Ik ben benieuwd hoe lang ik met deze benquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Ik wil ook zo'n shirt! Doe je bestellingen Sjaan?
En de buy ALL the things ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ik met deze benClose enough moet nog op de achterkant, en de voorkant moeten er ook nog een hoop op
Natuurlijk, ik denk dat die de volgende wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En de buy ALL the things ookDie mag echt niet ontbreken
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus .. je zit op zaterdagavond thuis omdat je door pijn in je been bijna niet kan lopen, en hebt een ingeving dat je een shirt wilt met True Story meme erop, omdat hij gewoon baas is
Ik heb een shirt gepakt en ben begonnen;
[ afbeelding ]
Hij klopt niet helemaal maargoed ... morgen even een rode stift kopen om true story erbij te schrijven.
Natuurlijk moest like a sir er ook op:
[ afbeelding ]
Zal morgen even dikke stift halen om de hoed in te kleuren, anders ben ik nu zo lang bezig
Nee, ik heb geen textielstift dus wss kan ik deze nooit wassen, maargoed![]()
Op naar de volgende meme die ik erop ga maken
Ik verveel mij niet, maar kan nog steeds niet lopen door de pijn en was zelda spelen zat, en wil straks op tijd gaan slapen dus mensen langs laten komen heeft geen zinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Je verveelt je ook echt, he
Die moet ik dus echt zien de volgende keer.
Tja je moet wat te doen hebben, briljante ingeving dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik verveel mij niet, maar kan nog steeds niet lopen door de pijn en was zelda spelen zat, en wil straks op tijd gaan slapen dus mensen langs laten komen heeft geen zinslaap slecht door de pijn dus meh
maar had opeens een ingeving dus dacht meh waarom niet
deze komt er ook zeker bij!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ik wil een T-Shirt met een vlek er op en dan een FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!1 erop
Nietzoninjaedit:
Zoiets:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |