Wat een koeienschijt. Maar goed, verwacht niet dat moslims jullie steunen met die ideologie. Sterker nog, wij beschouwen jullie inmiddels als vijanden van de islam. Als het er op aankomt stellen jullie helemaal niets voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef De_Ilias het volgende:
Hakim, een Burka is verplicht in de Islam, tenminste er is een meningsverschil over de verplichting, maar het is zeker een onderdeel van de Religie. Jouw argument is zwak, omdat meerderheid geen bewijs is, meerderheid kunnen dom zijn en stom zijn en onwetend zijn, op dit moment zijn de Meerderheid van de moslims analfabeet (om een voorbeeld te noemen), betekent het dat dit dus goed is?
maar vrouwen die zich als een lustobject kleden hebben per definitie geen zelfrespect?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!
Wie is "Jullie"?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Wat een koeienschijt. Maar goed, verwacht niet dat moslims jullie steunen met die ideologie. Sterker nog, wij beschouwen jullie inmiddels als vijanden van de islam. Als het er op aankomt stellen jullie helemaal niets voor.
Dat is een mening, en ik mag ik die mening hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar vrouwen die zich als een lustobject kleden hebben per definitie geen zelfrespect?
ik zou het haast hypocriet noemen ...
Je hoeft het woord niet te zeggen om te bedoelen .... lees je eigen posts maar terug. (tip: lustobject zonder zelfrespect)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord Hoeren gebruikt dus hoe kom je erbij?
Nee sorry ik kan het niet vinden, een Hoer is iemand die sekst voor Geld, ik heb het daar nooit over gehad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hoeft het woord niet te zeggen om te bedoelen .... lees je eigen posts maar terug. (tip: lustobject zonder zelfrespect)
Je gaat er wel heel makkelijk vanuit dat ze een uitkering hebben of verwachten, als ze een echtgenoot hebben dan is de kans dat ze een uitkering hebben sowieso al kleiner.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Droom verder.
Wedden dat die boerkadraagsters allemaal een uitkering eisen omdat ze geen werk kunnen vinden?
Sorry, ik heb geen flauw idee waar jij over spreekt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Je vrienden op de sattelietzenders, betaald door de petrodollar
Jouw sekte zeg maar.
iedereen mag een mening hebben, dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat is een mening, en ik mag ik die mening hebben.
De burka is alles behalve een onderdeel van de Islam. Het is geimporteerd uit de meest achterlijke regionen binnen de Islamitische wereld. Het is een cultureel element dat vanuit Saoedie Arabie verspreid is naar andere landen. Er is niets religieus aan. Saoedie Arabie heeft overigens wel meer vreemde opvattingen, zoals dat vrouwen niet mogen rijden.quote:
Beste sp3c, je hebt me verkeerd begrepen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen mag een mening hebben, dat ontken ik ook niet
maar als je aan de ene kant vind dat de ghotic, sjonnie, burka en weet ik veel wie gewoon in hun waarde gelaten moeten worden maar aan de andere kant roept dat dames met weinig verhullende kleding allemaal lustobjecten met weinig zelfrespect hebben dan is dat naar mijn mening nogal hypocriet
Waarom hoef jij geen respect voor punkers of gothics te hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Beste sp3c, je hebt me verkeerd begrepen!
Ik gaf een voorbeeld van de verschillende culturen hier in Nederland, en daar heb je punkers en gothics en andere bijzitten, ik vind persoonlijk ghtoics enge mensen net zoals punkers, en ik hoef geen respect voor hun te hebben, dat heb namelijk ook niet. Maar dat neemt niet het feit weg dat ze wel acceptabel zijn in de zogenaamde "fatsoen" hier in Nederland, dus waarom een Burka draagster niet? Dat is pas hypocriet!
ja die nieuwe wet vind ik idd ook hypocrietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Beste sp3c, je hebt me verkeerd begrepen!
Ik gaf een voorbeeld van de verschillende culturen hier in Nederland, en daar heb je punkers en gothics en andere bijzitten, ik vind persoonlijk ghtoics enge mensen net zoals punkers, en ik hoef geen respect voor hun te hebben, dat heb namelijk ook niet. Maar dat neemt niet het feit weg dat ze wel acceptabel zijn in de zogenaamde "fatsoen" hier in Nederland, dus waarom een Burka draagster niet? Dat is pas hypocriet!
Klopt niet wat jij zegt, ik kan dit inhoudelijk weerleggen als jij wilt? We kunnen de bronnen erbij pakken en de uitspraken van de Islamitische Geleerden (Foqaha) in alle 4 de madaahib, ben jij Arabisch machtig? Dat maakt namelijk heel veel een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De burka is alles behalve een onderdeel van de Islam. Het is geimporteerd uit de meest achterlijke regionen binnen de Islamitische wereld. Het is een cultureel element dat vanuit Saoedie Arabie verspreid is naar andere landen. Er is niets religieus aan. Saoedie Arabie heeft overigens wel meer vreemde opvattingen, zoals dat vrouwen niet mogen rijden.
Wat bedoel je precies met respect? Ik heb namelijk geen bewondering voor mensen die de "Satan" aanbidden, in die zin heb ik zeker geen respect voor dit soort mensen. Natuurlijk laat ik elk mens hun waarde en respecteer ik hun mens zijn wel, maar hun ideologie respecteer ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom hoef jij geen respect voor punkers of gothics te hebben?
Het klopt wel degelijk wat ik zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt niet wat jij zegt, ik kan dit inhoudelijk weerleggen als jij wilt? We kunnen de bronnen erbij pakken en de uitspraken van de Islamitische Geleerden (Foqaha) in alle 4 de madaahib, ben jij Arabisch machtig? Dat maakt namelijk heel veel een stuk makkelijker.
Wil je het aangaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het klopt wel degelijk wat ik zeg.
Doe maar niet, het zou het zoveelste topic zijn dat mede door jou verzandt in een islamdiscussie. Ik vind het van de zotte dat een religie zou eisen dat vrouwen erbij lopen als pinguins in verstikkende gewaden omdat ze anders als onzedig worden gezien. Religie zou op naastenliefde gebaseerd moeten zijn en niet op verstikking en onderdrukking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt niet wat jij zegt, ik kan dit inhoudelijk weerleggen als jij wilt? We kunnen de bronnen erbij pakken en de uitspraken van de Islamitische Geleerden (Foqaha) in alle 4 de madaahib, ben jij Arabisch machtig? Dat maakt namelijk heel veel een stuk makkelijker.
Dat is prima. Het principe van een Burqa wordt namelijk niet eens omschreven in de Quran. In de Quran staat dat je je borst moet bedekken en dat je je bescheiden moet kleden. Meer niet. Er staat niets over zwarte allesverhullende gewaden waardoor je zelfs je eigen vrouw niet meer kan herkennen.quote:
Ja en straks komen die vrouwen helemaal niet meer buiten omdat ze daar geen boerka mogen dragen van ons. Dat is toch geen oplossing?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Al smijt ik die PVV'rs met alle liefde in een diepe put, ik ben 100% voor deze wet. Al vind ik het triest dat het de meeste gaat om aanpassen aan de westerse cultuur (en dat is? .....) Terwijl ik het vind gaan om de vrijheid van de vrouw. Hoe belachelijk dat een vrouw haar enkels en polsen niet mag laten zien, en oja dat stukje wang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |