Haha, snap ook niet dat ze daar aan beginnen. Duurt voor hun ook 100x langer met lezen van al die brieven. Blij gedrag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Woussie1987 het volgende:
Lol, kom ik een vacature tegen waar ze vragen om een handgeschreven sollicitatiebrief. Dat is zooo 1990
om wat voor functie gaat dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Woussie1987 het volgende:
Lol, kom ik een vacature tegen waar ze vragen om een handgeschreven sollicitatiebrief. Dat is zooo 1990
Overschrijvenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef kalinhos het volgende:
Zal wel een motivatie-iets zijn. Het kost je simpelweg een sutk meer moeite zo'n brief op papier te zetten dan 'm voor 80% te kopieren van andere brieven natuurlijk
In deze barre tijden ben jij 99,9% van de tijd degene die alle moeite moet doen. Als jij niet belt hoor je er nooit meer wat van. Ik heb ook zo'n idee dat het niet zo goed gaat met een aantal grote spelers op de uitzendmarkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Renesite het volgende:
Morgen weer uitzendbureau bellen... zou deze week wat horen
Tja, ik ga denk ik maar eens wat meer pushen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
In deze barre tijden ben jij 99,9% van de tijd degene die alle moeite moet doen. Als jij niet belt hoor je er nooit meer wat van. Ik heb ook zo'n idee dat het niet zo goed gaat met een aantal grote spelers op de uitzendmarkt.
Kan ook weerstand opwekken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je moet die lui echt om de dag lastig vallen. Net zolang totdat ze helemaal knettergek worden van je. Bij de eerste nieuwe vacature die ze binnen krijgen denken ze aan jou.
Zelfs dan. Verplaats je ook eens in zo'n recruiter. Je hebt geen geschikte baan voor die sollicitant, kijkt elke dag even voor hem en hij blijft je maar lastig vallen. Je zegt elke keer dat je hem zal bellen en je hebt ook de intentie, maar je komt niet van hem af. En omdat je hem continu te woord moet staan kan je je niet eens richten op wat hij daadwerkelijk van je wil.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ligt eraan, zolang je maar opgewekt en aardig blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |