abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107299630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef De_Ilias het volgende:

Hakim, een Burka is verplicht in de Islam, tenminste er is een meningsverschil over de verplichting, maar het is zeker een onderdeel van de Religie. Jouw argument is zwak, omdat meerderheid geen bewijs is, meerderheid kunnen dom zijn en stom zijn en onwetend zijn, op dit moment zijn de Meerderheid van de moslims analfabeet (om een voorbeeld te noemen), betekent het dat dit dus goed is?
Wat een koeienschijt. Maar goed, verwacht niet dat moslims jullie steunen met die ideologie. Sterker nog, wij beschouwen jullie inmiddels als vijanden van de islam. Als het er op aankomt stellen jullie helemaal niets voor. ^O^
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:52:05 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!
maar vrouwen die zich als een lustobject kleden hebben per definitie geen zelfrespect?

ik zou het haast hypocriet noemen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:52:42 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299657
ow never mind, is al aan bod geweest _O-
pi_107299665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Wat een koeienschijt. Maar goed, verwacht niet dat moslims jullie steunen met die ideologie. Sterker nog, wij beschouwen jullie inmiddels als vijanden van de islam. Als het er op aankomt stellen jullie helemaal niets voor. ^O^
Wie is "Jullie"?
pi_107299688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar vrouwen die zich als een lustobject kleden hebben per definitie geen zelfrespect?

ik zou het haast hypocriet noemen ...
Dat is een mening, en ik mag ik die mening hebben.
pi_107299750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit het woord Hoeren gebruikt dus hoe kom je erbij?
Je hoeft het woord niet te zeggen om te bedoelen .... lees je eigen posts maar terug. (tip: lustobject zonder zelfrespect)
pi_107299769
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wie is "Jullie"?
Je vrienden op de sattelietzenders, betaald door de petrodollar
Jouw sekte zeg maar.
pi_107299837
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je hoeft het woord niet te zeggen om te bedoelen .... lees je eigen posts maar terug. (tip: lustobject zonder zelfrespect)
Nee sorry ik kan het niet vinden, een Hoer is iemand die sekst voor Geld, ik heb het daar nooit over gehad.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:58:11 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107299844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Droom verder.
Wedden dat die boerkadraagsters allemaal een uitkering eisen omdat ze geen werk kunnen vinden?
Je gaat er wel heel makkelijk vanuit dat ze een uitkering hebben of verwachten, als ze een echtgenoot hebben dan is de kans dat ze een uitkering hebben sowieso al kleiner.

En ja, als ze wel en uitkering hebben dan mag je van mij best die uitkering verlagen/weigeren omdat iemand het onmogelijk maakt om werk te vinden, maar dat mag je wat mij betreft bij een punker net zo goed doen.
Of bij iemand die geen hand geeft, onbeschoft is, enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107299872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je vrienden op de sattelietzenders, betaald door de petrodollar
Jouw sekte zeg maar.
Sorry, ik heb geen flauw idee waar jij over spreekt.
Ik zit niet in een sekte, ik probeer hier zo Humanistisch (Menselijk) mogelijk mijn mening te vormen meer niet.
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:59:29 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299893
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dat is een mening, en ik mag ik die mening hebben.
iedereen mag een mening hebben, dat ontken ik ook niet

maar als je aan de ene kant vind dat de ghotic, sjonnie, burka en weet ik veel wie gewoon in hun waarde gelaten moeten worden maar aan de andere kant roept dat dames met weinig verhullende kleding allemaal lustobjecten met weinig zelfrespect hebben dan is dat naar mijn mening nogal hypocriet
pi_107299981
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wie is "Jullie"?
De burka is alles behalve een onderdeel van de Islam. Het is geimporteerd uit de meest achterlijke regionen binnen de Islamitische wereld. Het is een cultureel element dat vanuit Saoedie Arabie verspreid is naar andere landen. Er is niets religieus aan. Saoedie Arabie heeft overigens wel meer vreemde opvattingen, zoals dat vrouwen niet mogen rijden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107300023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

iedereen mag een mening hebben, dat ontken ik ook niet

maar als je aan de ene kant vind dat de ghotic, sjonnie, burka en weet ik veel wie gewoon in hun waarde gelaten moeten worden maar aan de andere kant roept dat dames met weinig verhullende kleding allemaal lustobjecten met weinig zelfrespect hebben dan is dat naar mijn mening nogal hypocriet
Beste sp3c, je hebt me verkeerd begrepen!
Ik gaf een voorbeeld van de verschillende culturen hier in Nederland, en daar heb je punkers en gothics en andere bijzitten, ik vind persoonlijk ghtoics enge mensen net zoals punkers, en ik hoef geen respect voor hun te hebben, dat heb namelijk ook niet. Maar dat neemt niet het feit weg dat ze wel acceptabel zijn in de zogenaamde "fatsoen" hier in Nederland, dus waarom een Burka draagster niet? Dat is pas hypocriet!
pi_107300060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik gaf een voorbeeld van de verschillende culturen hier in Nederland, en daar heb je punkers en gothics en andere bijzitten, ik vind persoonlijk ghtoics enge mensen net zoals punkers, en ik hoef geen respect voor hun te hebben, dat heb namelijk ook niet. Maar dat neemt niet het feit weg dat ze wel acceptabel zijn in de zogenaamde "fatsoen" hier in Nederland, dus waarom een Burka draagster niet? Dat is pas hypocriet!
Waarom hoef jij geen respect voor punkers of gothics te hebben?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:04:34 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107300084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

ja die nieuwe wet vind ik idd ook hypocriet

daarom ... 1 pot nat
pi_107300118
Kabinet moet instemmen van elite (die heeft het voor het zeggen niet het volk) om zo de onderlinge (religieuze) strijd verder op te voeren. Via strijd maakt men politieke winst en uiteindelijk religieuze apartheid. Als de radicalen dan met elkaar in conflict komen kan men die weer uitmaken voor terroristen en zo heeft men weer een excuus om een politiestaat erdoor te krijgen.
pi_107300179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De burka is alles behalve een onderdeel van de Islam. Het is geimporteerd uit de meest achterlijke regionen binnen de Islamitische wereld. Het is een cultureel element dat vanuit Saoedie Arabie verspreid is naar andere landen. Er is niets religieus aan. Saoedie Arabie heeft overigens wel meer vreemde opvattingen, zoals dat vrouwen niet mogen rijden.
Klopt niet wat jij zegt, ik kan dit inhoudelijk weerleggen als jij wilt? We kunnen de bronnen erbij pakken en de uitspraken van de Islamitische Geleerden (Foqaha) in alle 4 de madaahib, ben jij Arabisch machtig? Dat maakt namelijk heel veel een stuk makkelijker.
pi_107300239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom hoef jij geen respect voor punkers of gothics te hebben?
Wat bedoel je precies met respect? Ik heb namelijk geen bewondering voor mensen die de "Satan" aanbidden, in die zin heb ik zeker geen respect voor dit soort mensen. Natuurlijk laat ik elk mens hun waarde en respecteer ik hun mens zijn wel, maar hun ideologie respecteer ik absoluut niet.
pi_107300253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Klopt niet wat jij zegt, ik kan dit inhoudelijk weerleggen als jij wilt? We kunnen de bronnen erbij pakken en de uitspraken van de Islamitische Geleerden (Foqaha) in alle 4 de madaahib, ben jij Arabisch machtig? Dat maakt namelijk heel veel een stuk makkelijker.
Het klopt wel degelijk wat ik zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107300286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het klopt wel degelijk wat ik zeg.
Wil je het aangaan?
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 17:09:56 #171
137949 Disana
pi_107300291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Doe maar niet, het zou het zoveelste topic zijn dat mede door jou verzandt in een islamdiscussie. Ik vind het van de zotte dat een religie zou eisen dat vrouwen erbij lopen als pinguins in verstikkende gewaden omdat ze anders als onzedig worden gezien. Religie zou op naastenliefde gebaseerd moeten zijn en niet op verstikking en onderdrukking.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:11:50 #172
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_107300369
Al smijt ik die PVV'rs met alle liefde in een diepe put, ik ben 100% voor deze wet. Al vind ik het triest dat het de meeste gaat om aanpassen aan de westerse cultuur (en dat is? .....) Terwijl ik het vind gaan om de vrijheid van de vrouw. Hoe belachelijk dat een vrouw haar enkels en polsen niet mag laten zien, en oja dat stukje wang!
pi_107300391
Hoeveel PVV eisen gaan VVD/CDA eigenlijk nog inwilligen om aan de macht te blijven?
pi_107300426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wil je het aangaan?
Dat is prima. Het principe van een Burqa wordt namelijk niet eens omschreven in de Quran. In de Quran staat dat je je borst moet bedekken en dat je je bescheiden moet kleden. Meer niet. Er staat niets over zwarte allesverhullende gewaden waardoor je zelfs je eigen vrouw niet meer kan herkennen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107300455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Al smijt ik die PVV'rs met alle liefde in een diepe put, ik ben 100% voor deze wet. Al vind ik het triest dat het de meeste gaat om aanpassen aan de westerse cultuur (en dat is? .....) Terwijl ik het vind gaan om de vrijheid van de vrouw. Hoe belachelijk dat een vrouw haar enkels en polsen niet mag laten zien, en oja dat stukje wang!
Ja en straks komen die vrouwen helemaal niet meer buiten omdat ze daar geen boerka mogen dragen van ons. Dat is toch geen oplossing?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:14:20 #176
eng, maar toch best lief
pi_107300475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is prima. Het principe van een Burqa wordt namelijk niet eens omschreven in de Quran. In de Quran staat dat je je borst moet bedekken en dat je je bescheiden moet kleden. Meer niet.
daarom, afschaffen

[ Bericht 1% gewijzigd door spookje-van-het-noorden op 27-01-2012 17:34:45 ]
pi_107300480
http://en.wikipedia.org/wiki/Burqa#History

Ofwel, pre-islamitische gebruiken.
And remember, respect is everything!
pi_107300488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

daarom, afschaffen dat vloerkleed!
Een wet voor 150 mensen?
And remember, respect is everything!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:16:15 #179
eng, maar toch best lief
pi_107300557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ja en straks komen die vrouwen helemaal niet meer buiten omdat ze daar geen boerka mogen dragen van ons. Dat is toch geen oplossing?
Misschien een zetje naar de strenge moslim man (de meeste moslims zijn echt wel modern) dat ze hun vrouw zonder bedekking naar buiten sturen.
Die Burqa is gewoon belachelijk net als de niqaab, en de vrouwen die dit dragen vinden dat ook
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:18:11 #180
eng, maar toch best lief
pi_107300635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Een wet voor 150 mensen?
Het gaat niet om het aantal mensen het gaat om het idee, dat het vrouwenonderdrukking is.
Ik ken ook een moslimvrouw die bedenkt moet (al geen burqa) , haar broertje mag nederlandse meisjes bespringen, en zei moeten binnen blijven, koken bla bla bla .. kan ik niet tegen!
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:20:01 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107300703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Het gaat niet om het aantal mensen het gaat om het idee, dat het vrouwenonderdrukking is.
Ik ken ook een moslimvrouw die bedenkt moet (al geen burqa) , haar broertje mag nederlandse meisjes bespringen, en zei moeten binnen blijven, koken bla bla bla .. kan ik niet tegen!
maar dat is toch niet iets als een verkrachtte vrouw een plofbroek cadeau te geven ipv achter de dader aan te gaan?
pi_107300834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Misschien een zetje naar de strenge moslim man (de meeste moslims zijn echt wel modern) dat ze hun vrouw zonder bedekking naar buiten sturen.
Die Burqa is gewoon belachelijk net als de niqaab, en de vrouwen die dit dragen vinden dat ook
Mwa.. kun jij dat als blanke Vinexwijk-bewoner beoordelen? Ik lees namelijk andere dingen:

quote:
Leyla Çakir, voorzitter van moslimvrouwenorganisatie Al Nisa
'Wij zijn nooit voor een boerkaverbod geweest. Volgens ons moet een vrouw zelf kunnen beslissen om er een te dragen. Zelfbeschikking staat voor ons voorop. Het zou nu best kunnen dat sommige vrouwen demonstratief op straat een boerka gaan dragen, maar er zullen zeker ook vrouwen zijn die nu niet meer hun huis uitkomen.'
bron.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:24:00 #183
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107300851
Ze zijn bang voor terroristen denk ik die daar verscholen achter hun gang gaan :P
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:25:17 #184
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_107300894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef sp3c het volgende:
ik ben voor het verbod op holocaustontkenning maar tegen een burkaban?

wat is je punt nu eigenlijk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Briljant. Beide verboden hebben impact op een Grondrecht (Meningsuiting cq Godsdienstvrijheid), maar om Orwell te parafraseren, 'all rights are equal, but some rights are more equal than others'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 17:26:35 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_107300940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan nog kom je ze zelden tot nooit tegen en bovendien heb je er simpelweg geen last van

boeit het mij nou dat er een paar 100 (misschien een kleine duizend) vrouwtjes als een soort spookje over straat schuivelen?

waar is zo'n verbod in hemelsnaam goed voor?
Is het ook niet een voordeel om bijvoorbeeld overvallers/criminelen vermomd in boerka's te voorkomen? Ik vind een verbod hoe dan ook wel een prima ontwikkeling. In het openbare leven mag je best gezien worden. En dat geldt natuurlijk ook voor tokkies met brommerhelmen op. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_107300948
quote:

[..]

Dat is prima. Het principe van een Burqa wordt namelijk niet eens omschreven in de Quran. In de Quran staat dat je je borst moet bedekken en dat je je bescheiden moet kleden. Meer niet. Er staat niets over zwarte allesverhullende gewaden waardoor je zelfs je eigen vrouw niet meer kan herkennen.
رواه علي ابن أبي طلحة عنه أنه قال: (أمر الله نساء المؤمنين إذا خرجن من بيوتهن في حاجة أن يغطين وجوههن من فوق رءوسهن بالجلابيب ويبدين عينا واحدة

Dit is alleen maar om aan te duiden dat er een Oorsprong is, de discussie is een grote discussie onder de Geleerden, en er een meningsverschil geweest of het Hoofd ook bedekt moet zijn of niet, en dat is de meningsverschil.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:28:05 #187
eng, maar toch best lief
pi_107300994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar dat is toch niet iets als een verkrachtte vrouw een plofbroek cadeau te geven ipv achter de dader aan te gaan?
ik snap je niet ...? want je straft ze echt niet hiermee, misschien vinden ze het ongemakkelijk, maar eindelijk zien hun armen en benen het daglicht ook
pi_107300998
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ze zijn bang voor terroristen denk ik die daar verscholen achter hun gang gaan :P
Zo begon het voor Wilders wel.. het CDA heeft er toen een mooi verhaaltje van gemaakt om de wet nog een beetje goed te buigen:

quote:
In september vorig jaar stuurde minister Piet Hein Donner (toen minister van Binnenlandse Zaken) een wetsvoorstel over het boerkaverbod naar de Raad, onder druk van gedoogpartner Wilders. Volgens Wilders was het veiligheidsrisico het belangrijkste argument voor een verbod, maar Donner zei dat een boerka of nikab “in strijd met het karakter van het publiek verkeer” is, en “strijdig met de uitgangspunten van gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen.”
bron

Angst is hoe dan ook een sleutelwoord bij deze wet.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:28:53 #189
eng, maar toch best lief
pi_107301026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Bigs het volgende:

[..]

Mwa.. kun jij dat als zwarte boerin beoordelen? Ik lees namelijk andere dingen:

[..]

bron.
ik ben opgroeid in twee werelden, ik weet er alles van ;)
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:29:17 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107301046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

so ... what?

ik ben ook geen fan van overheidsgeld steken in een nieuw voetbalstadion maar voor een nieuw Thialf mag de belastingbetaler best in de buidel tasten :)

iedereen heeft zo zijn prioriteiten en dat is hier niet anders
pi_107301092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ik ben opgroeid in twee werelden, ik weet er alles van ;)
Ok daar heb je een streepje voor dan ;)
pi_107301094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

رواه علي ابن أبي طلحة عنه أنه قال: (أمر الله نساء المؤمنين إذا خرجن من بيوتهن في حاجة أن يغطين وجوههن من فوق رءوسهن بالجلابيب ويبدين عينا واحدة

Dit is alleen maar om aan te duiden dat er een Oorsprong is, de discussie is een grote discussie onder de Geleerden, en er een meningsverschil geweest of het Hoofd ook bedekt moet zijn of niet, en dat is de meningsverschil.
Haal je kop eens uit de reet van de 'geleerden'. Dat zou al een hoop schelen.
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:33:58 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107301203
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Is het ook niet een voordeel om bijvoorbeeld overvallers/criminelen vermomd in boerka's te voorkomen? Ik vind een verbod hoe dan ook wel een prima ontwikkeling. In het openbare leven mag je best gezien worden. En dat geldt natuurlijk ook voor tokkies met brommerhelmen op. :)
dat vind ik nog wel een goed argument maar je ziet hem gek genoeg zelden langs komen in dit soort discussies :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ik snap je niet ...? want je straft ze echt niet hiermee, misschien vinden ze het ongemakkelijk, maar eindelijk zien hun armen en benen het daglicht ook
tuurlijk straf je ze wel, je dwingt ze een dresscode op en diegenen die er zelf voor kiezen word de mogelijkheid ontnomen omdat sommige heren zich niet kunnen gedragen

de dragers zijn het probleem helemaal niet (als je onderdrukking als argument wilt gebruiken)
pi_107301209

wie is wie?
daarom dus.........

[ Bericht 25% gewijzigd door gtotep op 27-01-2012 17:39:39 ]
pi_107301235
quote:

[..]

Salafisten aanbidden 'geleerden' ipv dat ze Allah aanbidden. Een of ander stuk vod, geschreven door een pseudo-geleerde, is belangrijker dan de heilige Koran.

Fitnazaaiers pur sang.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:37:09 #196
eng, maar toch best lief
pi_107301326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef sp3c het volgende:

tuurlijk straf je ze wel, je dwingt ze een dresscode op en diegenen die er zelf voor kiezen word de mogelijkheid ontnomen omdat sommige heren zich niet kunnen gedragen

de dragers zijn het probleem helemaal niet (als je onderdrukking als argument wilt gebruiken)
Nee je straft ze niet. Je straft degene die het aan de vrouwen hebben opgedragen., Denk je nu werkelijk bij je gezonde verstand dat zer 100% achterstaan? Elke cultuur is anders, ja dat respecteer ik, maar dit is onderdrukking naar een bepaalde groep toe (moslimvrouwen)
Het gaat niet om de dresscode, het gaat erom dat ze zich moeten bedekken omdat hun bang is dat ze worden versierd.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:38:28 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107301366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Nee je straft ze niet. Je straft degene die het aan de vrouwen hebben opgedragen., Denk je nu werkelijk bij je gezonde verstand dat zer 100% achterstaan? Elke cultuur is anders, ja dat respecteer ik, maar dit is onderdrukking naar een bepaalde groep toe (moslimvrouwen)
Het gaat niet om de dresscode, het gaat erom dat ze zich moeten bedekken omdat hun bang is dat ze worden versierd.
Jij stelt dus dat er geen vrouwen zijn die vrijwillig volledig gesluierd zijn?
Dan zullen er in jouw ogen ook wel geen vrouwen zijn die vrijwillig SGP stemmen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:39:59 #198
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107301402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat vind ik nog wel een goed argument maar je ziet hem gek genoeg zelden langs komen in dit soort discussies :')

[..]

dat laatste klopt wel weer. Ik ben nog nooit lastiggevallen op straat door edn schooier in een boerka :P
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:41:18 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107301437
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat er geen vrouwen zijn die vrijwillig volledig gesluierd zijn?
Dan zullen er in jouw ogen ook wel geen vrouwen zijn die vrijwillig SGP stemmen?
Ja, en zo waren er ook kinderen die "vrijwillig" in de hitler jugend gingen. Geen indoctrinatie hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:42:30 #200
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_107301472
Niks mis met deze wet. Een bivakmuts mag ook niet, was al gek dat een boerka wel mocht
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')