quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een idee wat je met een vaatwastablet kunt doen, behalve in de frituurpan mikken?
M'n vader kwam laatst met een pak aanzetten, we hebben helemaal geen vaatwasser
Anders geef ik het wel aan een collega mee maandag...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Onze microwave gaf gister de geest. Alleen het belletje deed nog.
Dat doe ik gewoon met de flex.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, je moet bij Zooplus zo een elektrische nagelvijl bestellen voor je hondje, wat eeen uivinding zeg
Wat kost het? Ik denk dat we dan nog een uur staan te vijlenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, je moet bij Zooplus zo een elektrische nagelvijl bestellen voor je hondje, wat eeen uivinding zeg
Niet eens met de bandschuurmachine? Werkt ook perfectquote:
Volgens mij doet Zwabs Industrieel ontwerpen (HBO).quote:
Zal eens kijken. Thnx.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Zwabs Industrieel ontwerpen (HBO).
Middag
Jepquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Thnx.
Is dat Hoge School Rotterdam?
Hoi
Zag hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JepDie afdeling van Zwabs zit in die grote loods/machinehal
In de loods!quote:
Ah das fijn!quote:
Bosjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Nu ook draadloos in G-Twon, Fijn met de laptop
Ja hoor, zit nu wel in friesland op een tablet, dus snel zal het niet gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:48 schreef Miniem het volgende:
Kom ik wss wel naar de open dag zwabs![]()
kun je me wat over de opleiding vertellen via pm ofzo?
Joh, hebben ze daar internet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor, zit nu wel in friesland op een tablet, dus snel zal het niet gaan
Ahhhhhhh tofquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:56 schreef Miniem het volgende:
Pisces![]()
Kwam ik net bij recent postcards op postcrossing tegen![]()
Inclusief Wessel![]()
[ afbeelding ]
Heb het gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Miniem, leef je uit, als je vragen hebt hoor ik het wel.
je moet een beetje je best doen, maar tot nu toe heeft bijna iedereen een baan gevonden. De economie ligt nu natuurlijk zo dat bedrijven een beetje zuinig doen, en minder willen innoveren. Maar zelfs nu is het niet nijpend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb het gezien.
Vroeg me af of er werk in te vinden is.
Vind bijna iedereen die afgestudeerd is een baan?
Of is die vraag niet zo groot?
Vaduschk, heb je een favoriete film van Kate?quote:
zoeen gebruikte mijn opa vroegerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oh-oh, kijk, ik liep door Leeuwarden, en zag ineens dit:
[ afbeelding ]
Zeker! Eternal sunshine of the spotless mind.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, heb je een favoriete film van Kate?
Oke, en ook nog een nummer 2? Of anders een favo-rijtje van Kate?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker! Eternal sunshine of the spotless mind.
mooie film idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker! Eternal sunshine of the spotless mind.
Valt mee hoeveel ik van haar gezien heb. Ik vind haar in The Holiday tres adorable. In The Life of David Gale (goede film!!) speelt ze een onervaren journaliste, ook tof. En The Reader natuurlijk. (ik omzeil Titanic, al deed ze die ook sterk)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, en ook nog een nummer 2? Of anders een favo-rijtje van Kate?![]()
Je krijgt wel theorie natuurlijk omdat het niet zomaar ongecontroleerd aankleien is, maar doelbewust een technisch goed product neerzetten. Maar de meeste tijd ben je bezig met het project, waarbij je voornamelijk ideeen bedenkt en schetst, en als je een goed idee hebt een prototype of een model maakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Miniem het volgende:
@zwab.
Is het veel theorie of praktijk?
Beide evenveel?
Heb nu mbo mediavormgeving afgerond en dan krijg ik natuurlijk ook veel van creativiteit en vormgeving mee. Maar ik wil ook praktijkgericht dingen kunnen maken.
Ben vandaag naar open dag HMC geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Als je voor je werk later voornamelijk dingen wilt maken zelf, met de hand, moet je meubelmaken gaan doen of zo.
Maar je krijgt wel veel ruimte voor ideeen.
Thanks, The Life of David Gale ken ik helemaal niet, ga ik opsnorren!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Valt mee hoeveel ik van haar gezien heb. Ik vind haar in The Holiday tres adorable. In The Life of David Gale (goede film!!) speelt ze een onervaren journaliste, ook tof. En The Reader natuurlijk. (ik omzeil Titanic, al deed ze die ook sterk)
Dan is het waarschijnlijk een film voor mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef gomi het volgende:
The holiday is echt bagger hoor imo. Beetje een vrouiwenfilm, voor vrouwen die echt iets missen.
Ik vind het een sfeervolle kerstfilmquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef gomi het volgende:
The holiday is echt bagger hoor imo. Beetje een vrouiwenfilm, voor vrouwen die echt iets missen.
Ahhhhhh Bosquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk een film voor mij
hmmm, zou kunnen hoor. Maar was mijn pakkie an nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk een film voor mij
Wait, whut?quote:
jij bent een vrouw, dus je valt al in de doelgroep. Beetje feel good happy vrouwenfilm.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een sfeervolle kerstfilmEn ik hou niet van veel vrouwenfilms, maar deze vind ik echt leuk.
Alleen al die cottage![]()
zie andere replyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, zou kunnen hoor. Maar was mijn pakkie an niet
Oke, nou ik compenseer deze vrouwenfilm dan weer met het feit dat ik voetbal kijk en graag klus en pruts. Dan denken mensen altijd dat je een manwijf bent, zo'n shag-rollende dame in een stadionquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:08 schreef gomi het volgende:
J
[..]
jij bent een vrouw, dus je valt al in de doelgroep. Beetje feel good happy vrouwenfilm.
dat van dat missen slaat dan ws op de rest van de doelgroep
In dit soort dingen vind ik wat anderen Vrouwendingen noemen erg leuk. Zo vind ik Chicklits lezen erg leuk..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:06 schreef gomi het volgende:
[..]
Jij bent dan op ander gebied weer een beetje een "vrouwtje", als vegaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ah maar, buiten dat shag roken, is dat wel een beetje t beeld zoals ik dat van je hebquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, nou ik compenseer deze vrouwenfilm dan weer met het feit dat ik voetbal kijk en graag klus en pruts. Dan denken mensen altijd dat je een manwijf bent, zo'n shag-rollende dame in een stadion
Whehe, kort haar, korte nagels en wijdbeens staan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ah maar, buiten dat shag roken, is dat wel een beetje t beeld zoals ik dat van je heb
ah, maar is niets mis mee hoor. Was geen waardeoordeel. Was alleen een indruk van de filmquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In dit soort dingen vind ik wat anderen Vrouwendingen noemen erg leuk. Zo vind ik Chicklits lezen erg leuk..
Drink je ook bierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, nou ik compenseer deze vrouwenfilm dan weer met het feit dat ik voetbal kijk en graag klus en pruts. Dan denken mensen altijd dat je een manwijf bent, zo'n shag-rollende dame in een stadion
quote:
is dat vrouwelijk dan? Imo is dat menselijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent dan op ander gebied weer een beetje een "vrouwtje", als vega
Voor veel lompe kerels is dat vrouwelijk, en als een vrouw vega is, dan is het nog een zeikwijf en geitenwollensok ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef gomi het volgende:
Pf
[..]
is dat vrouwelijk dan? Imo is dat menselijk
lol nee, hoe verder af kun je staan van mijn beeld van jou?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, kort haar, korte nagels en wijdbeens staan?
Oh nu ben je me kwijt, net ging je nog mee met mijn 'manwijf' zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
lol nee, hoe verder af kun je staan van mijn beeld van jou?
hmm, en aangezien je dacht dat ik zo dacht, ben ik in jouw ogen ws een lompe kerel hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor veel lompe kerels is dat vrouwelijk, en als een vrouw vega is, dan is het nog een zeikwijf en geitenwollensok ook
Nee want ik dacht dat het een typisch gomi-grapje wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, en aangezien je dacht dat ik zo dacht, ben ik in jouw ogen ws een lompe kerel he
neeeeee!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu ben je me kwijt, net ging je nog mee met mijn 'manwijf' zijn
hehe, lompe gomi grapje?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want ik dacht dat het een typisch gomi-grapje was
Zo, dat was weer even wennen, te lang niet gespeeldquote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 3 Mins, 12 Secs ]
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook zo serveren, bier-man, wijn-vrouw, puur omdat het vaker voorkomtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder dronk ook bier,
Mijn pa overigens niet, die is meer van de rode wijn.
Dat was vroeger altijd stom. Mijn ouders gingen vaak fietsen, even pauzeren bij een cafe. Dus dus serveerster komt langs neemt bestelling op (ons mam bestelt bier ons pap wijn). Even later komt ze terug en wat deden ze negen van de 10 keer. Pa kreeg het bier en ons mam kreeg de wijn. Dat vond ons mam nooit leuk.
Nou, wat lief, straks ga ik nog blozenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef gomi het volgende:
,Maar zonder dollen pisc, volgens mij ben je wel een leuk stoer mens, eigengereid, leuk, maf, lief en stoer
Ik in [Today's puzzle completed 2 Mins, 19 Secs ]quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, dat was weer even wennen, te lang niet gespeeld
Dan spelen we nog het ouderwetsche potje, want ik lag meestal een minuutje achter jou en oh-oh, die lijn blijftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik in [Today's puzzle completed 2 Mins, 19 Secs ]
Ook al even niet meer gedaan, ook niet gespeeld met mijn eigen spel thuis..
ah welnee, dat is dan weer minder passend hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, wat lief, straks ga ik nog blozen![]()
Past bij het lieve hèquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah welnee, dat is dan weer minder passend he
Ik niet, maar mijn broer volgens mij wel..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu Paul Wii-tennis spelen, heeft iemand hier zo'n sportspack + wii?
ik heb een wii met teveel zooi, maar gebruik m eigenlijk alleen als mijn neefje hier isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu Paul Wii-tennis spelen, heeft iemand hier zo'n sportspack + wii?
is datde pack mdet boksen enzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dat sportspack trekt me al jaren, maar ik denk dat hij stof gaat happen als ik er eentje koop...
Maar dan zie ik het op tv en denk ik "ahhhhhhh, lekker aan de tennis"
Sportspack is met tennis, bowlen, boksen en nog meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef gomi het volgende:
Is
[..]
is datde pack mdet boksen enzo?
En waarom niet gewoon downloaden?
Ik heb geen idee, ik ken alleen de naam sportspackquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef gomi het volgende:
Is
[..]
is datde pack mdet boksen enzo?
En waarom niet gewoon downloaden?
Oh zo, ik ben nog Wii-loos gomiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Downloaden moet je Wii voor omgebouwd zijn.
idd, die van mij is dat dus iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sportspack is met tennis, bowlen, boksen en nog meer
Downloaden moet je Wii voor omgebouwd zijn.
ligt er toch aan voor welk aankoopspakket je gaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:49 schreef Miniem het volgende:
Sportspack krijg je sowieso bij de Wii.
Dus daarvoor hoef je hem niet om te bouwen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt er toch aan voor welk aankoopspakket je gaat?
Stuur en Mario mogen ze houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt er toch aan voor welk aankoopspakket je gaat?
Oh ja vast wel leuk, maar ik wil die sportenquote:
ah k, iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het was altijd standaard bij de Wii.
Dus los zal het spel ook niet veel kosten.
gaan we boksen ok?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja vast wel leuk, maar ik wil die sporten
Yeahquote:
Hebben we geen veld meer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
en als je die wii niet hebt, gewoon in de ring
Ja dat wilde ik net posten, goeie combi voor de gras lunchquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:04 schreef gomi het volgende:
Die
[..]
die hebben we nog wel, maar wanneer kom jij dan eens lunch grazen?
Nice! Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Strega het volgende:
Heerlijk dagje gehad, vlooienmarkt Eelde, jaren niet meer geweest. Leuke dingen gescoord!![]()
Daarna heerlijk een drankje en hapje in het Elandhus in het Scandinavisch dorp. Open haard was er lekker aan, 't Kon slechter!
hehe was ik je voor he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net posten, goeie combi voor de gras lunch![]()
Misschien ergens eind dit jaar
Ik neem het liever ruim, dan weet ik dat ik het redquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe was ik je voor he?
Maar eind van t jaar staat t gras er niet heel geweldig bij he
Was het ook.quote:
we hebben altijd genoeg gras hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem het liever ruim, dan weet ik dat ik het red
Geen kunstgras hè, dat is net zoiets als nepvlees, dat moet ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef gomi het volgende:
P
[..]
we hebben altijd genoeg gras hoor
Maar ik zal edr desnoods een weiliand bijhuren
kunstgras? Nepvlees? Als je wilt schelden mag t hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen kunstgras hè, dat is net zoiets als nepvlees, dat moet ik niet
Nee, ben niet zo'n scheldertjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
kunstgras? Nepvlees? Als je wilt schelden mag t hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hehe, ik het laatste wel, nepgehaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
komyt goecd uit dan, ik doe niet aan kunstgras en nepvlees
ik stiekem ook wel hoor;) gehakt en soms een broodbeleg erbij op de kaas enzo of een vegaworstje ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik het laatste wel, nepgehakt
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef Pagan het volgende:
Gaaf fotostatief van Vanguard gescoord voor drie tientjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik had graag met je willen ruilen, klinkt heerlijk! Ik heb koude tenen opgedaan en m'n team met 0-1 zien verliezen in de 91e minuut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Strega het volgende:
Heerlijk dagje gehad, vlooienmarkt Eelde, jaren niet meer geweest. Leuke dingen gescoord!![]()
Daarna heerlijk een drankje en hapje in het Elandhus in het Scandinavisch dorp. Open haard was er lekker aan, 't Kon slechter!
nah never. puur en alleen al omdat t een stomme film is. die hoort in dee tijd gewoon niet bedolven te worden onder de oscars. als ze die krijgen is t alleen omdat die stemmers terugverlanen naar een tijd die er niet meer is. oudwe lullenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had graag met je willen ruilen, klinkt heerlijk! Ik heb koude tenen opgedaan en m'n team met 0-1 zien verliezen in de 91e minuut.
Net The Artist gezien. Wereldse film. Bedelven onder Oscars moeten ze die.
ik ken de stomme film.en ja ik vind t een hang naar vervlogen tijden vanuit de filmindustrie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, je schopt tegen m'n zere been. Je doet de film zwaar tekort als je het alleen over 'terugverlangen naar oude tijden hebt'. De stomme film, bijna niemand van de filmkijker kent het fenomeen. In deze film zit alles wat een film moet hebben, het sleept mee, het ontroert en is een plaatje. Dat het instrument stomme film is ingezet is gewaagd. De kans op falen is groot en als het dan zo in elkaar zit/gemaakt is, is echt grote klasse.
Maar ik ben er nog lang niet met genomineerden afgaan. Het is wel enthousiasme van het moment.(die echter wel overeind blijft, maar paar Oscars is ook goed
)
quote:
Welk weer wil je zijn. Regen, Zonneschijn, Hagel, Sneeuw,, ?quote:
Of liever Helga of Peter of Piet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk weer wil je zijn. Regen, Zonneschijn, Hagel, Sneeuw,, ?
Ja, ook leuk!quote:Op zondag 29 januari 2012 00:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb altijd al Willemijn Hoebert willen zijn in een bloemetjesgordijn!
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ook leuk!En dan Zwabber ook in een bloemetjesgordijn!
Of die roodharige uit het oosten?quote:
Nope, gisteren. Maar het is het hele weekeinde gewoon feest.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij hebben Pagan en Strega vandaag 23 jarig jubileum![]()
Ik kijk toch liever tegen Helga aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of die roodharige uit het oosten?
nee niet vaduz.
Gerrit HIemstra ofzo...
Nog gefeliciteerd dan met jullie jubileumquote:Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nope, gisteren. Maar het is het hele weekeinde gewoon feest.
Thanks!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan met jullie jubileum
Ow crap sorryquote:Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nope, gisteren. Maar het is het hele weekeinde gewoon feest.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow crap sorry![]()
Maar de intentie om jullie te feliciteren op tijd was er wel![]()
Kaart was zeker ook niet op tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaart moet nog komen.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Thanks!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
jullie hadden toch jullie jubileum in mei? waar ben ik nu mee in de war?
gefeliciteerd anyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef Ynske het volgende:
Hier gister lekker op pad geweest
en nog wat geklooid met een man in t donkerhahaha, wat is dat ding en wanneer neemt het de wereld over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nou, dan ga je volgende week weer verder!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Nog twee te gaan maar ik heb geen zin meer
Dank je wel. Het is lekker een feestelijk weekend zo. Gisteren, vandaag en morgen ben ik jarig.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat tof
Strega en Pagan, alsnog gefeliciteerd
Nee want ik wil dat ze alledrie hetzelfde aanhebben morgen hequote:Op zondag 29 januari 2012 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dan ga je volgende week weer verder!
Ah, thanks! Ik hoorde dat hij het 2e koos, maar wat wist ik niet. Whehequote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Prima fietspaden daar in de Bijlmer, en hij koos voor de prima paden
Maar de gemiddelde voetbalfan neemt zijn vakkennis niet zo serieus. Een leuke kerel inderdaad!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Humberto is dan ook echt zo leuk en geweldig, hij is echt de perfecte man geloof ik![]()
En in het echt is het ook echt zo een aardige vent
Ja het was echt een leuk interview, mooie verhalen had hijquote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Humberto is dan ook echt zo leuk en geweldig, hij is echt de perfecte man geloof ik![]()
En in het echt is het ook echt zo een aardige vent
Who gives a shit about voetbalquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde voetbalfan neemt zijn vakkennis niet zo serieus. Een leuke kerel inderdaad!
quote:Op maandag 30 januari 2012 07:24 schreef Troel het volgende:
Jarige gefeliciteerd!
Ellendig is dat he?
die hangen hier voor de sier, iets met alles loopt via klimaatsysteem (wat niet als zodanig werktquote:Op maandag 30 januari 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Verwarming aanzetten
![]()
Bij ons duurt het op maandag ook altijd even voordat het pand warm is, maar ik heb hier een warm vest liggen, ik heb t nu niet aan, ik vind het niet koud.
Het mooiste blijft dat moment met Kiki Musampa. Dat hij een scheldwoord vertaald en zegt Schijtneger. En dan die blik van Musampaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde voetbalfan neemt zijn vakkennis niet zo serieus. Een leuke kerel inderdaad!
17 graden is toch niet koud?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:04 schreef Ynske het volgende:
Geloof dat ik moet gaan shoppen. Kwam tot de conclusie dat ik nog maar 1 redelijke trui en 1 nog net te doen trui heb.
en aangezien het hier nu 17 gradenis...
Whehequote:Op maandag 30 januari 2012 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het mooiste blijft dat moment met Kiki Musampa. Dat hij een scheldwoord vertaald en zegt Schijtneger. En dan die blik van MusampaOnbetaalbaar..
Hier het filmpje
wel als je de hele dag stil achter een bureau zitquote:
Lekker je sjawl omlatenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
wel als je de hele dag stil achter een bureau zit
en mijn nek gaat daar echt van steigeren
Ah oke.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
wel als je de hele dag stil achter een bureau zit
en mijn nek gaat daar echt van steigeren
tis nu idd oude trui aan, shawl om en blauwe vingersquote:Op maandag 30 januari 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker je sjawl omlaten![]()
Ik vind het ook echt niet koud
Als dat bij jou altijd helpt heb je nog nooit echte hitte meegemaakt gekkiequote:
Jeejquote:Op maandag 30 januari 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja in de tropen trek ik 40 graden prima hoor, maar goed, daar pas je ook je tempo erop aan en daar is overal airco en zo![]()
Muisje![]()
Karel zn foto is zaterdag eindelijk opgehangen trouwens.
Maar ik heb de lijst eraf gelaten![]()
Ik kon er maar geen plekje voor bedenken maar die lijst maakte het zo rouwig en zo niet Karel
Heb je dat ook gelezen van die ene pipo van de moslimpartij.. Dat hij vindt dat je honden niet als huisdier mag houden, maar in het wild thuis horen...quote:Op maandag 30 januari 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Gottegot op FB zit ook al gelijk iemand te jammeren dan ze niks aan heeft.
Ze wil niks aan en ze hoeft niks aan ook![]()
Ik zit hardop te lachenquote:
Heeeej je leeft nogquote:
Datquote:Op maandag 30 januari 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Moslims horen toch ook in de woestijn en niet hier
quote:
duurt nog wel ff.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hoe lang nog tot ie er afgerot is denk je?
Lange en pijnlijke weg?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hoe lang nog tot ie er afgerot is denk je?
Waaraanquote:
Aan allesquote:
Glasplaat kapotquote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja je hebt al lekker vakantie natuurlijk!
Oh trouwens, voor ik het vergeet, ik ging gisteren je dienblad leegruimen om het klaar te zetten om mee te nemen.
Mag jij raden
quote:
Precies dat!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Echt, doe mij maar kou hoor, daar kun je je tenminste naar kleden, in tegenstelling tot hitte
Ohhhhhhquote:Op maandag 30 januari 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De velden zien al zo uit hier
lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben net echt een uur door de sneeuw gewandeld, het sneeuwt al de hele dag even hard hier![]()
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik bij de AH om een croissantje te halen, loopt er een vrouw met kort rokje én blote benen (en 10cm hakken).
Een paar meter achter loopt een man met een grijns, ik twijfel of zijn blik a. "kolere, die is gek, blote benen met dit weer" was of b. "de week begint goed, kijk dat rokje en die benen"
Vast het laatste
Whehequote:
True that isquote:
Mooiquote:
Nu ik deze kleding zo zie, ik ga morgen toch maar even snowboots kieken in de stadquote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hondjes werden ook nog een paar keer op de kiek gezet
Ik ben te laat, ik ga de brug niet meer over nuquote:Op maandag 30 januari 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik deze kleding zo zie, ik ga morgen toch maar even snowboots kieken in de stad
Dank je. Ja post-anaal werkt niet altijd mee!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Streeeeeegaaaaaaaa , gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kaart komt wederom te laat.
Want ik zag gistermiddag pas dat ze de bussen niet meer legen op zondag, de lijers![]()
O nom nom nomquote:Op maandag 30 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Meer niet dan wel helaas, echt stom is dat he![]()
Ik kreeg geloof ik een week lang verjaardagskaarten![]()
Ik moet nu even een mega stuk taart gaan opeten.
Stomme baas is ook jarig
Maar.....je jubileum kaart valt hier net in de bus!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Meer niet dan wel helaas, echt stom is dat he![]()
Ik kreeg geloof ik een week lang verjaardagskaarten![]()
Ik moet nu even een mega stuk taart gaan opeten.
Stomme baas is ook jarig
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar.....je jubileum kaart valt hier net in de bus!
serieus?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
het gaat echt nog dagen sneeuwen hier wss
Nou, ik was al aan het denken dat het mss voor jou straks niet eens echt leuk is, ik zou gewoon ff zien wat het woensdag voor een toestand isquote:Op maandag 30 januari 2012 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk rijden de treinen dan overmorgen naar Maastricht Oh-Oh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Strega het volgende:
Jeey, wat een enorme stapel kaarten viel hier in de bus. Bedankt allemaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meen je niet?
Ik vond het ook al echt bizar, mss had de bussenleger om gewoon een te ver doorgedraaid of zo![]()
Trouwens, de jubileumkaart, die komt uit mn agenda, ik twijfelde nog of ik m niet zelf wilde houden, zo tof vond ik m, maar er stond een kat op dus ik dacht ach vooruit dan maar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Het is mij ook wel eens overkomen met een kaart voor Q, op zondagmiddag gepost maar die bus zou ook pas maandag na 17:00 geleegd worden. maandag had ze de kaart al, keurig op tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Meen je niet?
Ik vond het ook al echt bizar, mss had de bussenleger om gewoon een te ver doorgedraaid of zo![]()
Trouwens, de jubileumkaart, die komt uit mn agenda, ik twijfelde nog of ik m niet zelf wilde houden, zo tof vond ik m, maar er stond een kat op dus ik dacht ach vooruit dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |