Die is hier. Ik was gisteravond met iets anders bezig. Wat zijn nu de opties?quote:
Ik zou Brocken trouwens vervangen voor Bayreuth in Duitsland. Maar dat is een persoonlijke smaak. En Metz ligt gewoon in het verlengde van Luxemburg. Niet dat dat veel uitmaakt natuurlijk.quote:1. Parijs
2. Mont Saint Michel
3. Luxemburg
4. Berlijn
5. Brocken
6. Metz (Mooie stad met veel Franse en Duitse invloeden)
Ik denk niet dat dat lukt. Ik heb een kindjequote:
Ook heb ik een linkje naar Stefan gestuurd. Wellicht leuk voor een docu-achtig iets.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof!
Ik zal de lifters uit het lifttopic in TRV even hierop wijzen.
En eens kijken of we iets kunnen doen met de weblog / frontpage om meer deelnemers te genereren. De weblog zou bijvoorbeeld ook dienst kunnen doen als plaats voor de reisblogs van de deelnemers. Of zoiets.![]()
Vanwaar Bayreuth? Opzich vind ik het idee dat je op het laatst nog een berg te beklimmen hebt wel leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie net de lijst:
[..]
Ik zou Brocken trouwens vervangen voor Bayreuth in Duitsland. Maar dat is een persoonlijke smaak. En Metz ligt gewoon in het verlengde van Luxemburg. Niet dat dat veel uitmaakt natuurlijk.
Gewoon warm inpakken dat kindje!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat lukt. Ik heb een kindje
Maar ik heb dit wel als idee geopperd via een TR, vandaar ook de reactie van UIO_AMS. Grappig dat het nu net is of hij dit idee oppert ook. 14.gif
[..]
Ook heb ik een linkje naar Stefan gestuurd. Wellicht leuk voor een docu-achtig iets.
Flauw!quote:Op woensdag 1 februari 2012 06:53 schreef polariteit het volgende:
gaaf hoor. no way dat ik mee ga doen; maar volgen zal ik dit topic wel doen. ben benieuwd hoe het de deelnemers vergaat straks
Kindje heeft leerplichtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon warm inpakken dat kindje!![]()
Leuk dat er zoveel interesse voor het idee is
Dan wordt het al wat lastiger ja!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Kindje heeft leerplicht
Ik ga het zeker volgen.
Daar ga ik sowieso vanuitquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks nog meer supporters dan deelnemers
Zijn tenniswedstrijden tegen de Moldaviërs was ook erg leuk...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tony Hawks - Round Ireland with a Fridge (erg leuk boek om te lezen).
Dan heb je erg geluk gehad want 60 kilometer per uur rijden over 59 uur is zelfs met eigen auto een behoorlijke klus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef prino het volgende:
300 tot 500 km per dag? Beetje weinig me thinks. Laatste tripje vorig jaar was 3,402.2 km van 2011-11-30 07:11 tot 2011-12-02 18:02...
Het gaat hier in eerste instantie om een testcase voor een liftwedstrijd met mensen die soms/vaak nog nooit hebben gelift. Dan is 500km. (heen) ruim voldoende voor een weekend, me thinksquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef prino het volgende:
300 tot 500 km per dag? Beetje weinig me thinks. Laatste tripje vorig jaar was 3,402.2 km van 2011-11-30 07:11 tot 2011-12-02 18:02...
U doet mee?quote:
Mooie leeftijd om de wereld te ontdekken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk het aan, ik ben 17 he.
Ik ga deze zomer 3 weken interrailen door Europaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om de wereld te ontdekken!
Exact. Eigenlijk is 750 km al te ver gezien mensen ook terug zullen liften en 1500 kilometer in 2 dagen is gewoon een hoop of je moet inderdaad non-stop willen liften en dat zal voor in ieder geval mij veel fun verzieken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:24 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Het gaat hier in eerste instantie om een testcase voor een liftwedstrijd met mensen die soms/vaak nog nooit hebben gelift. Dan is 500km. (heen) ruim voldoende voor een weekend, me thinks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |