Dan heb je erg geluk gehad want 60 kilometer per uur rijden over 59 uur is zelfs met eigen auto een behoorlijke klus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef prino het volgende:
300 tot 500 km per dag? Beetje weinig me thinks. Laatste tripje vorig jaar was 3,402.2 km van 2011-11-30 07:11 tot 2011-12-02 18:02...
Het gaat hier in eerste instantie om een testcase voor een liftwedstrijd met mensen die soms/vaak nog nooit hebben gelift. Dan is 500km. (heen) ruim voldoende voor een weekend, me thinksquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef prino het volgende:
300 tot 500 km per dag? Beetje weinig me thinks. Laatste tripje vorig jaar was 3,402.2 km van 2011-11-30 07:11 tot 2011-12-02 18:02...
U doet mee?quote:
Mooie leeftijd om de wereld te ontdekken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk het aan, ik ben 17 he.
Ik ga deze zomer 3 weken interrailen door Europaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om de wereld te ontdekken!
Exact. Eigenlijk is 750 km al te ver gezien mensen ook terug zullen liften en 1500 kilometer in 2 dagen is gewoon een hoop of je moet inderdaad non-stop willen liften en dat zal voor in ieder geval mij veel fun verzieken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:24 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Het gaat hier in eerste instantie om een testcase voor een liftwedstrijd met mensen die soms/vaak nog nooit hebben gelift. Dan is 500km. (heen) ruim voldoende voor een weekend, me thinks
Gedaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Team kan weg, bij voorkeur enzo.
En wat wordt het startpunt?
We houden je in de gaten voor toekomstige edities!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef JustAsEasy het volgende:
Hmmm leuk idee. Als ik wat ouder was geweest had ik zeker meegedaan. Ben nu 17. En vindt de risico's dan toch nog iets te groot. En dan met teams is zo verkeerd nog niet. veiligheid voorop + je leert nieuwe mensen kennen.
Succes voor iedereen die er aan mee gaat doen
Goed te bereiken met de trein ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedaan.
Utrecht, mooi landelijk middelpunt.
Precies, en de meest faire plek gezien eventuele ticketkosten voor reizigers. Bij voorkeur, maar dan kom ik waarschijnlijk te laat bij het startpunt aan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:09 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Goed te bereiken met de trein ook![]()
tenzij je al helemaal in de stemming bent en je graag ook naar Utrecht lift natuurlijk![]()
Maar voor die middelvinger doe ik mee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:14 schreef Veersesmurf het volgende:
Ach, iemand met zoveel ervaring maakt dat toch wel goed op een trip van 500km. Dan maar geen middelvinger aan het begin van de wedstrijd![]()
Beginnen jullie trouwens op het station? Het lijkt me niet de meest ideale plek om te starten...
Nu ben ik wel benieuwd wat er stondquote:
Mooie stad in een mooie omgeving met veel cultureel erfgoed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
Vanwaar Bayreuth? Opzich vind ik het idee dat je op het laatst nog een berg te beklimmen hebt wel leuk.
Ik zat te denken aan Reims. Champagne voor de winnaars!quote:Metz is inderdaad in het verlengde van Luxemburg, daar kunnen we Straatsburg van maken.
Zeg we zitten hier in TRV, niet in ONZquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat ik lief, schattig, ubercute, aantrekkelijk, bevallig, mysterieus en bijzonder maar vooral verfijnd en smakelijk ben.
Best wel waarheid.
Sorry hoor, Veersesmurf. Zal niet weer gebeuren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:47 schreef Veersesmurf het volgende:
Champagne
[..]
Zeg we zitten hier in TRV, niet in ONZ
*vult een formulier in voor Travel-moderatorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Sorry hoor, Veersesmurf. Zal niet weer gebeuren.
Aangenomen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:51 schreef Veersesmurf het volgende:
*vult een formulier in voor Travel-moderator![]()
Gewoon niet naar Australie gaan joh.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef Veersesmurf het volgende:
dat ging makkelijk
![]()
Ik begin er steeds meer van te balen dat ik niet mee kan doen met de wedstrijd. Er komt naderhand toch wel een verslag(je) mag ik hopen...
Ook goed, als je nu maar een keer gaat dobbelen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooie stad in een mooie omgeving met veel cultureel erfgoed.Zo'n berg beklimmen is alleen maar lastig volgens mij. En dan sta je daar. En dan? Liften zeker.
.
[..]
Ik zat te denken aan Reims. Champagne voor de winnaars!
Logisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:34 schreef Veersesmurf het volgende:
Ja maar daar wacht ik al een jaar of 10 op, dan is een liftwedstrijd ineens toch een beetje ondergeschikt![]()
Mooi!
Waar zie jij in de OP iets over Zuid Spanje staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Luco het volgende:
In de OP heb je het over een weekend en dan naar Zuid-Spanje liften? Je moet ook weer terug he! Maar tof idee!
Nee, ik heb niet het hele topic doorgelezen
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Dven het volgende:
Weekend van 30 maart. Luxemburg. Kleine afstand dus lage instapgrens en een boeiende omgeving en stad.
Jij hebt gedobbeld?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Dven het volgende:
Duurt allemaal iets te lang met dat overleg en gedobbel.
Weekend van 30 maart. Luxemburg. Kleine afstand dus lage instapgrens en een boeiende omgeving en stad.
* Dven staat zo dadelijk als enige aan de aftrap
Aha! Dan heb ik het dobbelsysteem verkeerd begrepenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, ik dacht gewoon te dobbelen bij de start. Maar zo kan het natuurlijk ook.
Vanzelfsprekend gaat er bij ieder(e) stad/dorp een mooie eindlocatie gevonden worden!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Novito12 het volgende:
Ik had het ook verkeerd begrepen, maar dat klinkt wel beterHoe minder er vast staat van te voren hoe leuker. Lijkt me alleen wel handig om dan voor elke locatie een eindpunt te bedenken, dat we niet allemaal in verschillende cafe's zitten ofzo, allemaal zoekend naar elkaar
Haha inderdaad, jammer wel. Misschien dat ik toch maar mee doe want studieloos maar goed. Ik weet het niet helemaal! Ik wil zoveel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat gaat lekker! En er waren al zoveel aanmeldingen...
Als dit topic vol is misschien de eindbestemming in de topic-titel zetten van het volgende deel (Luxemburg was het toch?) dat trekt meer mensen aan denk ik
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, jammer wel. Misschien dat ik toch maar mee doe want studieloos maar goed. Ik weet het niet helemaal! Ik wil zoveel.Heb nog de tijd om te beslissen.
Over 8 posts is er een nieuw topicquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Dven het volgende:
Ik zal de volgende OP iets overzichtelijker maken. Ook heb ik een aantal mensen van buiten FOK! zo ver gekregen mee te doen, zij zullen zich binnenkort hier ook registreren
Dan help ik even mee zodat er snel een nieuwe, geupdate OP komtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Over 8 posts is er een nieuw topic
Onmogelijk om vast te stellen. Een BX uit 1985 is van een hogere klasse dan een C1 van nu. Toch is de C1 echt duurder dan een BX nu is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ook wel grappig; punten voor wie in de duurste auto vervoerd wordt(met pics als bewijs uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |