quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Dven het volgende:
Weekend van 30 maart. Luxemburg. Kleine afstand dus lage instapgrens en een boeiende omgeving en stad.
Jij hebt gedobbeld?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Dven het volgende:
Duurt allemaal iets te lang met dat overleg en gedobbel.
Weekend van 30 maart. Luxemburg. Kleine afstand dus lage instapgrens en een boeiende omgeving en stad.
* Dven staat zo dadelijk als enige aan de aftrap
Aha! Dan heb ik het dobbelsysteem verkeerd begrepenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, ik dacht gewoon te dobbelen bij de start. Maar zo kan het natuurlijk ook.
Vanzelfsprekend gaat er bij ieder(e) stad/dorp een mooie eindlocatie gevonden worden!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Novito12 het volgende:
Ik had het ook verkeerd begrepen, maar dat klinkt wel beterHoe minder er vast staat van te voren hoe leuker. Lijkt me alleen wel handig om dan voor elke locatie een eindpunt te bedenken, dat we niet allemaal in verschillende cafe's zitten ofzo, allemaal zoekend naar elkaar
Haha inderdaad, jammer wel. Misschien dat ik toch maar mee doe want studieloos maar goed. Ik weet het niet helemaal! Ik wil zoveel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat gaat lekker! En er waren al zoveel aanmeldingen...
Als dit topic vol is misschien de eindbestemming in de topic-titel zetten van het volgende deel (Luxemburg was het toch?) dat trekt meer mensen aan denk ik
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, jammer wel. Misschien dat ik toch maar mee doe want studieloos maar goed. Ik weet het niet helemaal! Ik wil zoveel.Heb nog de tijd om te beslissen.
Over 8 posts is er een nieuw topicquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Dven het volgende:
Ik zal de volgende OP iets overzichtelijker maken. Ook heb ik een aantal mensen van buiten FOK! zo ver gekregen mee te doen, zij zullen zich binnenkort hier ook registreren
Dan help ik even mee zodat er snel een nieuwe, geupdate OP komtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Over 8 posts is er een nieuw topic
Onmogelijk om vast te stellen. Een BX uit 1985 is van een hogere klasse dan een C1 van nu. Toch is de C1 echt duurder dan een BX nu is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Misschien ook wel grappig; punten voor wie in de duurste auto vervoerd wordt(met pics als bewijs uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |