Horen jullie het intro al? This is the voice..... of kíííííds!quote:RTL komt met kinderversie Voice of Holland
AMSTERDAM - RTL 4 gaat een kinderversie van The Voice of Holland op de buis brengen. The Voice Kids is vanaf januari, na afloop van het huidige seizoen van de 'volwassen' versie, elke vrijdag te zien.
The Voice Kids is bedoeld voor kinderen van 6 tot en met 14 jaar en heeft dezelfde opbouw als de originele versie.
"Het moet voor de kids supercool zijn om er aan mee te doen", zei John de Mol, producent van de show, donderdagavond in RTL Boulevard.
De presentatie is net als bij The Voice of Holland in handen van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk, meldt RTL donderdagmiddag. Wie er plaats gaan nemen in de jury wordt de komende tijd ingevuld.
Jury
Wie er plaatsnemen in de jury van The Voice Kids wordt de komende tijd bepaald. "Misschien wel een paar uit de echte The Voice of Holland", verklapte De Mol. Die jury bestaat uit Marco Borsato, Nick & Simon, Angela Groothuizen en Roel van Velzen.
De eerste reeks van The Voice of Holland ging vorig jaar van start en was een enorm kijkcijfersucces. Het tweede seizoen is momenteel te zien en trekt wekelijks rond de drie miljoen kijkers.
Wat The Voice of Holland onderscheidt van andere talentenjachten is dat de jury bij de auditieronde met de rug naar de kandidaten zit en hen puur op zang beoordeelt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je veilig te zitten, is het toch weer Henk.
De eerste? Ik twijfelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
er zijn nog geen kinderen jonger dan 10 geweest he?
Vast ook gewoon een jankerig kutkind...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je veilig te zitten, is het toch weer Henk.
Wordt volwassen of zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast ook gewoon een jankerig kutkind...
Jaaaaa, dat dénk je...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast ook gewoon een jankerig kutkind...
Kindersoos!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef SomePerson het volgende:
"Ik mag niet naar discotheken"
Dude, je bent 13...
toch weer hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat dénk je...
Maar dan is het dus TOCH weer Henk!
13 is het nieuwe 17quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef SomePerson het volgende:
Dude, je bent 13...
Tegenwoordig heb je van die kinderdisco avonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef SomePerson het volgende:
Dude, je bent 13...
Jaquote:
Waarom geen harde rock nummers?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Waarom nou geen leuke, vrolijke nummers? Wat is dit nou voor nummer voor een kind?
dus dit!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Waarom nou geen leuke, vrolijke nummers? Wat is dit nou voor nummer voor een kind?
Ook goed. Niet van die zeiknummers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom geen harde rock nummers?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed. Niet van die zeiknummers.
Of elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck you, Nick en fuck you Simon, of andersom.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
Waarom baalt Marco. Ze is bere slecht
Volgens mij is ie vergeten wat het concept inhoudtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk had ik je graag in mijn team gehad, wat een jankerd, druk dan godverdomme
Dus zo klinkt een reutelende kutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze stond er godverdomme bij als een apathische papoeavaraan en het klonk als een reutelende kut.
Wát een onzin dit.
Oh nee toch ouders die trots zijn op hun kinderen, dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje theedoeken trots om niets. Hoera.
![]()
![]()
Wáár ga je trots op zitten wezen dan!?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh nee toch ouders die trots zijn op hun kinderen, dat dit kan in Nederland
Meters jaquote:
In Rusland zit de muziek naast hem.quote:
De priester zei wel meer.quote:
quote:
Wait? Whut? Ik zag die priester niet achter hem staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
"Je zingt godverdomme als een koorknaapje, man!"
hij mag geen tjikkies van Godquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef Stickertje het volgende:
god heeft zijn gebedje niet gehoord... hij gaat niet door
Je hebt gelijk.quote:
quote:
Nee niet weer he, je denkt het gebeurt gewoon niet en daar is toch weer Henkquote:
Dus toch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet weer he, je denkt het gebeurt gewoon niet en daar is toch weer Henk
There can be only onequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Tadadadadadaa A-Team![]()
oh nee shit, het is dat andere A-team.
Het blijft verrassenquote:
Met je kut sjaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Die moeder is echt zo'n "hip, vlot" wijf dat in zo'n Gamma blokhut met "de meiden" over gevoelens gaat praten en dan zegt dat ze heel "spiritueel" is.
Zingen heet dat.quote:
Nee meisjes die doen alsof ze 13 zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoorde dat hier kinderen waren?
tssssquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoorde dat hier kinderen waren?
60quote:
echt he, ik zat net ook al te denken, die meisjes van 13/14 zien er tegenwoordig veel ouder uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen moer meer van, die meisjes, ze zijn ouder dan ik onderhand/
Het is een Nigeriaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof er echt serieus geen ene kut van. Die is gewoon geen 13.
Ik zag er niet veel jonger uit op m'n 13e/14equote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof er echt serieus geen ene kut van. Die is gewoon geen 13.
Jij had voorkennis?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Whaaaaaaaaa en dat is nog dit meisje uit het voorstukje, woohoo ben ik blij met m'n adoptie
Wie doet dat nou niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
A-Team gaat over een prostituee die drugs snuift...geschikt voor kinderen?
Ik geloof ook niet dat jij bestaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag er niet veel jonger uit op m'n 13e/14eZe bestaan hoor
Dat dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap daar echt geen kont van. Hoe kunnen die meisjes al zo ontwikkeld zijn op hun 13? Toen ik 13 was, was ik ook echt 13
Make-up en kleding alleen al, en haar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap daar echt geen kont van. Hoe kunnen die meisjes al zo ontwikkeld zijn op hun 13? Toen ik 13 was, was ik ook echt 13
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat jij bestaat.
Zit in de nieuwe biefstukken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef loezzzje het volgende:
Ik ook maar ik heb niet van die gele tanden, een tanden borstel wil wel eens helpenquote:
9 en 11 oke. maar 13 en 18/19.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Nah dat grietje wat 11 was, die rode met oudere zus, dat vond ik eerder 9 dan 11
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb niet van die gele tanden, een tanden borstel wil wel eens helpen
quote:
In de battle zal ze vast wel spierwitte tanden hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb niet van die gele tanden, een tanden borstel wil wel eens helpen
En nog langere nagelsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de battle zal ze vast wel spierwitte tanden hebben
Ik ben gewoon 2x zo oud en zie er even oud uitquote:
Och kom nou, pak een willekeurige brugklas, daar zit ook álles in, van mini en peuter tot meisjes die wel 18 lijken, niet iedereen is een kleuter hoorquote:
Ah....ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me er echt over, die meisjes van 12 en 13 tegenwoordig. Full on make up, geverfd haar, gelnagels. Onwerkelijk, ik was toen ik 13 was echt de stereotype lelijke awkward brugklasser
dus dit, ik ook hoor. Was echt een meisje van 13 zonder overmatige make-up en geverfde haren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaas me er echt over, die meisjes van 12 en 13 tegenwoordig. Full on make up, geverfd haar, gelnagels. Onwerkelijk, ik was toen ik 13 was echt de stereotype lelijke awkward brugklasser
Ja je was toch geen 13 in 2012quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit, ik ook hoor. Was echt een meisje van 13 zonder overmatige make-up en geverfde haren.
Tegenwoordig heb je dat wel veel meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och kom nou, pak een willekeurige brugklas, daar zit ook álles in, van mini en peuter tot meisjes die wel 18 lijken, niet iedereen is een kleuter hoor
Alleen Henk.quote:
Ik ben nooit met make-up bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je was toch geen 13 in 2012Hele andere tijd. Volwassen vrouwen zijn ook meer bezig met make-up en kleding.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Stickertje het volgende:
nou... ik haak hier af... genoeg zeik nummers gehoord...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Stickertje het volgende:
nou... ik haak hier af... genoeg zeik nummers gehoord...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Die van de Plus wordt ook steeds dikker lijkt wel.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen Henk.
Want als je denkt dat je er helemaal alleen voor staat, dat niemand er meer voor je is.
Dan is daar toch weer Henk.
Geen idee, misschien een polletje doen om te zien of er meer zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
is het gek als ik zeg dat ik deze uitzending al leuker vond dan de helft van afgelopen volwassene seizoen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Plus...10kgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Heuj, wees eens een beetje lief tegen de voordeel doos!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaannnnnnnn.....???!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een polletje doen om te zien of er meer zijn?
Wrom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heuj, wees eens een beetje lief tegen de voordeel doos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |