Het staat dikgedrukt in de OPquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nu dus wel. Maar ik meende dat opkomst al telde
quote:
Jammer moest vet gedruktquote:
Mehhh das niet eerlijkquote:
Kally had als eerste de naam. incl. bold.quote:
Nou dan ga ik volgende keer ook gewoon posten met 'deze jongetje' en dan 1 min. later edittenquote:
Sorry ik teken protest aan, hij moest vetgedrukt staan, daar was ik de eerste inquote:
Ohw kijk, dat had ik dus niet gezien.. ik dacht dat die naam er al stondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally had als eerste de naam. incl. bold.
Daarna jij ge-edit de naam
Nu jij alsnog edit- de bold.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef ElmoFan het volgende:
Hahaha, sorry, maar benny is mod dus hij kan gewoon mijn edit geschiedenis bekijken
Eerst lachen en dan fuck?quote:
Kijk, nu heb je iets zinnigs!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moet mijn verlies van vorig hiermee verwerken. Doorgestoken kaart was het, mijn chris had moeten winnen
Ik vond haar wel goed eigenlijkquote:
Dan nog kun je meedoen tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar wel goed eigenlijk
Maar ik doe dit keer niet mee met adoptiespel.... want ik kijk pas laterEn niet op vrijdagavond zelf
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Niemand heeft Brittany? Mag ik haar hebben?
Gefeliciteerd. Je bent de trotse eigenaar van Brittany..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
ik trek mezelf terug, sorry Brit, maar ik heb op vrijdag andere dingen te doen
Uit de OP:quote:
Aïsha gaat dus naar ElmoFan, sorryquote:-Zie je een leuke kandidaat die je aan je team wilt toevoegen. Dan noem je de naam van de kandidaat/groep hier dikgedrukt in het topic. Ben je de eerste dan zal deze aan je team worden toegevoegd.
-Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze beginnen met optreden.
ik Romy, maar ik heb er ook al 2quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
Yes, ik had bram ook nog wel willen hebben, maar ik heb er al 2
naam vetgedrukt anders krijg je haar nietquote:
Nee mijn Romyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
naam vetgedrukt anders krijg je haar niet
-edit- of is het een grap van je
Welke van de 2 wordt hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef weetje11 het volgende:
Dan ga ik voor Maxime L, of Shalisa.
Excuses: Maxime L wordt het...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke van de 2 wordt het? Je hebt nog maar 1 plek over...
Noemi bedoel je? Die is een paar posts boven je geadopteerd door MissJquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan zeker niet meer meedoen
Noami ofzo?
Jammer, hoe heet het nummer wat ze zong eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Noemi bedoel je? Die is een paar posts boven je geadopteerd door MissJ
Born this way van Lady Gagaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer, hoe heet het nummer wat ze zong eigenlijk?
Thanks, lol, was even vergeten dat ik opgenomen heb en dus achterloopquote:
Ik ga steeds jaloerser worden op Karinaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:34 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij met Bram en Lennart. Ik verwacht toch wel dat ze in ieder geval de battles overleven.
Maar mijn echte 1e keus Channah is door Karina weggekaapt![]()
Ik hoop toch dat zij het ver gaat schoppen.
Nopequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
mogen mensen die vanavond 1 of 2 kindjes verloren zijn hun team aanvullen met de overgebleven nog niet geclaimde kindjes?
jij zal er zelf voordeel bij hebben, jouw kindjes zijn er al uitquote:
Ga je na de battles het overzicht bijwerken?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan niet meer adopteren. Dat kon tot het begin van de battles.
Yupquote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga je na de battles het overzicht bijwerken?
super, wist je het al, heb je een vooruitziende blik, of heb je muzikale kennis?quote:
Geen van die drie... Dave kende ik toevallig van Ciske de Rat, leuk manneke.. dus toen hij mee deed dacht ik die wil ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
super, wist je het al, heb je een vooruitziende blik, of heb je muzikale kennis?
Euh,, viel toch wel mee? zal zo es kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige keer deed je het ook al zo goed toch?
quote:
Dankje!quote:En natuurlijk ook een beetje roos85. 2 van de 3 finalisten wist zij te adopteren
Dankjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |