Nou... Als je het zo zietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef Piles het volgende:
Goeie titel.
Zeker op dit tijdstip. Nostalgische gevoelens overvallen me![]()
hij was hier wel ff eerder op de avond...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Waar is mijn schandknaapje trouwens?? Al de hele avond niet gezien...
Wolfje, hier!
Daar heb ik nu niets aan helaas...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij was hier wel ff eerder op de avond...
Ik ook niet. Kwam ook niet voor de muziek van 538 bij MIDNR. (als er muziek was)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Rick weg is heb ik nooit meer 538 aan staan
Ik ben bij het afvallen van EJ al grotendeels afgehaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Rick weg is heb ik nooit meer 538 aan staan
Nee. Ik ben erg tekst-gericht, Frans- en Duitstalig luister ik al nauwelijks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Luisteren jullie ook andertalige muziek dan Nwderlands, Engels , Frans en Duits?
Ik juist niet, ik luister dus alles als de muziek maar goed isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik ben erg tekst-gericht, Frans- en Duitstalig luister ik al nauwelijks.
ik heb laatst een heel album van Miossec geluisterd. klonk mooi, maar ik wil toch meer van de tekst kunnen verstaan. Rammstein trek ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Luisteren jullie ook andertalige muziek dan Nwderlands, Engels , Frans en Duits?
Spaans en Portugeesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Meest Engels, soms Duits (geen schlagersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Vooral de PVVmuziek uit Volendam ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nederlandstalig probeer ik te mijden, net als cholera
Nu moet ik zeggen dat ik Nick&Simon bij vlagen best aanstekelijk vindquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral de PVVmuziek uit Volendam ja.
er is best mooie nederlandstalige muziek....zou alleen zo snel niet weten wat, maar ik heb me laatst nog met Clouseau vermaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Meest Engels, soms Duits (geen schlagers)
Nederlandstalig probeer ik te mijden, net als cholera
Ketter!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik Nick&Simon bij vlagen best aanstekelijk vind
Dondert me niets, als ik daarvoor in de stemming ben, brul ik meequote:
Goeie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Schamen voor je muzieksmaak is gewoon een teken van onzekerheid
Ik heb geen smaak, ik slinger van Technohead naar John Milesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Ik ben trots en kom er open voor uit dat ik happy- en early hardcore tof vind.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Ik zit ook tussen Blof en happy hardcore, dus dan zal ik ook wel geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, ik slinger van Technohead naar John Miles
Juist, mate is goed!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen Blof en happy hardcore, dus dan zal ik ook wel geen smaak hebben
Bijna alle muziek is goed, alleen sommige met mate
15+?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef Piles het volgende:
Sjesus, hoeveel mensen staan er ondertussen in de studio?
nee, dat heb ik dan weer niet...maar ik kan heerlijk meebrullen met It's allright van East17 of Since u been gone van Kelly C. of Paradise bt Dashboardquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
Ach... Af en toe word ik zelfs een tikkie romantisch en raak ik zelfs van onderstaande in vervoering![]()
![]()
Van de week gehoord in een tuincentrum (Sky Radio) en gaat niet meer uit m'n kop
Ik kan bijhorende film ook erg vaak kijken, Josh Hartnett met zijn ogenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat heb ik dan weer niet...maar ik kan heerlijk meebrullen met It's allright van East17 of Since u been gone van Kelly C. of Paradise bt Dashboard![]()
uit welke film komt het dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan bijhorende film ook erg vaak kijken, Josh Hartnett met zijn ogen![]()
![]()
En East17
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijkquote:
Josh Hartnett inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijk
Het is dat ik een stoffen bank heb, anders gleed ik er vanafquote:
Sopsop, glibberglibberquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat ik een stoffen bank heb, anders gleed ik er vanaf![]()
![]()
owja, die heb ik wel gezien. die ken ik vooral uit de soundtrack van Team America World Police. ga ik ff opzoeken...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijk
Nee, sorry! Zelfs niet op een kilometer afstandquote:
en op Leo di Caprio? dat heeft serieus iemand ooit tegen me gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry! Zelfs niet op een kilometer afstand
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en op Leo di Caprio? dat heeft serieus iemand ooit tegen me gezegd
wehehe, nee hoor. ik heb het ook nooit geloofdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nee, ook niet. Sorry, ik hoop niet dat ik nu je zelfvertrouwen heb geknakt
Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, nee hoor. ik heb het ook nooit geloofd
maar ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga
heh gadver....dat zijn niet de leukste dingen om te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar!!![]()
Ik ga nog even het een en ander nadenken, hoorde gister dat een joch dat ik ken(de) zelfmoord heeft gepleegd. Heavy shit...
Truste
Nee, klopt. Ik ga mijn best doen, net als ik dat bij alles doequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heh gadver....dat zijn niet de leukste dingen om te horen
sterkte ermee en ik hoop dat je iig straks een beetje kunt slapen....
Muzikaal was het niet op en top, al zaten er wel platen tussen die je echt niet op 538 hoort.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waarom 538 als TT? Qua muziek? (ben net thuis, dus heb 3fm ff niet geluisterd)
Die Snoop Dog plaat en Dedication To my Ex is echt geen hiphop gekkie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 23:47:30zeg, @stenders3fm dit is al de 3e hiphopplaat die je vanmiddag ook al draaide. snoop dog, kraantje pappie en ode to my ex...#3fm reageer retweet
weet ik veel, t zijn rapnegers, dan vind ik het al snel op hiphop....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die Snoop Dog plaat en Dedication To my Ex is echt geen hiphop gekkie.
Allemaal 1 pot nat iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik veel, t zijn rapnegers, dan vind ik het al snel op hiphop....
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach zolang hiphopleeft een recensie post van een album van Snoop en Wiz waarop dat smokeweed nummer staat zal het allemaal wel loslopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]Gelukkig weten we ook waar we `t over hebben en verdiepen we ons ook in wat we zeggen
Ik was al aan het sporten ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:38 schreef hole1988 het volgende:
is nou nog niet iedereen opgestaan? hup eruit.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!quote:
Heb je dat filmpje al gezien met die 5 mensen op een gitaar??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft nou toch es op met dat Gotye
nee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje al gezien met die 5 mensen op een gitaar??
Wowwowwow!!
Zit mobiel, dus filmpje plaatsen gaat lastig helaas...quote:
damn.....nu ja, dan moet ik maar blijven hopen dat ik dat filmpje ooit tegenkom...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus filmpje plaatsen gaat lastig helaas...
is je auto al ontdooit?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit mobiel, dus filmpje plaatsen gaat lastig helaas...
Minthy heeft tegen die polo op staan rijen dat het een aard heeft en nu is die polo bloedjeheet!quote:
Toen ik uit het raam keek, zag ik de auto van de buren onder het ijs zitten. Ik had die van mij gisteren blijkbaar net strategisch genoeg geparkeerd, waardoor de zon zijn werk heeft gedaanquote:
Als dat het motorblok iets warmer zou maken, zodat de koude start niet zo lastig ging, dan was dat zeker een optiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy heeft tegen die polo op staan rijen dat het een aard heeft en nu is die polo bloedjeheet!
Daar ben je nog 't nodige aan kwijt om het op te knappen, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
het huis in kwestie:
http://www.funda.nl/koop/feerwerd/huis-47366377-aldringaweg-16/
understatement...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ben je nog 't nodige aan kwijt om het op te knappen, zo te zien.
ik wil niet weten wat ze kwijt waren aan stook kostenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
understatement...
aan de inrichting te zien hebben er bejaarden gewoond en die zijn de laatste jaren van hun leven meestal niet meer zo van het onderhoud....
ik denk dat ze 10 fleecetruien en 10 snuggies bij de koop krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat ze kwijt waren aan stook kosten
Geen cv inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat ze kwijt waren aan stook kosten
snuggiesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze 10 fleecetruien en 10 snuggies bij de koop krijgen
het toppunt van sneuheid, maar tegelijkertijd wellicht nog handig ook. bestaan er ook 2persoonssnuggies?quote:
ik ken jou ook alleen onder je internetnaam, maar daarom kan ik toch nog wel met je flirten....quote:
but a bitch ain't 1!quote:
Mijn naam is af te leiden uit mijn internetnaamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken jou ook alleen onder je internetnaam, maar daarom kan ik toch nog wel met je flirten....
dat weet jij, maar dat weet ik niet....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn naam is af te leiden uit mijn internetnaam
Jaja man, jeweettog.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij klinkt iig nog dommer dan de "muziek" die hij maakt.
Sorry, ik moest even snel douchenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben afstotelijk! ik jaag mensen weg!
godsamme! dat zeg je nu pas?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even snel douchen
dan ga ik maar met terugwerkende kracht fantaserenquote:
Tipje: don't overdo it...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik maar met terugwerkende kracht fantaseren
tip genoteerdquote:
beetje gaar. te weinig geslapen en ik heb eigenlijk geen zin meer om achter de pc te hangen maar Timur is nog wel grappig. en ik moet nog afwassen.quote:
Volume omhoog en afwassen, twee vliegen in één klapquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje gaar. te weinig geslapen en ik heb eigenlijk geen zin meer om achter de pc te hangen maar Timur is nog wel grappig. en ik moet nog afwassen.
daarom bareuh
en dan draait Timur ook nog Rukker Kelly
dat ga ik zo ook doen denk ik. computerspelletje wil toch al niet lukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volume omhoog en afwassen, twee vliegen in één klap
Het is ook wel een gare dag vandaag eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ga ik zo ook doen denk ik. computerspelletje wil toch al niet lukken
Ik zat te schreeuwen naar de radioquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet op
Net als concert bij C, die bedacht ik ook pas net
ja, dan moet ik mezelf weer toonbaar maken en dat kost me wel een uurtje of 3....en dan zijn de winkels dicht!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook wel een gare dag vandaag eigenlijkZo maar even de stad in ofzo.
ik dacht als rechtgeaarde katholiek meteen aan Christus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet op
Net als concert bij C, die bedacht ik ook pas net
Goeiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht als rechtgeaarde katholiek meteen aan Christus.
Moet ik ook nog deels doen, maar ik ben snel in mezelf toonbaar makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan moet ik mezelf weer toonbaar maken en dat kost me wel een uurtje of 3....en dan zijn de winkels dicht!
mmmm, misschien ga ik me wel inschrijven......quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef CindieY het volgende:
Leuk, je kunt bij Timur Open Radio als publiek komen volgend weekend.
Hoorde het net, geinig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef CindieY het volgende:
Leuk, je kunt bij Timur Open Radio als publiek komen volgend weekend.
Hee grtz from de eftelingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Waar is mijn schandknaapje trouwens?? Al de hele avond niet gezien...
Wolfje, hier!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik mijn haar fatsoeneren voor ik de stad inga of niet?
owja....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]Je weet nooit wie je tegen het lijf loopt.
Ik ga maar gewoon voor een muts, hoef ik me om m'n haar niet druk te makenquote:
ik heb alleen een te kleine chocomelmuts....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon voor een muts, hoef ik me om m'n haar niet druk te maken
We komen er nooit meer vanaf...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef Marcoss het volgende:
Gotye nog steeds op 3, die was afgelopen zomer al Megahit, volgens mij
wereldbeker sprint toch? in Salt Lake ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
vanavond geen 3FM maar lekker schaatsen kijken
WK sprint in Calgaryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wereldbeker sprint toch? in Salt Lake ofzo?
[img]die caroline denkt dat de dj's door dat nummer heen hoesten. ze beseft niet dat het gehoest in het nummer hoort...[/img]quote:
ah, ok. misschien kijk ik welquote:
hier ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app
Geen geluid?
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef CindieY het volgende:
Toepasselijke TT, ik moest net in de keuken verplicht meeluisteren naar 538 Juize
http://www.538juize.nl/quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
dat is alleen op zondagavond, niet op zaterdag.
tis nog steeds 538juize....dat staat iig in de url. en als je dat in de keuken aanzet kun je er naar luisterenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar dat is niet op 538, maar op het Juize internetstation.
Ook als je huisgenoot het hard genoeg aanzetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis nog steeds 538juize....dat staat iig in de url. en als je dat in de keuken aanzet kun je er naar luisteren
ze moeten ook niet over een gezicht, maar over de buste.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo leuk/mooi is aan die bh's van Marlies Dekkers enz? Met al die bandjes.
Ik zie net weer iemand op tv, blijf het een raar gezicht vinden...
Dus...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten ook niet over een gezicht, maar over de buste.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten ook niet over een gezicht, maar over de buste.
quote:
1 iemand kijkt me meewarig aan, de ander lacht zicht de blafhik.quote:
Mwah, licht voorspelbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
1 iemand kijkt me meewarig aan, de ander lacht zicht de blafhik.
was het nou een leuke grap of niet
mijn linkermond hoek krulde iets omhoogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Pino komt net stronken thuis, die hinnikt overal om nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
oh god, pino heeft 6 shandy op? malle vogel....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino komt net stronken thuis, die hinnikt overal om nu.
Ik vond het een meh-grapje...
Ik ken het begrip 'stronken' eigenlijk alleen als een combi van stoned en dronkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh god, pino heeft 6 shandy op? malle vogel....
en bedankt allemaal voor t compliment. als er een paar mondhoeken krullen ben ik al tevreden
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken het begrip 'stronken' eigenlijk alleen als een combi van stoned en dronken
twitter:C1nd1e twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 22:19:16de vrouwen moeten t hebben van hun opening. #wksprint. álle vrouwen moeten t hebben van hun opening, lul! reageer retweet
Weljaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef Evertjan het volgende:
twitter:C1nd1e twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 22:19:16de vrouwen moeten t hebben van hun opening. #wksprint. álle vrouwen moeten t hebben van hun opening, lul! reageer retweet
![]()
En ik ga mijn kaasenvelopjes van Old Amsterdam maar voor de tv opeten, internet lijkt stil te liggen op zaterdag...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
srry ben schaatsen aan het kijken
twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zondag 29-01-2012 om 00:39:28Wow , @paul3fm van harte gefeliciteerd maatje! Ik hoop dat we voor altijd bij elkaar blijven :-) -- http://t.co/GjX2nQmZ #debrilvanpaul reageer retweet
Agossie... Is de Efteling te spannend voor je??quote:Op zondag 29 januari 2012 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Verdwaald in de droomvlucht jongens. Die kut elfen hebben het op mij gemunt.
Ik zeg tijd voor een vluchtdroom
Tijdens het al scrollend doorlezen van dit topic zat ik er al op te wachtenquote:
Kut, waarom zeg je dat er nou achteraan...quote:
Ja, ik had het topic dus net ook doorgelezenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdens het al scrollend doorlezen van dit topic zat ik er al op te wachten
Ik wilde ook eindelijk eens "dat heb je vast wel eens geiler gezegd" zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdens het al scrollend doorlezen van dit topic zat ik er al op te wachten
Ik was niet net thuis, en ook niet stronkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino komt net stronken thuis, die hinnikt overal om nu.
Ik vond het een meh-grapje...
Oeh, verpestte ik dat voor je? Sorryquote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde ook eindelijk eens "dat heb je vast wel eens geiler gezegd" zeggen
Dus ik heb last van spoken? Of vreemde mensen in huis?? Vind ik spannendquote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was niet net thuis, en ook niet stronken
Gewoon andere prioriteiten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, verpestte ik dat voor je? Sorry
Ja, nou als ik het niet deed kon ik de antwoorden al wel bedenken denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, dat deed Pino zelf door dat zinnetje toe te voegen (dat ik niet mocht doordenken)
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 29 januari 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nou als ik het niet deed kon ik de antwoorden al wel bedenken denk ik.
Op z'n Nederlands ipv Engels? Ik heb 't wel aanstaan, maar ik luister niet echt actief.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat viel me net ook al op, gewoon BéEnEn ipv BieEnEn
Ofzo
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op z'n Nederlands ipv Engels? Ik heb 't wel aanstaan, maar ik luister niet echt actief.
hij riep ook een keer "club dot BéEnEn dot NL" hoezo de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat viel me net ook al op, gewoon BéEnEn ipv BieEnEn
Ofzo
Dat is eenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij riep ook een keer "club dot BéEnEn dot NL" hoezo de omgekeerde wereld.
twitter:
Wil je erover praten?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was een mooie, maar aparte film...
nee, jij hebt vast niet naar Hwal/The Bow op Canvas gekeken dus ik kan er met jou niet over praten. wel over andere dingen natuurlijk ,maar niet over die filmquote:
Ik kijk sowieso nooit naar Canvas. Wel naar een andere Belgische zender voor de winterbeeldenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij hebt vast niet naar Hwal/The Bow op Canvas gekeken dus ik kan er met jou niet over praten. wel over andere dingen natuurlijk ,maar niet over die film
ik kijk ook alleen als er een mooie film op komt. Daar is het niveau qua films over het algemeen net iets hoger dan op de NL tv....quote:Op zondag 29 januari 2012 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar Canvas. Wel naar een andere Belgische zender voor de winterbeelden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock gaat bed opzoeken
slaap lekker iedereen
Trustequote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen
bye bye man bye byequote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
Nu durf ik hier amper te roepen dat ik Coldplay best om aan te horen vind, mag ik op Twitter niets meer zeggen over rijstwafels, terwijl ik die best lekker vind
Ja maar ze stinken.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
Nu durf ik hier amper te roepen dat ik Coldplay best om aan te horen vind, mag ik op Twitter niets meer zeggen over rijstwafels, terwijl ik die best lekker vind
Waag het niet!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef minthy het volgende:
Ik HOU van rijstwafels! Ze ruiken lekker, je kan er zo lekker op knagen. Snackajacks, of naturel met een beetje zout eropquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik HOU van rijstwafels! Ze ruiken lekker, je kan er zo lekker op knagen. Snackajacks, of naturel met een beetje zout erop![]()
Als ik zin had gehad om een ode aan de rijstwafel te schrijven, had ik hem hier geplaatst.
Rijstwafels![]()
![]()
![]()
Zo goed?
Respectquote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om te slapen en da's best op tijd voor mijn doen voor een zaterdagnachtSlaap lekker
Wheheeee, laat mij maar weer in de steekquote:
die zit er al de hele nacht was zijn laatste bulletin.quote:Op zondag 29 januari 2012 07:09 schreef Againzender het volgende:
'5 uur. Pardon, 7 uur'
Goedemorgen nieuwslezer
vandaar dat hij wat slaap nodig hadquote:Op zondag 29 januari 2012 07:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zit er al de hele nacht was zijn laatste bulletin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |