Voor 2/3e van alle Nederlanders zijn de wegen na een vers laagje sneeuw al niet meer berijdbaar, omdat ze op zomerbanden door blijven rijden...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:01 schreef fotostarter het volgende:
Van mij mag er best wel een mooi pak sneeuw vallen hoor
(mits de wegen begaanbaar blijven)
Not this shit againquote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Voor 2/3e van alle Nederlanders zijn de wegen na een vers laagje sneeuw al niet meer berijdbaar, omdat ze op zomerbanden door blijven rijden...
Niet hoeven krabben is erg fijn, helaas wil mijn auto amper starten onder deze omstandigheden, dus voor mij geen tijdswinstquote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
luchtvochtigheid dus.
Bij een vorstperiode die langer duurt verdwijnt het vocht uit de lucht. Waarschijnlijk hoef je volgend weekend bij strenge vorst helemaal niet te krabben. wel zo prettig toch
Vorig jaar was dat. De nieuwe sprinters waren niet gebouwd op winterse omstandigheden en kregen kortsluiting door het smeltwaterquote:Op zondag 29 januari 2012 17:57 schreef Rabieluh het volgende:
Zou de NS al paniekplannen hebben? Die nieuwe sprinters kunnen vast niet tegen temperaturen onder de -5.
Werd wel weer eens tijd voor deze discussie!!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor 2/3e van alle Nederlanders zijn de wegen na een vers laagje sneeuw al niet meer berijdbaar, omdat ze op zomerbanden door blijven rijden...
Volledig mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd wel weer eens tijd voor deze discussie!!![]()
Ik heb er all-seasons onderzitten, gewoon een kwestie van je aanpassen aan de omstandigheden en je zeker niet veilig wanen met die winterbandjes van je
Beter dan dat waterkoudquote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Drassss het volgende:
Het gaan tevens prachtige dagen worden lijkt me. Strak blauwe lucht, heerlijk die zon met temperaturen net onder nul
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef Mercer het volgende:
Je zou maar in Praag wonen, dan heb je het echt koud!
Och komt nog wel iets aan, maar inderdaad geen grote hoeveelheden:quote:
Tja heel NL en BE vokgt hetquote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef ZaZoe het volgende:
Topic loopt overigens erg vlotjes, is bijna alweer vol.
12.051 views, gisteren morgen geopend.
Dan snap ik dit kaartje nietquote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]valt toch wel mee? beetje zelfde temperaturen als hier komende week
hmm, dacht max tot ca -15 's nachts.. dat gaan we denk ook wel halen in het oosten..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik dit kaartje nietWant dat zegt Praag dubbel zo koud bijna, eind deze week, toch?
[ afbeelding ]
Ja, maar hij heeft wel een punt. Want op hetzelfde tijdstip zal het natuurlijk veel kouder zijn in praagquote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hmm, dacht max tot ca -15 's nachts.. dat gaan we denk ook wel halen in het oosten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |