Volgens mij zijn ze ook niet zo dol op negerts, dus na de homo's ben jij aan de beurt,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja wat is normaal?
ik ben zelf ook niet bepaald de standaard Hollander ofzo
de vraag is of ik me er druk om kan maken als iemand met de burka op over straat gaat
Behalve als je in vrijheid en vrijwillig een burka of hoofddoek wilt dragen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Sorry voor mijn heftige pleidooi PVDA'ers maar dat mag want we leven nog in een vrij land nml!
volgens mij zijn 'ze' helemaal geen homogene groep daarnaast gebruik ik de visie van derden niet als ijkgroep voor die van mijzelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook niet zo dol op negerts, dus na de homo's ben jij aan de beurt,
kijk maar uit
Met of zonder vaseline?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
bovendien kan ik iedereen makkelijk hebben
met ''ze'' bedoel ik de lieden die Homo's van een flat af willen flikkeren, dat weet je best en voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zijn 'ze' helemaal geen homogene groep daarnaast gebruik ik de visie van derden niet als ijkgroep voor die van mijzelf
Ja, dan kan je het ook wel goed vinden dat iemand poedelnaakt bij de albert heijn gaat lopen winkelen, je moet natuurijk wel ergens in streep in het zand trekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef MilaNL het volgende:
Waarom komen aanhangers van het verbod altijd met argumenten tegen het dragen van een boerka? Dat is helemaal niet waar het om gaat.
Ik denk dat vrijwel alle in Nederland geboren mensen een boerka liever niet dan wel zien. Maar het gaat om de vrijheid dat mensen zelf mogen bepalen hoe ze er op straat bij lopen. Het zou fijn zijn als de discussie daarover ging.
Wat ben jij enorm dom zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Als zo iemand zich niet kan aanpassen hier wat doen ze dan hier?
Zelfde vraag welke Iran zal stellen aan vrouwen uit ons land als zij zich niet aanpassen aan hun!
Want dan ga je echt de cel in nml zonder hoofddoeken troep en burka's!
Als jou kereltje naar een moderner land gaat om centjes te verdienen en jou als schaapje meesleurt moet hij zo modern zijn om jou al vrouw ook modern te laten zijn!
Ik vind dit een hemels besluit.
Pas je je niet aan, dan pech!
Wat kom je hier dan doen? Dan kun je toch beter in je thuisland blijven als je daar zo fijn en prettig met een tafelkleed om je nek kunt lopen?
En uberso achter je gasfornuis mag blijven?
Ze komen in die culturen als ze niet zo modern zijn toch niet uit de voordeur dus..why here?
Een beetje trots lopen doen op hun geloof?
Het komt op mij over als een zeer foute travestiet die te overdreven travo is...dat valt op!
Dat irriteerd, dat is met alles.
Homo's die te geacteerd gay zijn oid vallen op, als je niet wilt opvallen doe dat dan niet!
Niemand let op een buitenlandse vrouwe zonder hoofddoek maar wel meer op een met en nog meer met een zwart kleed om zich heen/
En prima als men dan een zwart kleed wil dragen maar dan die kerels van ze ook!
Verplicht!
Anders boete of terug naar eigen land omdat het geloof daar zo geheiligd wordt dat ze daar toch echt beter op hun plek zijn en weet je ik kots inmiddels op die wijven die zg zo goedbedoelend zeiken over het zg recht van vrouwen die zo moeten leven!
Get a life geitensokkenwijven!
Ga daar wonen en neem die doek om je strot mee!
Believe in it...go for it maar val een ander daar niet mee lastig.
Gvd zelfs in gtst zit er een met een hoofddoek!
FO!
Moest Edwin daarvoor sterven voor een dame inclu hoofddoek nee maar gtst schrijvers.....
dat je een brainstorm storing had ff ok!
Maar aub we willen Edwin terug!!!!!!
*jank jank*
Een hoofddoek in gtst....mijn hemel hoe ergerniswekkend!
Waarom om ieder te laten wennen hier aan?
nu de eerste die mij dwingt een hoofddoek te dragen daarvan eis ik een schadevergoeding voor mijn verbouwing tot kerel en dan sla ik diegene tot moes
Sorry voor mijn heftige pleidooi PVDA'ers maar dat mag want we leven nog in een vrij land nml!
Buiten het feit dat dit nooit gebeurt, wordt daar normaal gesproken alleen iemand voor veroordeeld als die dit bewust doet met het doel te provoceren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het ook wel goed vinden dat iemand poedelnaakt bij de albert heijn gaat lopen winkelen, je moet natuurijk wel ergens in streep in het zand trekken.
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef De_Ilias het volgende:
Het kabinet mag zich wel met belangrijkere dingen bezighouden, wat heb ik persoonlijk als Nederlandse burger aan dit burkaverbod?
Doe eens iets aan die straatcriminelen, uitkeringsmisbruikers, loverboys, drugs, geweld, hooliguns, overlast etc.. Dit zijn punten waar men iets aan moet doen, dit Burka verbod heb je als Nederlandse burger weinig mee.
Had dat niet was genuanceerder gekunt?quote:
Pisnicht ga eens jezelf onderzeiken ipv afgeven op iets waar je geen enkel verstand van hebt dudequote:
Neuh heb hem al afgezeken volgens zijn intense egoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Had dat niet was genuanceerder gekunt?
Precies bv!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het ook wel goed vinden dat iemand poedelnaakt bij de albert heijn gaat lopen winkelen, je moet natuurijk wel ergens in streep in het zand trekken.
Houd eens je kop, stop met het hebben van een mening en lever je stemrecht inquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Precies bv!
Wat staphorst opwindend vind in eigen staphorst moeten zij weten
aub niet op straat, maar enge is bijna niemand durft nog voor zijn mening uit te komen in nederland,
alles intens genuanceerd!
nu ff niet aub
Wat wil je precies zeggen met je Staphorst voorbeeld? Volgens mij zeg je dat wat ze in Staphorst vinden, ze vooral moeten vinden, maar dat daarop geen nationale wetgeving moet worden gebaseerd. Klopt dit? Zo ja, dan is dit toch juist een argument om tegen een boerkaverbod te zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Precies bv!
Wat staphorst opwindend vind in eigen staphorst moeten zij weten
aub niet op straat, maar enge is bijna niemand durft nog voor zijn mening uit te komen in nederland,
alles intens genuanceerd!
nu ff niet aub
Het gaat over een verbod in het openbaar, dat kan je niet vergelijken met winkels, die mogen gewoon een kledingvoorschrift instellen. Zo waren er voor het verbod al winkels die gezichtsbedekking verboden in de winkel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een troll. Vrouw schrift een 70 tal regels en je reageert pas met een oneliner op de allerlaatste zinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als je in vrijheid en vrijwillig een burka of hoofddoek wilt dragen, natuurlijk.
Nee, dan ben je een vieze NSBér.. bah bah! Verklikkert!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Politie zegt niet op te treden, maar wat nou als ik ergens op straat loop, iemand met een burka zie lopen en een agent erop wijs om daar tegen op te treden? Of een burgerarrest? Of is dat niet mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |