Als je langer dan een week gaat is dat wel de beste oplossing,zodra het korter dan een week is is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon niet binnen Europa op vakantie gaan.
Welke leeftijdsgroep zie jij dan als babyboomers? Dat zijn wat mij betreft de mensen die nu in de zestig zijn. En die mensen hebben juist alle kans en tijd gehad te studeren, en bovendien lagen destijds de banen nog voor het oprapen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hebben ze lang niet allemaal gestudeerd (dat was nogal een luxe indertijd). Velen zijn gewoon vroeg begonnen met werken.
Het is ook niet alsof degenen die wel gestudeerd hebben daarna niets meer hebben bijgedragen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
En hebben ze lang niet allemaal gestudeerd (dat was nogal een luxe indertijd). Velen zijn gewoon vroeg begonnen met werken.
Diezelfde velen hebben ook jarenlang de meest uitgebreide mogelijkheden gehad om zich verder te ontwikkelen dmv overheidssubsidies en als het even niet lukte kunnen genieten van royale uitkeringen, waar men zelfs geld van opzij kon leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
En tegenwoordig kost vliegen geen drol meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat de Euro in zuid-europa werd ingevoerd was het idd afgezien van de kosten van de vliegreis wel te doen, tegenwoordig is het een luxe-probleem.
Jezusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:28 schreef Disana het volgende:
Vorige week zat een babyboomer met twee auto's en meer dan twee vakanties per jaar op tv te klagen dat hij die vakanties niet meer helemaal naar wens kan invullen nu er iets van zijn pensioen af gaat.
Ik tel er acht bij de archetypes die er in mijn ouderlijk huis rondlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef waht het volgende:
[..]
Die stelling kan ik niet met mijn constateringen onderbouwen.
De EO vind conservatief rechts ook erg belangrijk, aangezien ze anders de Gelredome niet meer vol krijgen bij een jongerendag.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was in een programma van de EO
State of the Unionquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:48 schreef Zeeland het volgende:
Help me a.u.b. even. Hoe heet de jaarlijkse speech van de Amerikaanse president?
Blabla state of union.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:48 schreef Zeeland het volgende:
Help me a.u.b. even. Hoe heet de jaarlijkse speech van de Amerikaanse president?
Dat moet een leuk feestje zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik tel er acht bij de archetypes die er in mijn ouderlijk huis rondlopen.
Judo heb ik ook gedaan tot ik ontdekte dat voetbal veel leuker was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Picchia het volgende:
Toen ik klein was deed ik Judo, maar ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om dat in de praktijk toe te passen. Maar volgens mij werkt het prima.
Als je Pro-wrestler wilt worden kun je maar beter een beetje judo geleerd hebben, scheelt iig in blessures aangezien je weet hoe je moet vallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Picchia het volgende:
Toen ik klein was deed ik Judo, maar ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om dat in de praktijk toe te passen. Maar volgens mij werkt het prima.
maar das karate.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:51 schreef Tem het volgende:
Ik kan alleen de kraanvogel...dat is genoeg.
Ongetwijfeld, als ik de foto's terugzie.quote:
Mja, bij Krav leren we om juist niet zo hoog te schoppen. Als je tegen een worstelaar of iets vecht pakt hij je been en ben je de sjaak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:51 schreef Tem het volgende:
Ik kan alleen de kraanvogel...dat is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |