Ik dacht wel dat je nog wat idioters kon bedenkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dus zolang een minimale deel van de populatie er aan mee doet, is het geen maatschappelijk probleem?
Waarom dan geen limiet-wetgeving formuleren die het aantal boerkadragers in het Nederland bepekt tot 200?
Alsof Frankrijk geen boerkaverbod kentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht er ook maar één persoon zijn die in NL een boete krijg voor het dragen van een Boerka, dan wordt deze overigens betaald door een rijke Fransman.
Daarom nam die man het initiatief ook en heeft dat uitgebreid naar andere landen waar ze dit soort onzinwetten instellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk geen boerkaverbod kent
nee je eigen redenering heb ik via boomerang-post naar je teruggestuurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je nog wat idioters kon bedenken
Wat du_ke zegt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk geen boerkaverbod kent
Er is gewoon geen wetgeving nodig voor 200 lopende tenten in Nederland.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
nee je eigen redenering heb ik via boomerang-post naar je teruggestuurd.
Daar je kop altijd in het zand steekt zou je in principe geen probleem van hebben
Succes dan zou ik zeggen want Frankrijk zou minstens duizenden van die soort hebben en dat wordt belastend voor zelfs ern aristocrat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom nam die man het initiatief ook en heeft dat uitgebreid naar andere landen waar ze dit soort onzinwetten instellen.
dus nogmaals zolang het zeer beperkt blijft is het geen probleem?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er is gewoon geen wetgeving nodig voor 200 lopende tenten in Nederland.
We hebben wel maatregelen nodig tegen straattuig en andere dingen waar we écht last van hebben.
Maar daar doet dit kabinet niets meer aan dan de vorigen.
ja in dat geval veranderd er in de praktijk weinig behalve dat een of andere Fransman af en toe 400 euro op de rekening van vadertje staat stortquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In ieder geval een positieve benadering.
Stel eens wat voor dan? Je begrijpt zelf toch wel dat het verbieden van burka's van een heel ander niveau is dan het straatschoffiesprobleem? En zolang we daar last van hebben mogen er geen andere besluiten genomen worden ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We hebben wel maatregelen nodig tegen straattuig en andere dingen waar we écht last van hebben.
Maar daar doet dit kabinet niets meer aan dan de vorigen.
Het uiteindelijke aantal boetes zal nogal meevallen vermoed ik. Dat is prima te dragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Succes dan zou ik zeggen want Frankrijk zou minstens duizenden van die soort hebben en dat wordt belastend voor zelfs ern aristocrat.
Wrong. De Franse politie is geen Nederlandse politie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het uiteindelijke aantal boetes zal nogal meevallen vermoed ik. Dat is prima te dragen.
Ik geloof van wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef Disana het volgende:
Ook volgens Verhage is het alleen maar omwille van de 'open communicatie'.
Ik geloof dat niet.
Vertel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Wrong. De Franse politie is geen Nederlandse politie.
Het aantal draagsters stelt ook daar weinig voor. Symboolwetgeving.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Wrong. De Franse politie is geen Nederlandse politie.
Het aantal machinegeweren in nederland is ook nihil. Het verbod op automatische wapens is dan ook symboolwetgeving.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het aantal draagsters stelt ook daar weinig voor. Symboolwetgeving.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal machinegeweren in nederland is ook nihil. Het verbod op automatische wapens is dan ook symboolwetgeving.
Je wordt iig aangehouden.quote:
Naaktlopers zijn ook vrij beperkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het aantal draagsters stelt ook daar weinig voor. Symboolwetgeving.
Ik onderstreep dit betoog ten volste.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof van wel.
Ik woon vast in een ''achterstandswijk'' zoals ik eerder in dit topic iemand zag opmerken, want
ik zie vrouwen met Burka's wel degelijk iedere dag. Ook met gezichtbedekking.
Ik heb écht nog nooit, maar dan ook nog nooit een praatje kunnen maken met een vrouw
in een Burka, vrouwen met een hoofdoekje, geen enkel probleem, als ze in de supermarkt
iets niet begrijpen op de verpakking komen ze gewoon even vragen wat dat precies betekent,
ook voor een gewoon ''kletspraatje'' staan ze gewoon open, maar probeer maar eens een
praatje te maken met een vrouw met zo'n sluier voor haar gezicht, gaat je niet lukken.
Die burka en al hélemaal die gezichtsbedekking isoleren die vrouwen gewoon van de
Nederlandse samenleven, en dat is tenslotte toch de samenleven waar ze in (moeten?)
wonen.
Ik zie trouwens steeds meer vrouwen die het gewoon anders oplossen, hoofdoekje en lange zwarte
jas, ze blijven meestal wel erg kuis gekleed, en daar is niks mis mee, als ze dat zelf willen toch?
Ik ga ook niet half naakt de straat over, maar vrouwen die dat wel willen moeten dat vooral zelf
weten,
Ook zie ik trouwens steeds meer Nederlandse vrouwen in Burka, wat dat nu weer voor een vreemd
verschijnsel is snap ik ook niet, die lijken wel fanatieker dan de gewone ''hoofdoekdraagsters''
en ook die zijn stug en niet makkelijk te benaderen, doe ik ook geen moeite voor trouwens, want
waarom zou ik, als je er zelf voor kiest om je zo ''af te sluiten'' ga ik geen moeite doen.
Dus ik ben vóór het verbod, zeker van gezichtsbedekkende kleding, het houdt de ontwikkeling
van de vrouw tegen en ook het normale contact met vrouwen die géén Burka dragen, of die nu
Nederlands zijn of niet, want ik zie nooit een vrouw in een Burka nou eens gezellig een praatje
maken met een andere vrouw.
Wel als er 3 vrouwen samen zijn in Burka's die praten dan wel, maar alléén met elkaar.
Bovendien, sorry hoor, maar ik geloof er geen snars van dat vrouwen met 30 graden boven
nul vrijwillig in zo'n gewaad lopen, buiten het flinke vitamine D tekort wat deze vrouwen oplopen.
Ik denk dat die vrouwen toch ook best lekker met hun kindertjes even een dagje naar het
zwembad willen, net als de ''Hollandse'' moeders, of denk jij van niet?
Zou kunnen hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:12 schreef Flow3r het volgende:
ik zie regelmatig een setje van 4 vrouwen bij de supermarkt, allemaal in boerka, geen kerel in de buurt, dus ik ga er van uit dat ze het vrijwillig dragen anders zouden ze die boerka wel afdoen zodra ze de hoek om zijn waar manlief hen niet meer kan zien.
Tja, die zijn allemaal, stuk voor stuk, getrouwd met 1 of andere uitkeringtrekkende haatbaard en zijn overgelopen naar de vijand. Het zijn landverraders, niets meer en niets minder. Waar je in de oorlog Moffenhoeren had, heb je nu Moslimhoeren. Geen aandacht aan besteden en vooral geen cent aan uitgeven. Zeker niet als ze aan het doodgaan zijn wegens ziekte of zo, dan mag je ze lekker op hun godje laten vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook zie ik trouwens steeds meer Nederlandse vrouwen in Burka, wat dat nu weer voor een vreemd
verschijnsel is snap ik ook niet, die lijken wel fanatieker dan de gewone ''hoofdoekdraagsters''
en ook die zijn stug en niet makkelijk te benaderen, doe ik ook geen moeite voor trouwens, want
waarom zou ik, als je er zelf voor kiest om je zo ''af te sluiten'' ga ik geen moeite doen.
dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je wordt iig aangehouden.
Maar je bent het toch wel eens dat moslimvrouwen overigens wel allerlei vernederingen en uitlokkingen te verduren krijgen onder de Islam? Of juist onder de foute interpretatie daarvan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen ja
wat dat betreft is het niet meer dan normaal om dit door te trekken naar de burka maar kom bij mij niet aanzetten met die arme mishandelde moslimvrouwtjes want niemand geeft daarom en dat verbod beperkt ze eerder in hun mogelijkheden dan dat het ze helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |