legt waarschijnlijk het loodje van zo'n cocktail
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef SummerBreeze het volgende:
SD was vooral te spreken over het feit dat het een 'woody' luchtje is. Hij begin gewoon te giechelen toen ik 'wood' zei
Dan wordt het lastig, vooral niet proberen te overstrekken dan maar en toch soort van rust geven.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Rust gaat lastig aangezien ik toch regelmatig SC op moet tillen, verschonen, fles geven en daar heb ik allemaal twee handen bij nodig. En ik ben wel wat gewend qua pijnstillers en cocktails. Dat verbaasde de artsen in het ziekenhuis ook toen ik opgenomen was voor een niersteen. Pijnstillers die normaal een mens compleet lamleggen hadden bij mij alleen maar een beetje een ontspannend effect en waren binnen een uur al weer uitgewerkt (in plaats van de gebruikelijke 6 uur)
Is het wel opgelostquote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan voel je de pijn toch ook neit meer?
Flesje ziet er in ieder geval uber uitquote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Womanity van Thierry Mugler
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuusss ... mijn collega krijgt een iPhone 4s van het werk om te testen. Dus ik geef aan dat er altijd meerdere testpersonen zijn, en dan mannen en vrouwen mening, dus dat ik mij wel opofferZegt collega ... ja maar jij bent geen vrouw! Dus ik geef aan make-up, nagellak, vrouwenkleding etc
... Zegt hij "Ja totdat jij je muil open trekt met al je mannen opmerkingen en je games en je weet ik wat".... Teamleider moest lachen en ik krijg geen iPhone
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ook Nokia's kunnen niet tegen vochtquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
past goed bij iPad en macbookplus mijn kut nokia loopt 3 keer per dag vast
je moet je nokia ook gewoon in je broekzak dragenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
past goed bij iPad en macbookplus mijn kut nokia loopt 3 keer per dag vast
tasquote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet je nokia ook gewoon in je broekzak dragen
punt is, iPhone gaat ook stuk als je hem niet op een normale plek opbergt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tas... vrouw he .. of naja blijkbaar niet
Jamaar is toch maar tijdelijk voor werk test enzeu, dus maakt niet uittttquote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
punt is, iPhone gaat ook stuk als je hem niet op een normale plek opbergt.
Gemeente's die teveel geld uitgeven aan nutteloze gadgetsquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar is toch maar tijdelijk voor werk test enzeu, dus maakt niet uittttMet nieuwe gadgets spelen
![]()
whut, parkeerwachten op segways? dat hebben ze heir niet, daar wel dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Gemeente's die teveel geld uitgeven aan nutteloze gadgets
Parkeerwachten op Segways
Misschien is het wel politie.. Maar dan nog.. Ambtenaren op Segwaysquote:Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut, parkeerwachten op segways? dat hebben ze heir niet, daar wel dan?
Ik ga mij nu echt niet aangesproken voelen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien is het wel politie.. Maar dan nog.. Ambtenaren op SegwaysGa godver lopen voor je geld, luie flikkers.. Net als die scooters voor parkeerwachten
Doe ff nomaal met die mensen zeg.. Fietsen is gezond, eet een fiets.
Niet laten afschepen hoor, dokters sturen je te snel weg, gewoon op je strepen staan en doorzeuren dan geven ze vanzelf toequote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Je moet iets als je de was niet kan vouwen. Dus dan maar cheezburgernetwork uitkammen
[ afbeelding ]
morgen trouwens afspraak bij de dokter. Benieuwd of-ie weer gaat zeggen dat de problemen met mijn pols (en knie btw) gewoon komen door het ontzwangeren en ik dus nog maar een maandje of wat moet aankijken.
Dat kan hij maar beter niet doen want dan stuur ik SD op hem af...
Ik heb het ook niet over jou meissje.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga mij nu echt niet aangesproken voelen hoorik werd bij de ict en heb niets met al die zooi te maken
iets over iPhone en exchange, dan snap je wel waarom wij er hier een op de afdeling hebben straksquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou meissje.
Tenzij je die iPheun had.
owh dat kan ik je alvast vertellen:quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets over iPhone en exchange, dan snap je wel waarom wij er hier een op de afdeling hebben strakswij krijgen echt geen stuff die we niet nodig hebben van werk, bezuinigingen enzeuuu
daaromquote:Op maandag 30 januari 2012 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh dat kan ik je alvast vertellen:
total disaster.
opleggen dat ze geen iPhone mogen hebben, want niet ondersteund, nog goedkoperquote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarommaar er zijn steeds meer mensen die met hun iphone hun werkmail instellen, vandaar, dat enchange gedoe ermee kunnen wij anders echt niet ondersteunen. En als ze onderweg geen werkmail kunnen lezen krijgen ze dus telefoon van de zaak, telefoon + abbo = duurder dan 1 phone op het werk liggen en hun eigen spullen ondersteunen
dan gaan ze dus telefoon en abbo van de zaak nemen = duurderquote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
opleggen dat ze geen iPhone mogen hebben, want niet ondersteund, nog goedkoper
nee, want dan moeten ze maar een WinPhone of Android nemenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan gaan ze dus telefoon en abbo van de zaak nemen = duurder
Dit, als ze willen dat ik zakelijke dingen buiten het pand moet kunnen doen leveren ze maar een telefoon.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef Poit het volgende:
Waarom zou je sowieso je prive telefoon gaan gebruiken voor zakelijke doeleinden?
Als jij graag zakelijke dingen buiten het pand doet, moet je maar een telefoon gebruiken die ondersteund wordtquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef Solique het volgende:
Ik ben op huis aan
[..]
Dit, als ze willen dat ik zakelijke dingen buiten het pand moet kunnen doen leveren ze maar een telefoon.
Omdat ik géén telefoon van de zaak wilquote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef Poit het volgende:
Waarom zou je sowieso je prive telefoon gaan gebruiken voor zakelijke doeleinden?
Ook een zakelijke telefoon kan uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ik géén telefoon van de zaak wil
Als ik buiten de zaak ben wil ik mensen best helpen of mensen kunnen bereiken.
Maar ik wil geen telefoon van de zaak, want dan kunnen anderen je dus ook gewoon na werktijd/tijdens lunch/zakenreis/wanneer ik in productie loop whatever bereiken en dat wil ik niet.
Vrijwel geen enkele collega heeft mijn privenummer, en als ik anderen moet hebben zet ik nummerblokkering aan
Indruk? Je hebt toch gewoon werktijden?quote:
Maar als je verwacht wordt om bereikbaar te zijn dan is een telefoon van de zaak toch alleen maar praktisch?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Heb je geen verantwoordelijkheid voor dingen dan? Zo niet, dan snap ik het wel. Maar in veel functies wordt er toch echt wel van je verwacht dat je bereikbaar bent.
Dat is een kwestie van het goed africhten van collega'squote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Rossdale het volgende:
In noodgevallen ja, niet voor elke scheet die dwars zit bij collega's
Dus... Er zijn ambtenaren die werken en dat ook nog eens snel doenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Er izjn genoeg medewerkers bij ons die wel een telefoon met internet nodig hebben vanwege meldingen die per mail binnen komen waar ze gelijk op moeten reageren, maar bijna niet bellen. Als je dan toch al een telefoon hebt die op internet kan is het fijn dat er niet nog een abbo van de zaak bij hoeft, als meerdere medewerkers dit zouden doen zou het de gemeente hoop geld schelen
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus... Er zijn ambtenaren die werken en dat ook nog eens snel doen
Aber naturlich.. Heb alleen geen headset bij de hand dus kan niet ouwehoeren met skaipquote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit kan ik je uber CSS-skills weer even lenen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus... Er zijn ambtenaren die werken en dat ook nog eens snel doen
Je lult!quote:
Realistenquote:
En zo heurt het ook!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik hard voor mijn centjes
Sharquote:
Goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:20 schreef Solique het volgende:
Het zou maar in je nek schieten bij het draaien
[..]
Shar
Hoe gaat het met je pootje?
Kijk, dat is in ieder geval goed nieuws.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GoedIk merkte vanochtend wel dat als ik wakker word ik moet oppassen met uitrekken enzo want dan voel ik het nog wel, maar lopen gaat stukken beter en de ontsteking lijkt minder te worden
![]()
Hoe is het met jou?
Fietsen was echt heerlijk vanmorgen in Rotterdam.quote:
OVquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is schrikbarend hoe groot het verschil is of ik met de auto of met het ov naar het werk gaIk ben nu 2 dagen met de auto en zoveel minder moe
![]()
Wantz car
Ik ben heul blij met ovquote:
Mja mijn route + lichaam is helaas geen goede combo!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben heul blij met ov
Voor woon/werk verkeer dan..
Mijn route is voor jouw lichaam ook niets. Zit nog 3 kilometer fietsen bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja mijn route + lichaam is helaas geen goede combo!
Fietsen is prima, mits goede fiets en geen extreme tegenwind dat ik mijn rug en benen kapot moet trappenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn route is voor jouw lichaam ook niets. Zit nog 3 kilometer fietsen bij
Ik geniet van het treinreizenLekker boekje lezen.
Ligfiets!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fietsen is prima, mits goede fiets en geen extreme tegenwind dat ik mijn rug en benen kapot moet trappenin de zomer ga ik weer lekker fietsen naar het werk
Eeeeh nee dankjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ligfiets!!
Zo'n awesome ding met 3 wielen en zo'n kuip er omheen.. Gaan met die banaan! Lekker liggen, sturen, trappen.
Wat? Die dingen zijn echt relaxed om mee te fietsen. Kost veel minder kracht dan gewoon fietsen, betere belasting voor je rug, je gaat poepie snel.quote:
Daar heb je dan waarschijnlijk ook het antwoordquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat? Die dingen zijn echt relaxed om mee te fietsen. Kost veel minder kracht dan gewoon fietsen, betere belasting voor je rug, je gaat poepie snel.
Het ziet er alleen niet uit
Ja, i knowquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je dan waarschijnlijk ook het antwoord
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Lot en Fruit zo al zitten
[ afbeelding ]
Strip Mario Kart?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Lot en Fruit zo al zitten
[ afbeelding ]
Voor aan 't sparenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Is een elektrische fiets dan niet iets voor jou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |