abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:08:13 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107296155

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:41:50 #2
-1 #ANONIEM
pi_107297151
fipo :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:43:09 #3
356637 Miniem
pi_107297197
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef ElmoFan het volgende:
fipo :D
ban.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:02:55 #4
327034 Hoppahoppa
pi_107297946
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

ban.
Vragen om ban is ban.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:47:51 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107299493
Ik heb deze gekocht 8-)

vrijdag 27 januari 2012 @ 16:49:00 #6
281092 zoz
pi_107299521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb deze gekocht 8-)

[ afbeelding ]
Dikke gangster dat je bent ;)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:49:51 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107299550
Kunnen 50 telefoonnummers in, was vroeger meer dan voldoende *O*
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:54:51 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107299733
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef tokko1 het volgende:
Jeej HK post shipped weer, m'n pakketje is onderweg naar NL!

(HD, outdoor sports cam)
link? :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:59:40 #9
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_107299900
Ik ben op zoek naar Cars 2 autootjes en heb nog niet helemaal de goede, engelstalige, site gevonden. Iemand tips?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:05:48 #10
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107300132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Amoebe het volgende:
Ik ben op zoek naar Cars 2 autootjes en heb nog niet helemaal de goede, engelstalige, site gevonden. Iemand tips?
wil je graag helpen, maar ik denk dat t namaak is en dus niet mag ;)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Speel mee met Lucky Day en win!Knab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:07:55 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107300206
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:20:25 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107300719
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

link? :)
Bij geartaker, maar die site is atm beetje offline :P
(had nog tegoed van refund.. dus tja moest ook maar is gespendeerd worden!)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 27 januari 2012 @ 19:56:49 #13
353983 wesselbraaksma
pi_107305771
zijn die km92 doppies aan te raden of is het gewoon troep?
leken mij wel grappige oordopjes maar ik vraag me af wat er voor geluid uit komt :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:05:51 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107306135
Ughem...
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-36338

Waardeloze rommel. Fantastische reviews, maar ze klinken als natte drollen.

[..]
Alomvattende oordopjespost (overzicht en aanbevelingen/tips).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:09:14 #15
157719 Wootism
(^^,)
pi_107306277
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef shiznuts het volgende:
Ughem...

[..]

Alomvattende oordopjespost (overzicht en aanbevelingen/tips).
Thx! die kende ik nog niet :)
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:34:48 #16
310701 Iemand91
pi_107307349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef wesselbraaksma het volgende:
zijn die km92 doppies aan te raden of is het gewoon troep?
leken mij wel grappige oordopjes maar ik vraag me af wat er voor geluid uit komt :)
Ik heb ze ook gehad, en voor dat geld zijn ze gewoon erg goed. Kost toch bijna niets dus ik zou zeggen: probeer ze.

Ik denk persoonlijk dat Hoppahoppa gewoon een slecht exemplaar heeft gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 27-01-2012 21:27:42 ]
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:44:00 #17
353983 wesselbraaksma
pi_107307771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook gehad, en voor dat geld zijn ze gewoon erg goed. Kost toch bijna niets dus ik zou zeggen: probeer ze.

Ik denk persoonlijk dat Hoppahoppa gewoon een slecht examplaar heeft gekregen.
leek mij ook al want op dx staan bijna alleen maar goede reviews.
maar ik ga ze maar kopen kostten toch niet zoveel
wou alleen even weten of er nog andere fok members waren die deze doppies ook hebben en daar hun mening willen geven.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:45:04 #18
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107319882
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb je een link? ;)
Was niks bijzonders, is voor specifiek model gsx r 1000 als je alsnog de link wil zoek k m wel f op voor je. was 29 dollar totaal.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:55:38 #19
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_107319961
Er bestaat trouwens een kleine kans dat ik genaaid ben op DHgate. Of klopt het dat de tracking van china post air al een kleine week offline is door nieuwjaar?

Dan nog zou de verkoper er niks aan hebben want hij heeft geen shipped product, dus dhgate gaat het geld niet geven maar toch.

Of de code kan ook verkeerd zijn
  zaterdag 28 januari 2012 @ 04:22:18 #20
281092 zoz
pi_107320510
@Racer88

Bedoel je de website voor zendingen die beginnen met RA en eindigen op CN?

Zo ja, deze website ligt er idd vaak uit. Bij mij zijn ze gewoon bezorgd.
Mailbird - E-mail made beautifulF1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 08:31:00 #21
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_107320957
Hier ook een Chinapost track die niks doet. Bestelling bij DX. Ik krijg niks via de site en niks via Trackchecker voor Android. Dus er zal wel iets mankeren of het is Chinees nieuwjaar.

Edit: de mijne is een Hong Kong post zie ik net.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:48:53 #22
279542 Michael-H
pi_107323713
Grrrr, zit hier met een defective item van BiC, maar die site ligt er weer uit. Nu kan ik ze dus geen bericht sturen via de site. Claimen dan maar?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:59:51 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107323927
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:48 schreef Michael-H het volgende:
Grrrr, zit hier met een defective item van BiC, maar die site ligt er weer uit. Nu kan ik ze dus geen bericht sturen via de site. Claimen dan maar?
Site doet het hier gewoon :)

via: http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html

Bestel tegenwoordig dingen van bic via Ebay, even snel en een extra middel om druk te zetten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:01:24 #24
279542 Michael-H
pi_107323956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Site doet het hier gewoon :)
Hier nu ook, maar als ik op 'Send message' duw dan blijf hij dus hangen... ;(
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:29:54 #25
353983 wesselbraaksma
pi_107326319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Hier nu ook, maar als ik op 'Send message' duw dan blijf hij dus hangen... ;(
gewoon blijven proberen met bic.
Bij mij blijf ie ook steeds hangen, gewoon pagina eerst laten laden en dan verder.
En voor als je op de website van bic wil komen zou ik linken via chinaprices of de link die robertnl gaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')