Kijk eens in de op, zanmark, mistertao, jack, rachel.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef pazara het volgende:
wie kan mij helpen aan een goedkope taobao agent?
Van welke shop heb je dat gruwelijke pak?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
[ afbeelding ]
Damn, lezen wordt steeds moeilijker zeg. Komt van DinoDirect..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Van welke shop heb je dat gruwelijke pak?
Als hij china uit is voor chinees nieuwjaar klopt het welquote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef jopiede het volgende:
Zarmark = Jack z'n bedrijf geloof ik?
Ik had via Ebay een klein onderdeel voor m'n laptop besteld, 19 januari verstuurd en hij komt nu binnen. Wat nou Chinees Nieuw Jaar?
Of heeft Hongkong post geen last van deze feesten?
Ik heb serieus moeite gedaan om het zelf te vinden in het vorige topic. Maar kon het nergens vinden. Zal er wel overheen gelezen hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Damn, lezen wordt steeds moeilijker zeg. Komt van DinoDirect..
Nou precies wat er staat, dit bedrag is exclusief internationale shipping (en dus alleen inclusief domestic shipping). Je moet dus nog shipping van china naar nederland betalen nadat ze het binnen hebben en gewogen hebben in hun warehouse.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:51 schreef pazara het volgende:
wat bedoelen ze met dit?
NOTICE: The payment for your order do NOT including international shipping cost,you need pay shipping cost after items arrived to our warehouse.
er staat tog al bij het eindbedrag van zarmark de shippingcosts?
link...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier toevallig die iphone dock van dealextreme?
dus die shipping cost in het eindbedrag die er staat is van taobao?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou precies wat er staat, dit bedrag is exclusief internationale shipping (en dus alleen inclusief domestic shipping). Je moet dus nog shipping van china naar nederland betalen nadat ze het binnen hebben en gewogen hebben in hun warehouse.
Dat is dus van de TaoBao verkoper naar de Taobao tussenpersoon (Jack, Choobuy bijv).quote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef pazara het volgende:
[..]
dus die shipping cost in het eindbedrag die er staat is van taobao?
Ik zou schatten rond de 250-300 Y.quote:
Weet wel dat deze werkt, maar die is ''duur''quote:Op maandag 30 januari 2012 19:24 schreef wesselbraaksma het volgende:
iemand ervaring met deze kabel:http://www.ooitkopen.com/(...)11.html?SSAID=465956
of heeft iemand nog een alternatief voor deze kabel voor een ipod touch 3g?
ooitkopen even 'vervangen' in de link
Doe een gok: http://www.kalender-365.nl/wereldklok/China.htmlquote:Op maandag 30 januari 2012 19:34 schreef Coenehv het volgende:
Weet iemand een Taobao agent die NU kan bestellen?
DX is vaak wat trager, BIC bijvoorbeeld is wel heel snel.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:35 schreef Kikkeren het volgende:
24ste verzonden > 30ste ontvangen
Ebayverkopers zijn toch een stuk sneller dan Dealextreme
Is al vaak genoeg voorbij gekomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef j-jopie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaring is met de verschillende Chinese webshops. Wie vind welke nou goed of slecht. Zowel kwa producten aanbod, prijs, kwaliteit en levering?
Persoonlijk vind ik DX zeer goed, alleen de levering kan sneller..
Ik vind DX ruk.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef j-jopie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaring is met de verschillende Chinese webshops. Wie vind welke nou goed of slecht. Zowel kwa producten aanbod, prijs, kwaliteit en levering?
Persoonlijk vind ik DX zeer goed, alleen de levering kan sneller..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |