Nou... Als je het zo zietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef Piles het volgende:
Goeie titel.
Zeker op dit tijdstip. Nostalgische gevoelens overvallen me![]()
hij was hier wel ff eerder op de avond...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Waar is mijn schandknaapje trouwens?? Al de hele avond niet gezien...
Wolfje, hier!
Daar heb ik nu niets aan helaas...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij was hier wel ff eerder op de avond...
Ik ook niet. Kwam ook niet voor de muziek van 538 bij MIDNR. (als er muziek was)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Rick weg is heb ik nooit meer 538 aan staan
Ik ben bij het afvallen van EJ al grotendeels afgehaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds Rick weg is heb ik nooit meer 538 aan staan
Nee. Ik ben erg tekst-gericht, Frans- en Duitstalig luister ik al nauwelijks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Luisteren jullie ook andertalige muziek dan Nwderlands, Engels , Frans en Duits?
Ik juist niet, ik luister dus alles als de muziek maar goed isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik ben erg tekst-gericht, Frans- en Duitstalig luister ik al nauwelijks.
ik heb laatst een heel album van Miossec geluisterd. klonk mooi, maar ik wil toch meer van de tekst kunnen verstaan. Rammstein trek ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Luisteren jullie ook andertalige muziek dan Nwderlands, Engels , Frans en Duits?
Spaans en Portugeesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Meest Engels, soms Duits (geen schlagersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:40 schreef Qunix het volgende:
Vooral de PVVmuziek uit Volendam ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nederlandstalig probeer ik te mijden, net als cholera
Nu moet ik zeggen dat ik Nick&Simon bij vlagen best aanstekelijk vindquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral de PVVmuziek uit Volendam ja.
er is best mooie nederlandstalige muziek....zou alleen zo snel niet weten wat, maar ik heb me laatst nog met Clouseau vermaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Meest Engels, soms Duits (geen schlagers)
Nederlandstalig probeer ik te mijden, net als cholera
Ketter!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik Nick&Simon bij vlagen best aanstekelijk vind
Dondert me niets, als ik daarvoor in de stemming ben, brul ik meequote:
Goeie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Schamen voor je muzieksmaak is gewoon een teken van onzekerheid
Ik heb geen smaak, ik slinger van Technohead naar John Milesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Ik ben trots en kom er open voor uit dat ik happy- en early hardcore tof vind.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Piles het volgende:
Ik zit ook tussen Blof en happy hardcore, dus dan zal ik ook wel geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, ik slinger van Technohead naar John Miles
Juist, mate is goed!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen Blof en happy hardcore, dus dan zal ik ook wel geen smaak hebben
Bijna alle muziek is goed, alleen sommige met mate
15+?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef Piles het volgende:
Sjesus, hoeveel mensen staan er ondertussen in de studio?
nee, dat heb ik dan weer niet...maar ik kan heerlijk meebrullen met It's allright van East17 of Since u been gone van Kelly C. of Paradise bt Dashboardquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
Ach... Af en toe word ik zelfs een tikkie romantisch en raak ik zelfs van onderstaande in vervoering![]()
![]()
Van de week gehoord in een tuincentrum (Sky Radio) en gaat niet meer uit m'n kop
Ik kan bijhorende film ook erg vaak kijken, Josh Hartnett met zijn ogenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat heb ik dan weer niet...maar ik kan heerlijk meebrullen met It's allright van East17 of Since u been gone van Kelly C. of Paradise bt Dashboard![]()
uit welke film komt het dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan bijhorende film ook erg vaak kijken, Josh Hartnett met zijn ogen![]()
![]()
En East17
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijkquote:
Josh Hartnett inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijk
Het is dat ik een stoffen bank heb, anders gleed ik er vanafquote:
Sopsop, glibberglibberquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat ik een stoffen bank heb, anders gleed ik er vanaf![]()
![]()
owja, die heb ik wel gezien. die ken ik vooral uit de soundtrack van Team America World Police. ga ik ff opzoeken...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Pearl Harbor... Ik voel me net een bakvis als ik die kijk
Nee, sorry! Zelfs niet op een kilometer afstandquote:
en op Leo di Caprio? dat heeft serieus iemand ooit tegen me gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry! Zelfs niet op een kilometer afstand
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en op Leo di Caprio? dat heeft serieus iemand ooit tegen me gezegd
wehehe, nee hoor. ik heb het ook nooit geloofdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nee, ook niet. Sorry, ik hoop niet dat ik nu je zelfvertrouwen heb geknakt
Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, nee hoor. ik heb het ook nooit geloofd
maar ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga
heh gadver....dat zijn niet de leukste dingen om te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar!!![]()
Ik ga nog even het een en ander nadenken, hoorde gister dat een joch dat ik ken(de) zelfmoord heeft gepleegd. Heavy shit...
Truste
Nee, klopt. Ik ga mijn best doen, net als ik dat bij alles doequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heh gadver....dat zijn niet de leukste dingen om te horen
sterkte ermee en ik hoop dat je iig straks een beetje kunt slapen....
Muzikaal was het niet op en top, al zaten er wel platen tussen die je echt niet op 538 hoort.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waarom 538 als TT? Qua muziek? (ben net thuis, dus heb 3fm ff niet geluisterd)
Die Snoop Dog plaat en Dedication To my Ex is echt geen hiphop gekkie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 23:47:30zeg, @stenders3fm dit is al de 3e hiphopplaat die je vanmiddag ook al draaide. snoop dog, kraantje pappie en ode to my ex...#3fm reageer retweet
weet ik veel, t zijn rapnegers, dan vind ik het al snel op hiphop....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die Snoop Dog plaat en Dedication To my Ex is echt geen hiphop gekkie.
Allemaal 1 pot nat iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik veel, t zijn rapnegers, dan vind ik het al snel op hiphop....
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach zolang hiphopleeft een recensie post van een album van Snoop en Wiz waarop dat smokeweed nummer staat zal het allemaal wel loslopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]Gelukkig weten we ook waar we `t over hebben en verdiepen we ons ook in wat we zeggen
Ik was al aan het sporten ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:38 schreef hole1988 het volgende:
is nou nog niet iedereen opgestaan? hup eruit.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |