abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107305228
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vorige 2 delen:
Werkzoekend # 34
Werkzoekend # 35

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

PS: Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.
pi_107334921
Ik was bij de thuiszorg omdat ik graag bezig wil blijven tijdens mijn zoektocht en dat me wel een leuk baantje lijkt voor tussendoor. Zeggen ze "Jou nemen we niet aan, met zo'n CV als dat van jou heb je zó een andere baan en ben je hier weg!"

;( Was het maar waar.
pi_107335042
Moeilijke tijden ;(
pi_107336446
Iemand hier ervaring met tempo team?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:44:31 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107336555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Wat wil je erover weten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107336968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef gifkwal het volgende:
Ik was bij de thuiszorg omdat ik graag bezig wil blijven tijdens mijn zoektocht en dat me wel een leuk baantje lijkt voor tussendoor. Zeggen ze "Jou nemen we niet aan, met zo'n CV als dat van jou heb je zó een andere baan en ben je hier weg!"

;( Was het maar waar.
Ook geen invalwerk?? Probeer het anders eens bij een andere thuiszorgorganisatie, bij ons zitten ze er om te springen bijvoorbeeld.

Ik heb een contract aangeboden gekregen bij mijn thuiszorg baantje :( Ik wil daar helemaal niet vastzitten, ik wil een echte baan. Bah :P
Wel positief dat ik dan betaald krijg bij eventuele ziekte/ en es een keer vakantie kan opnemen. (woooow ik heb al meer dan een jaar geen weekje vrij meer gehad :P).

Maar toch maar rap verder solliciteren, anders zit ik over 10 jaar nog te poetsen.
pi_107337608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat wil je erover weten?
Of ze je niet na een tijdje direct weer eruit gooien en je laten vervangen door een goedkopere ezel
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_107338079
Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek aan de andere kant van het land, incl assessmenttest. Beetje vervelend dat ik 4x moet overstappen met de trein en dat het koud wordt. Ik denk dat er wel verwacht wordt dat ik in pak kom, even zien hoe ik dat ga oplossen. Heb maar 1 pak en die is niet bijzonder warm.
pi_107338119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek aan de andere kant van het land, incl assessmenttest. Beetje vervelend dat ik 4x moet overstappen met de trein en dat het koud wordt. Ik denk dat er wel verwacht wordt dat ik in pak kom, even zien hoe ik dat ga oplossen. Heb maar 1 pak en die is niet bijzonder warm.
Zit er geen kledingwinkel in de buurt van waar je zijn moet? Gewoon naar binnen lopen, en vragen of je je daar even mag verkleden.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:31:55 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107338120
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Of ze je niet na een tijdje direct weer eruit gooien en je laten vervangen door een goedkopere ezel
ligt aan de inlener :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:32:27 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107338140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Schuifpui het volgende:
Pak + nette wollen jas? :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107338703
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Pak + nette wollen jas? :Y
Heb niet echt een nette jas. :{ Voor het laatst in 2005 een winterjas gekocht. :')
Misschien ga ik wel ergens omkleden of een thermobroek eronder oid, niet erg ideaal. Dan moet het alleen weer niet te warm zijn binnen.
pi_107339250
:D
pi_107339478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ook geen invalwerk?? Probeer het anders eens bij een andere thuiszorgorganisatie, bij ons zitten ze er om te springen bijvoorbeeld.

Ik heb een contract aangeboden gekregen bij mijn thuiszorg baantje :( Ik wil daar helemaal niet vastzitten, ik wil een echte baan. Bah :P
Wel positief dat ik dan betaald krijg bij eventuele ziekte/ en es een keer vakantie kan opnemen. (woooow ik heb al meer dan een jaar geen weekje vrij meer gehad :P).

Maar toch maar rap verder solliciteren, anders zit ik over 10 jaar nog te poetsen.
Ze gaan nog nadenken of ze me een 0-uren contract willen aanbieden. Ze zitten daar ook om mensen te springen zeiden ze, maar ze willen het de (vaak dementerende) cliënten niet aandoen dat er steeds weer een nieuwe hulp op de stoep staat. Kan ik wel inkomen, maar voor hetzelfde geld zit ik nog eens 6 maanden zonder werk (want zo lang solliciteer ik al met dat goede CV van mij) en had ik best voor ze kunnen werken! Maar niet getreurd, volgende week heb ik tenminste elders 2 sollicitatiegesprekken.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:40:22 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107340467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Heb niet echt een nette jas. :{ Voor het laatst in 2005 een winterjas gekocht. :')
Misschien ga ik wel ergens omkleden of een thermobroek eronder oid, niet erg ideaal. Dan moet het alleen weer niet te warm zijn binnen.
Kniekousen! :+ Anders is een nette jas misschien een goeie investering? Veel sale momenteel :9 :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Maar niet getreurd, volgende week heb ik tenminste elders 2 sollicitatiegesprekken.
*O* Succes!
pi_107340615
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Prima voor tijdelijke projecten om je broek op te houden en daarnaast verder te solliciteren.

Mijn ervaringen met Tempo Team zijn goed, maar je hebt weinig uitzicht op een baan voor langere duur.

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe baan. In mijn sector gaat het ruk, dus ik moet mijn pijlen op een andere branche gaan richten. De vraag is alleen: wat?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_107340650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ze gaan nog nadenken of ze me een 0-uren contract willen aanbieden. Ze zitten daar ook om mensen te springen zeiden ze, maar ze willen het de (vaak dementerende) cliënten niet aandoen dat er steeds weer een nieuwe hulp op de stoep staat. Kan ik wel inkomen, maar voor hetzelfde geld zit ik nog eens 6 maanden zonder werk (want zo lang solliciteer ik al met dat goede CV van mij) en had ik best voor ze kunnen werken! Maar niet getreurd, volgende week heb ik tenminste elders 2 sollicitatiegesprekken.
Tja da's het risico van mensenwerk, dat er wel es wat wijzigt. Zou gewoon nog ff achteraan bellen of ze al wat besloten hebben :P Heb je iig wat.

2 sollicitatiegesprekken elders is natuurlijk al veeeeeel beter. Succes ^O^
pi_107344158
Bedankt! Zij nemen sowieso maandag contact met mij op dus dan hoor ik of ik dat 0-urencontract krijg. En ik heb nog een sollicitatie uitstaan bij een andere thuiszorgorganisatie. Maar ik heb wel een goed gevoel over die gesprekken van komende week, in elk geval zit ik weer een beetje in een positieve flow want vorige week voelde ik me echt ruk. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon echt down wordt van de uitzichtloosheid?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 23:23:20 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107344951
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt! Zij nemen sowieso maandag contact met mij op dus dan hoor ik of ik dat 0-urencontract krijg. En ik heb nog een sollicitatie uitstaan bij een andere thuiszorgorganisatie. Maar ik heb wel een goed gevoel over die gesprekken van komende week, in elk geval zit ik weer een beetje in een positieve flow want vorige week voelde ik me echt ruk. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon echt down wordt van de uitzichtloosheid?
Had ik wel ook idd, dat je af en toe een impulsje nodig hebt, zoals een solli-gesprek. Verder is het ook gewoon vervelend dat je niet weet wat er voor je in het verschiet ligt, zeg maar. Bij het kiezen van bijv. een studie kan je er zelf voor gaan, bij het zoeken van een baan ligt dat anders. Zelfs nu ik een baan gevonden heb voel ik me soms nog wat onwennig :+ Maar dat is wennen denk ik! Zit er ten slotte pas ongeveer 2,5 week.
pi_107346608
Maar het voelt vast fijn om lekker bezig te zijn! Heb je het wel naar je zin?
pi_107349371
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef gifkwal het volgende:
Ja ik word er knettergek van, vooral als ik een maand erg krap zit. Iedereen om me heen heeft lekker een auto, gaat op (verre) vakanties enzo. En dan ga ik weer op mijn fietsje door de regen om te gaan poetsen.
Morgen maar weer eens fanatiek gaan solliciteren :s Al weet ik slecht waarop. Weinig te vinden in mijn vakgebied/regio. (Facility Management).
pi_107353078
Jammer is dat hè. Iedereen maar succesvol zien zijn behalve jijzelf, terwijl je het zelf toch net zo hard verdient. Waar kan je dat facility management allemaal gebruiken? Op wat voor soort banen heb je tot nu toe gesolliciteerd?
pi_107353219
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ja ik word er knettergek van, vooral als ik een maand erg krap zit. Iedereen om me heen heeft lekker een auto, gaat op (verre) vakanties enzo. En dan ga ik weer op mijn fietsje door de regen om te gaan poetsen.
Morgen maar weer eens fanatiek gaan solliciteren :s Al weet ik slecht waarop. Weinig te vinden in mijn vakgebied/regio. (Facility Management).
Ik weet niet in welke regio jij zit, maar ken je dit bedrijf? http://www.generalsupport.nl/wiezijnwij.php
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zondag 29 januari 2012 @ 11:56:04 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107354235
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef gifkwal het volgende:
Maar het voelt vast fijn om lekker bezig te zijn! Heb je het wel naar je zin?
Zekers! :Y Ik leer veel bij en kom weer wat vaker buiten de deur! :+ Ik heb ook gezellige collega's en de werkzaamheden worden steeds breder :Y Er zijn ook veel veranderingen en creatieve brainstormsessies steeds, dat vind ik ook leuk!

Met wennen bedoelde ik denk ik vooral het niet-meer-student-zijn, als student ben je enkele jaren bezig met het behalen van een diploma, nu heb ik als ik de proefperiode van een maand doorkom (ga er wel van uit, gaat goed!), iig een jaar een baan :P

Ik doe wel niet iets studiegerelateerds, maar zo zie je maar, ik zag het in december ook niet echt nog gebeuren dat ik in januari aan het werk zou zijn! Houd moed :*
pi_107354660
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zekers! :Y Ik leer veel bij en kom weer wat vaker buiten de deur! :+ Ik heb ook gezellige collega's en de werkzaamheden worden steeds breder :Y Er zijn ook veel veranderingen en creatieve brainstormsessies steeds, dat vind ik ook leuk!

Met wennen bedoelde ik denk ik vooral het niet-meer-student-zijn, als student ben je enkele jaren bezig met het behalen van een diploma, nu heb ik als ik de proefperiode van een maand doorkom (ga er wel van uit, gaat goed!), iig een jaar een baan :P

Ik doe wel niet iets studiegerelateerds, maar zo zie je maar, ik zag het in december ook niet echt nog gebeuren dat ik in januari aan het werk zou zijn! Houd moed :*
Mooi dat je het zo leuk hebt daar! Ik ben zelf blij dat ik geen student meer ben, vind het wel fijn na het werk gewoon vrij te zijn en lekker geld te verdienen (nu eerst nog die baan vinden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')