Ja hoor, alsof die het kabinet laten vallenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ze willen de PVV te vriend houden.
Ik zie ze ook vrijwel nooit. Maargoed, ik kom dan meestal ook niet in achterstandswijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Moet je toch eens naar de opticien voor je ogen, of de neuroloog voor je geheugen.
Leuk dat je het 1 pot nat vind, maar dat doet niks af aan het feit dat er dus alsnog maar 150 boerka-dragers zijn.quote:
prcs!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
Nu zijn we eigenlijk officieel ook net zo erg als die (andere) reli-idioten die korte rokjes bij wet (willen) verbieden.
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof die wet zou blijven als dat wel zo zou zijn...
Het gaat in deze context van het boerkaverbod om zowel boerka als niqaabdragers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Leuk dat je het 1 pot nat vind, maar dat doet niks af aan het feit dat er dus alsnog maar 150 boerka-dragers zijn.
exactquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
Nu zijn we eigenlijk officieel ook net zo erg als die (andere) reli-idioten die korte rokjes bij wet (willen) verbieden.
Maar als we een wet moeten maken voor 1 Mauro sta je zeker vooraan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Franknfurter het volgende:
Een wet maken voor 150 vrouwen? Allejezus, wat een debiele klaplullen.
Af en toe moet dit kabinet nog een cadeautje weggeven aan de PVV om ervoor te zorgen dat ze het kabinet te blijven gedogen. Ome Geert had nog van de week haarfijn uitgelegd dat er 50% kans is dat dit kabinet zou kunnen vallen. Een ongeluk zit in een kleine boerka.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor, alsof die het kabinet laten vallen
Blaffende honden bijten niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Af en toe moet dit kabinet nog een cadeautje weggeven aan de PVV om ervoor te zorgen dat ze het kabinet te blijven gedogen. Ome Geert had nog van de week haarfijn uitgelegd dat er 50% kans is dat dit kabinet zou kunnen vallen. Een ongeluk zit in een kleine boerka.
Het ging over 150 Boerka-dragers, jij zegt er meer te zien. Dat is niet zo. Wat je ziet zijn Niqaab-dragersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:07 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het gaat in deze context van het boerkaverbod om zowel boerka als niqaabdragers.
Die 150 is trouwens gewoon een wilde gok, nergens in Nederland is een boerka telling geweest.
Wellicht handig om niet te gaan mierenneuken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ging over 150 Boerka-dragers, jij zegt er meer te zien. Dat is niet zo. Wat je ziet zijn Niqaab-dragers
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht handig om niet te gaan mierenneuken.
Mwah, ik zou zo'n uitvoering van die wet in carnaval vierend PVV-Limburg een hele mooie aftrap vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit zal ook wel weer het bijeffect zijn. De politie krijgt alleen maar meer bevoegdheden de burger het leven zuur te maken.
Kan je lezen? Uit de OP:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ging over 150 Boerka-dragers, jij zegt er meer te zien. Dat is niet zo. Wat je ziet zijn Niqaab-dragers
quote:Volgens schattingen zijn er tot 150 'fulltime' boerka- en nikabdraagsters
dan nog kom je ze zelden tot nooit tegen en bovendien heb je er simpelweg geen last vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou, de vraag is dus of het boeiend is dat daar een wet tegen komt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waren toch een aantal tientallenBoeiend dan.
Hoewel, inderdaad meer niquaabs, hoewel ik die ook nooit zie...
de PVV wil ze bevrijden van de onderdrukking!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nog kom je ze zelden tot nooit tegen en bovendien heb je er simpelweg geen last van
boeit het mij nou dat er een paar 100 (misschien een kleine duizend) vrouwtjes als een soort spookje over straat schuivelen?
waar is zo'n verbod in hemelsnaam goed voor?
*zucht*quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zou zo'n uitvoering van die wet in carnaval vierend PVV-Limburg een hele mooie aftrap vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |