reviews zijn er blij overquote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-white-48584
ik vind bic werkelijk geweldig snelle levertijd, hebben genoeg, en goede service en zijn meestal het goedkoopst, alleen jammer dat hun site nu een beetje beroerd is.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef j-jopie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaring is met de verschillende Chinese webshops. Wie vind welke nou goed of slecht. Zowel kwa producten aanbod, prijs, kwaliteit en levering?
Persoonlijk vind ik DX zeer goed, alleen de levering kan sneller..
Ja, dat weet ik. Maar beetje sneu als ik 3 weken ga wachten en het troep isquote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
reviews zijn er blij overen tis maar 3.50 ofzo
nee die de meeste toen hebben gekocht was de Niet draadloze versie.. die kon dus alleen bekabeld worden aangesloten.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Poepoog het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
was dit trouwens de camera die ook in de aanbieding was, en die diverse users hier hadden gekauft?
Even PostNL bellen met het nummer wat op je brief staat 3S nummer ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Heb vandaag een brief van PostNL dat ze mijn pakketje hebben, en moet binnen 30 dagen aangeven wat het gekost heeft...
Alleen staat er een Refentie nummer op die ik niet kan linken aan een bestelling van mij.. Ik moet namelijk 2 pakketjes ontvangen en dit is er dus 1 van.
Hoe moet ik dit aanpakken? dit is de eerste keer in al die tijd dat er iets tegengehouden wordt
18 fucking dollar voor gebruikte shit? wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:09 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)12-piece-pack-114952
...
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is al vaak genoeg voorbij gekomen.
Shiz, kom er maar in.
Extra tip, zoeken door de topics, voeg je zoekterm toe aan: http://www.google.nl/sear(...).nl+chinese+webshops , je kunt eventueel de zoektocht specificeren tot een bepaalde tijd terug.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Dus kom maar op met die rampen en typhoons, ik maak d'r gewoon korte metten mee met m'n lichtbundel!!!quote:This zoom flashlight is ideal for exploration, rescue, anti-disaster, anti-typhoon, camping and other emergent situation
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:54 schreef Yngwie het volgende:
Toch blijven die Chinezen gewoon geweldige producten maken... net een zaklamp besteld
[..]
Dus kom maar op met die rampen en typhoons, ik maak d'r gewoon korte metten mee met m'n lichtbundel!!!
Hmm, niet zo heel duidelijk voelbaar maar ik geloof dat ik wel een met PCB circuit heb; ik geloof dat ik wel iets voel namelijk, en ook een paar kenmerkende dingen die ik op die video zie heb ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef shiznuts het volgende:
En smalle metalen strip voel je onder de wikkel...
De verbindingsknop aan de bovenkant steekt ook niet zoveel uit als bij een normale batterij. Ook de onderkant is een ronde afdekplaat (daadwerkelijke circuitboard) die er anders uitziet dan een normale batterij.
Ik heb iets in BO staan sinds 9 november 2011, en wacht nog even geduldig afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef Wootism het volgende:
Schijt DX, heb al vanaf de 17e een zogenaamde 'backorder' staan... En dat terwijl al mijn producten gewoon op voorraad zijn. Maar weer een mailtje sturen
Als je er eentje wilt die op batterijen werkt, ga dan naar een Expo of wat dan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef JortK het volgende:
Meer een vraag van technische aard. Als ik een Zwaailicht bestel, wat voor batterijen of iets moet ik er dan bijbestellen om het te laten werken? Of werken batterijen welke ik hier in Nederland kan kopen ook?
Was ook niet me bedoeling om hem aan te sluiten op me autoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je er eentje wilt die op batterijen werkt, ga dan naar een Expo of wat dan ook.
Dit is bedoeld om aan te sluiten op je 12V-bedrading van je auto/motor. En die mag niet eens aangesloten zijn in Nederland, want dat is illegaal.
Dan lijkt me toch dat er iets niet helemaal goed gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb iets in BO staan sinds 9 november 2011, en wacht nog even geduldig af
Dus... waarom zou je die dan willen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Was ook niet me bedoeling om hem aan te sluiten op me auto
DX en 'vlekkeloos'...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan lijkt me toch dat er iets niet helemaal goed gaat
Als simpele disco lamp? (Geen idee andersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dus... waarom zou je die dan willen?
http://www.budgetland.nl/mini-zwaailicht-blauw-p-1477.html (voorbeeld, is natuurlijk ook in een chinashop te vinden)
We wachten geduldig af, Paypal claim is toch al niet meer mogelijkquote:[..]
DX en 'vlekkeloos'...![]()
Ik bedoelde eerder 'waarom eentje die je op een auto/motor bedraad moet aansluiten' i.p.v. 'kant en klare batterij-klare versie'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als simpele disco lamp? (Geen idee anders)
Komt uiteindelijk ook altijd wel goed, maar het mag wel iets meer hassle-free. Voornemen voor 2012, DX?quote:[..]
We wachten geduldig af, Paypal claim is toch al niet meer mogelijk
http://www.google.be/sear(...)+site%3Aforum.fok.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
IPCam is eindelijk binnenHoop instellingen! De mail sturen bij beweging werkt iig goed haha. Leuke functie.
Wat was nu die Android app om hem op afstand te kunnen besturen? Heb proberen te zoeken in de oude topics, maar niet kunnen vinden
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:28 schreef shiznuts het volgende:
Het heet met reden een IP-cam. De applicatie runt via je browser, dus die kun je oproepen op vrijwel elke device met een verbinding en browser (PDF-quickguide).(Zoals ze ook hier doen: ..)
Geweldig! Thanks!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:43 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.google.be/sear(...)+site%3Aforum.fok.nl
Deze of deze of deze (betalend) dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed te weten dat pandawill e-mailadressen doorverkoopt
jaja, en azo...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:52 schreef thecuriousone het volgende:
Nog mensen hier die op hun pandawill adres spam hebben ontvangen van Raymond Yuan from UAF Co.,Limited? Hij probeert ipad klonen met superspecs te slijten
Niks hier, of hij moet in mijn spam zitten. Zal zo even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed te weten dat pandawill e-mailadressen doorverkooptMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Neen, zoiets koop je beter lokaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn die mp3 spelers op zulke sites beetje van kwaliteit? en te gebruiken op een Mac laptop?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
True story. Clip Zip lijkt ook wel geinig.
Vergeet niet dat Sansa's mp3-spelers met FM-tuner en microSD-slot komen en www.rockbox.org support bieden.
Ja, ik heb er ook eentje uit China voor de gein in huis gehaald. En die doet het ook nog en ja, van een geheugenstickje mag je ook verwachten dat je er wat mapjes op kan plempen en dat dat werkt. Maar het gaat niet zozeer om het feit dat 'ie niet doet wat 'ie doen moet in het algemeen, maar het gaat juist om het aandrijven van je oordopjes en/of koptelefoon en daar vallen die China-dinkies faliekant door de mand!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Racer88 het volgende:
Vind die mp3 spelers trouwens wel meevallen uit china.
Ik heb dan geen hoge eisen, maar heb er een paar, plus een paar weggegeven en ze doen t allemaal nog.
Ik zet niet meer dan wat mapjes neer en plemp daar de muziek in. En hij moet afspelen, hooguit met shuflle maar meer verwacht ik er niet van.
Over aandrijven zou ik niet weten, ik luisterde of op me telefoon naar mp3 of naar die dingen, met zelfde oordopjes hoor ik geen verschil. Maar heb geen hoge eisen. Andere heb ik in me auto, en daar hoor ik geen verschil als ik nou via de mp3 afspeel of via een sd kaart in me radio.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook eentje uit China voor de gein in huis gehaald. En die doet het ook nog en ja, van een geheugenstickje mag je ook verwachten dat je er wat mapjes op kan plempen en dat dat werkt. Maar het gaat niet zozeer om het feit dat 'ie niet doet wat 'ie doen moet in het algemeen, maar het gaat juist om het aandrijven van je oordopjes en/of koptelefoon en daar vallen die China-dinkies faliekant door de mand!Sansa-spelertjes zijn helemaal zo duur niet en die refurbished-modellen van eBay zijn als nieuw, maar daarmee kun je genieten van muziek, i.p.v. naar geluid kunnen luisteren.
Bedankt, en die refurbished zijn gewoon goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Neen, zoiets koop je beter lokaal.
Wil je goedkoop en goed? Koop een Sansa Clip+ of Fuze. Beide zijn ook refurbished te krijgen op ebay.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sansa-spelertjes zijn helemaal zo duur niet en die refurbished-modellen van eBay zijn als nieuw, maar daarmee kun je genieten van muziek, i.p.v. naar geluid kunnen luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |