quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Rucky het volgende:
Zal je het niet meer doen? We willen het niveau hier niet laten zakken.
![]()
Snert en roggebrood met zeeuws spek of katenspek..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef DJMO het volgende:
snert en een pizzabroodje of een stobrdoodje kruidenboter.. wat zouden jullie doen ?
dat is irethquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Snert en roggebrood met zeeuws spek of katenspek..
Zeg, klopt het trouwens dat jij hele lekkere appeltaarten kan maken
Ik had het al gevonden ik was even bang dat ik morgen met een dubbele afspraak zat.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
edit: * Rucky is toe aan een nieuw toetsenbord
k ben echt blij dat ik dit, mede dankzij jouw bereidheid om te rijden, kan doen voor m'n vriendin! ik gun haar zo een mooi wiegje voor haar laatste spruitjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
Yep, en de e-mails van dat vrouwtje.. Komt helemaal goed.
Nu nog even afwachten of ik a.s. woensdag ook in Leiden terecht kan, dan kan ik dat meteen combineren. Heb ik meteen met half FHF kennisgemaakt deze en volgende week
Nouja, ik moet zeggen.. ik kan nu gewoon héél toevallig een heleboel combineren. Ik ga woensdag vanuit mijn werk naar Zeeland, maar pik onderweg eerst dat wiegje op in Aarlanderveen, ga vervolgens een paar computers halen in Leiden (althans, dat is de bedoeling), drop de wieg vervolgens bij jou en rij dan door naar mijn zus in Bruinisse. Al met al heb ik dan maar 30km omgereden, terwijl het klinkt als een hele reis.. Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen, en op de terugweg naar huis maandag kan ik de pc's weer even droppen bij SoDimmetjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ben echt blij dat ik dit, mede dankzij jouw bereidheid om te rijden, kan doen voor m'n vriendin! ik gun haar zo een mooi wiegje voor haar laatste spruitje
Maak maar iemand anders blij als je er nog één heb liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ja, wat voor aansluiting? Misschien heb ik nog wel 1 voor je.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik moet zeggen.. ik kan nu gewoon héél toevallig een heleboel combineren. Ik ga woensdag vanuit mijn werk naar Zeeland, maar pik onderweg eerst dat wiegje op in Aarlanderveen, ga vervolgens een paar computers halen in Leiden (althans, dat is de bedoeling), drop de wieg vervolgens bij jou en rij dan door naar mijn zus in Bruinisse. Al met al heb ik dan maar 30km omgereden, terwijl het klinkt als een hele reis.. Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen, en op de terugweg naar huis maandag kan ik de pc's weer even droppen bij SoDimmetje
Wel even before-and-after pics van dat wiegje posten hè..
ditquote:
Onderschat jezelf niet jij bent één van de mensen die het FHF tot stand heeft gemaakt.quote:
Het is toch ook FOK!kers helpen FOK!kers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
Maybe.. maar toch
Ik heb van FHF ook mijn voordeeltjes al wel gehad, dus is het alleen maar fijn om ook wat terug te kunnen doen.
Nou.......quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen,
Ik zal eens inventariseren en een topic maken, indrukwekkend zal het niet zijn maar het kan maar nét dat ene zijn wat iemand nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak maar iemand anders blij als je er nog één heb liggen.![]()
Opgelost weet ik niet maar vermoed van wel, het was (komt ie) redelijk overduidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
ja, gelezen!
Nee, maar even serieus.. Begrijp ik het dan goed als ik zeg dat het nu dus opgelost is?
Voor jou is het alleen maar fijn dat het nu gelukt is dan, voordat de schade misschien nog erger was geweest. In dat geval kan ik inderdaad lekker bij hun blijven, komt op zich ook wel goed uit: zus werkt donderdagmiddag + avond en ik was van plan om donderdagochtend bij jou te zitten..
Maar top toch, hoewel ik je met alle plezier was komen helpen!
Mocht je je vervelen dan moet je me maar een seintje geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
Vandaag hier juist een rustige dag, zo eerst lekker sporten en daarna verzinnen wat ik vanmiddag ga doen
Ik kan ondertussen ook wel een secretaresse gebruiken om alle afspraken van mij bij te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:42 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen
Nu helpen bij de toneelvereniging, straks nog wat boodschappen en dan naar het Abe Lenstra stadion voor SC Heerenveen tegen FC Utrecht. Gratis kaarten van de baas gekregen
Er moet nog zeker nog een pakket gelegd worden? Als je nu nog in Utrecht zat...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mocht je je vervelen dan moet je me maar een seintje geven.
Ik zat eigenlijk meer aan de rot klusjes te denken afwas etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:11 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Er moet nog zeker nog een pakket gelegd worden? Als je nu nog in Utrecht zat...
Oja?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is irethik kan helegaar geen taarten bakken
Ik heb vannelle al naar de keuken gestuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Ganzz het volgende:
Hmm klusjes, ik heb hier al genoeg gedaan voor vandaag vind ik, met de hond gelopen, vaatwasser uitruimen, kamer stofzuigen etc.
Vrouwen die geen taart kunnen bakkenWat moet ik dan eten bij de koffie
oh was jij het dan van de soep?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:47 schreef Ireth het volgende:
Héik heb niet gezegd dat ik het niet kan, maar hoor zojuist hier dat ik degene ben die bekend is om de lekkere appeltaarten
Dat wist ik nog nie
quote:
http://www.beslist.nl/hui(...)92/Etna_ESM_217.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een 'solomagnetron' zoals de mediamarkt dat noemt. Voor het bakken heb ik een oven.
Alleen kan je tegenwoordig blijkbaar alleen nog maar combi's krijgen. Zelfs de stelling voor solomagnetrons stonden allemaal combi's in
Ja, ze zijn er ook wel, alleen moet je beter zoeken blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/hui(...)92/Etna_ESM_217.html
vannelle rijd hier net weg en heeft 3 pakken voor mij achtergelaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb gisteren op een veiling tien pakken laminaat gewonnen, onder de 40 euro
Ideaal voor de werkkamer van mijn vriendin en de slaapkamer. Goed voor haar astma
Misschien nog wel genoeg over voor mijn hobbykamer en de overloop. Hopelijk ook mijn hal.
Ja, ik las het. Nicequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle rijd hier net weg en heeft 3 pakken voor mij achtergelaten.
serieus? Ik haat mn eigen stem!quote:
Zo'n 2 en een half jaar geleden hebben wij nog een doodnormale magnetron gekocht hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een 'solomagnetron' zoals de mediamarkt dat noemt. Voor het bakken heb ik een oven.
Alleen kan je tegenwoordig blijkbaar alleen nog maar combi's krijgen. Zelfs de stelling voor solomagnetrons stonden allemaal combi's in
Aldi en Lidl hebben die dingen vaak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n 2 en een half jaar geleden hebben wij nog een doodnormale magnetron gekocht hoordus die zouden er nu ook nog moeten zijn. Volgens mij zie ik die dingen ook nog wel regelmatig voorbij komen in folders enz..
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aldi en Lidl hebben die dingen vaak.
Over soep gesproken![]()
Neem anders even een soort anker mee. Doen je remmen het niet dan werd je dat gewoon even uit het raam met een touw eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
Nou dames en heren.. het moment van de waarheid.
Ik heb vanmiddag de schijven en blokken van de auto vervangen, maar toen alles weer in elkaar zat bleek ik helemaal geen remdruk te hebben, althans.. deze was minimaal. Kon het pedaal bijna door de bodem heen trappen.
Dus ik op internet zoeken, en ik zie al verhalen over dat dan de hoofdremcylinder wellicht kapot is, en dat schijnt nogal een duur dingetje te zijn. Ik denk: nee hè! Hoe kan dat nou zou opeens?!
Maargoed, ik lees nog even verder hier en daar, blijkt dat er iemand hetzelfde probleem had, maar die had per ongeluk de klemmen waarmee de remblokken op z'n plaats worden gehouden, verkeerd gemonteerd! En ik was daar al bang voor.. Dus ik heb ze net vervangen en ga zo een stukje proefrijden. Ik moet toch even richting het centrum, ik ga vanavond dat gezinnetje weer helpen waar ik het al wel eens over heb gehad in FHF, die hebben eindelijk een huurhuisje gekregen, kunnen ze tenminste die gare caravan uit..
Dus als de remmen goed zijn ben ik hier vanavond weer, horen jullie vanavond niks van me, nouja..
Het was in ieder geval leuk jullie gekend te hebben!
ik doelde meer op iets stevigs van de auto, niet iets van plastic dat direct afbreekt :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef Egberts het volgende:
Het touw kan je aan je auto hangen
die is zwaar genoeg, en dan toch maar gewoon remmen
bij opa gaan om voetbal te kijken is imo net iets anders dan te kijken hoe opa aan t werk is om iets te plaatsen enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
mjah, 't is dé klassiekkeren opa komt begin volgende week ook om de keuken om te bouwen (vaatwasser, droger en wasmachine moeten kwart slag gedraaid worden en tegen andere muur komen te staan). Daarnaast zien we opa minimaal één keer week op zaterdag
Niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef gomi het volgende:
Ah k,net als mijn neefje dus? Oom en hij gaan een lamp omwisselen.
Neefje: ik pak een zaag en hamer.
oom: nou nee, niet zo
Je hebt wat gemist hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef Rucky het volgende:
[..]* Rucky rent naar het station om de eerst volgende trein naar Ireth te nemen.
Ik ben op de bank in slaap gevallen.quote:
Nu heb ik honger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:58 schreef Ireth het volgende:
Had voor het eerst omeletreepjes er in gedaan, Susanne heeft nog nooit zoveel soep gegetenDie houdt daar normaal niet van
tering, die gast zit ws gewoon effe iets te drinken ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
heeft iemand 't nr van JK ? Ik begin me zorgen te maken
mjahquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
tering, die gast zit ws gewoon effe iets te drinken ofzo.
yeah las ik, maar als hij echt zou denken datg t neit zou werken zou mhij er niet mee rijden hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjahhij maakt me (ons) bang met niet werkende remmen enzo
Hem kennende zou hij dat idd niet doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah las ik, maar als hij echt zou denken datg t neit zou werken zou mhij er niet mee rijden he
daarom, die zit ws gewoon ff te relaxenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hem kennende zou hij dat idd niet doen.
Jammer joh..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef Papabear het volgende:
Ik neem een lekker koud flesje spraakwater. R.I.P. JK, je was een fijne gozert
Daar moet op gedronken worden hi ha ho.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]WB kerel
Neuh, ben juist blij voor je dat het allemaal met een sisser is afgelopen
CHEERS!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden hi ha ho.![]()
![]()
Wat onwijs lief dat je ze zo helpt!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben weer thuis hoor!
Het bleken inderdaad die klemmetjes te zijn die niet goed zaten, ik had al zo'n vermoeden.
Maargoed, toen ik ze er anders in had gedaan merkte ik al meteen dat dat het euvel was.
Tussendoor nog even een racefiets verkocht, dus ik zal dat topic even dicht laten gooien.
Anyway, ik heb toen even snel een stoommaaltijdje bij de AH gehaald en heb daarna die vrienden even geholpen met een laminaatvloertje. Morgenmiddag boven verder, daar moet ook nog het eea gebeuren, en dan moeten ze uiterlijk maandagmiddag uit hun caravan zijn. Dus de planning is dat we ook de laatste spullen gaan halen morgen, eigenlijk willen ze morgenmiddag alles al afronden..
Net maar even lekker gedouched en geschoren, en nu maar even film kijken op rtl7.
Ditquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat onwijs lief dat je ze zo helpt!
quote:
Nou, ik moet zeggen: ik had eigenlijk wel wat meer hulp verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat onwijs lief dat je ze zo helpt!
Jee zoveel mensen die dus niet komen of het laten afweten schijnbaar? Das sneuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen: ik had eigenlijk wel wat meer hulp verwacht.
Morgen zijn we ook maar met z'n drieën, dat valt me eigenlijk een beetje tegen. Zeker omdat ze gewoon echt uit die caravan moeten om wat voor reden dan ook. Ik weet die reden ook niet..
Maargoed, zij hebben ook heel veel spullen via Marktplaats gescoord en aangeboden gekregen, echt heel leuk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jee zoveel mensen die dus niet komen of het laten afweten schijnbaar? Das sneuGeloof ook niet echt dat het in mijn buurt is he??
Nouja, ik heb het idee dat ze niet eens zoveel mensen hebben gevraagd, maar dat ze gewoon zoveel zelf doen. Maargoed, een beetje hulp is wel lekker natuurlijk, dus vandaar dat ik maar wat doe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n thee is op.. Zo maar even een nieuw bakkie halen![]()
Bij de bron beginnen, dus waar de kabel binnenkomt. Zit het daar wel allemaal goed?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Merlijn het volgende:
^^ dit. Hirschmann is uitstekend spul, wat is het probleem? Welk type connectors gebruik je?
* Rucky lacht om je editquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij de bron beginnen, dus waar de kabel binnenkomt. Zit het daar wel allemaal goed?
Vaak is het zo'n lullig draadje van de mantel die net de kern aanraakt. Dan kun je versterken wat je wilt, maar blijft het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo even tussendoor, daar kom ik hoor!
Jaquote:Wat is Aliens vs Predators een smerige film. Bah
Ik vind er ook geen hol aan zonder Sigourney Weaver.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat is Aliens vs Predators een smerige film. Bah
Het is helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]Zonder die edit bleef het zo'n open vraag, dus ff wat verduidelijkt
Ken je Saw al??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat is Aliens vs Predators een smerige film. Bah
Dat is ook zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende film.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De laatste keer dat ik in de zee zwom (aug. 2009) dacht ik steeds dat ik er onder mij van alles gebeurde... Ik denk niet dat het verstandig is dat ik saw ga kijken :pquote:
Ik mis even de clou tussen "zee" en "Saw"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de zee zwom (aug. 2009) dacht ik steeds dat ik er onder mij van alles gebeurde... Ik denk niet dat het verstandig is dat ik saw ga kijken :p
Maar volgens mij was cowboys vs aliens wel een stuk minder smerig (maar wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende verhaal!)
Dat ik dit nu zit te kijken komt allemaal door 13th street! Als zijn nou niet dezelfde aflevering van Law & Order als gisteren lieten zien had er niet gezapt hoeven worden
Waarschijnlijk is het dit ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij de bron beginnen, dus waar de kabel binnenkomt. Zit het daar wel allemaal goed?
Vaak is het zo'n lullig draadje van de mantel die net de kern aanraakt. Dan kun je versterken wat je wilt, maar blijft het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend![]()
Ken je Piranha al?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de zee zwom (aug. 2009) dacht ik steeds dat ik er onder mij van alles gebeurde... Ik denk niet dat het verstandig is dat ik saw ga kijken :p
Maar volgens mij was cowboys vs aliens wel een stuk minder smerig (maar wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende verhaal!)
Dat ik dit nu zit te kijken komt allemaal door 13th street! Als zijn nou niet dezelfde aflevering van Law & Order als gisteren lieten zien had er niet gezapt hoeven worden
ik dacht dat ie met haaien was :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis even de clou tussen "zee" en "Saw"
das jaws volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik dacht dat ie met haaien was :p
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ken je Piranha al?
Dat is pas een k-film, zeker het nieuwste deel. Zó verschrikkelijk fake..
Ik zou inderdaad beginnen met de verbinding groen --> wit -> versterker. Daar ergens moet het al mis gaan, anders kan het nooit zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dit ofzo.
Ik heb dus een opstelling: kabel komt binnen in de meterkast, hirschmann versterker met 4 uitgangen met 1 retour uitgang waar Internet via de kabel op zit werkt prima, 2 uitgangen waar televisie analoog op zit werkt bagger (deze versterker) .
Connectoren zijn F-connectoren en Push-On F-connectoren van Hirschmann, ook so far so good zou je zeggen.
Enige waar ik over twijfel is het feit dat ik niet zo`n echte strip tool heb gebruikt, misschien dat mijn aansluitingen niet goed zijn? Maar ik blijf het vreemd vinden, het beeld is echt heel slecht.
Ik zelf denk dat misschien de verbinding groene kabel -> witte kabel naar de meterkast niet goed is, en dat het daar al fout gaat. Of is het toch misschien de aansluiting van die groen->witte kabel naar de versterker? Vragen vragen vragen. Ik heb ook geen meter om het op te metenzucht
Er zit van alles in, behalve haaienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik dacht dat ie met haaien was :p
Mega Shark VS Giant Octopus lijkt me ook zo'n kut film. (kut is een akorting zag ik net)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ken je Piranha al?
Dat is pas een k-film, zeker het nieuwste deel. Zó verschrikkelijk fake..
Het is zelf officieel een afkorting. Korte Urine Trechter. Het zal je niet verbazen dat er dan ook een Lange Urine Leider bestaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mega Shark VS Giant Octopus lijkt me ook zo,n kut film. (kut is een akorting zag ik net)
ik zeik haast in m'n broek van 't lachen nuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is zelf officieel een afkorting. Korte Urine Trechter. Het zal je niet verbazen dat er dan ook een Lange Urine Leider bestaat.
Ik was al blij dat ik net naar de wc ben geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zeik haast in m'n broek van 't lachen nu
Deze dan:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mega Shark VS Giant Octopus lijkt me ook zo'n kut film. (kut is een akorting zag ik net)
Dat vond ik ook niet echt wat nee, of zoiets als the Ring..quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb nachtenlang wakker gelegen van The Grudge zal ik er dus maar niet naar kijken
Een vriendin van me werkt bij de RUG (Rijks Universiteit Groningen). Ze krijgt vaak de opmerking dat het een "grappige" afkorting is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is zelf officieel een afkorting. Korte Urine Trechter. Het zal je niet verbazen dat er dan ook een Lange Urine Leider bestaat.
wikipedia :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zeik haast in m'n broek van 't lachen nu
quote:
'k stuur Johan wel met je meequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie gaat er met me mee 16 oktober naar Mainz voor het Lul(luz) fest?!
Ik zou wel willen maar het is zo'n klote eind lopen naar jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
fixedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar het is zo'n klote kut eind lopen naar jou.
Had er dan "klere" van gemaakt dan had je een 10 gehaald ipv net een voldoende.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:
Ga ik binnenkort eens kijken danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Yska, deze lijkt me wel wat voor jou.
Heb ik (zonder overdrijven..) minstens 40x gezien... zo'n mooie film!!!
Je wordt oud papa!quote:
Gelukkig maar dat het wederzijds isquote:
Brr, moet er niet aan denken als dat niet zo zou zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het wederzijds is
De horror.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Brr, moet er niet aan denken als dat niet zo zou zijn
Lulluz fest! Geen flauw idee wat het is maar ik moet er geweest zijn!quote:
Dat moet ik zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Yska is het levende bewijs van een dame zoals God het ooit bedoeld heeft
en mij vergeet je gewoon maar voor 't gemakquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Yska is het levende bewijs van een dame zoals God het ooit bedoeld heeft
Jij komt niet eens boven je dochter uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
en mij vergeet je gewoon maar voor 't gemak
Altijd links blijven aanhoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet ik zien.Wat is korter via de afsluitdijk of via Zwolle lopen?
NOU!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kusje! ik hou ook van jou hoorquote:
Nou dan ben ik er altijd nog, zodat ik je wat liefde kan sturen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij komt niet eens boven je dochter uit.
Van die vent krijg je spontaan ADHDquote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://humortv.vara.nl/ca.27572.oude-man.html
* DJMO knuffel van yska aanpakt en arm om papabear heenslaatquote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dan ben ik er altijd nog, zodat ik je wat liefde kan sturen.
Ik zeg GROEPSKNUFFEL!
Tonight is the nightquote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO knuffel van yska aanpakt en arm om papabear heenslaat
Me (L) Bert! Ik hoop dat Bertje Vis ook een beetje van mij houdtquote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Van die vent krijg je spontaan ADHD
En ik krijg weer niets as usual.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO knuffel van yska aanpakt en arm om papabear heenslaat
Jan Wayne is gonna move yaaaaaa!quote:
Yska duikt bij Rucky op zn nek!quote:
Wachten met wat?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je maar ff wacht tot ik weg ben
DJMO vergeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska duikt bij Rucky op zn nek!en sleurt Ireth, JK1982, Scorpie, Jaleesa en Gaanzzz ook mee!
Die deed al mee! Daar begon de knuffel immers meequote:
HEYquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska duikt bij Rucky op zn nek!en sleurt Ireth, JK1982, Scorpie, Jaleesa en Gaanzzz ook mee!
O ja groepsknuffelquote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die deed al mee! Daar begon de knuffel immers mee
* Rucky sleurt Papabear erbij.quote:
hehe ouwe!quote:
topickillquote:
heb ik aan, een donkerblauwe!quote:
Mijn specialiteit is de topickillquote:
Kom maar brengen tegen de tijd dat je hier bent zijn de crousants klaar.quote:
Ik ook een donker blauwe.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb ik aan, een donkerblauwe!
Baileys dan? Of een lekkere Maallust...quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is de topickill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
goed zullen we maar teruggaan naar biologieles? Lange urineleiders en korte urinetrechters? Welke heeft de meeste kans op een blaasontsteking ?Over een topickil gesproken. Je denkt toch niet dat ik om 0:30 over lange urineleiders en korte urinetrechters ga nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Is toch meestal wel de tijd om over Korte Urine Trechters te gaan pratenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over een topickil gesproken. Je denkt toch niet dat ik om 0:30 over lange urineleiders en korte urinetrechters ga nadenken.
vooralsnog ben je de eerste die reageertquote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over een topickil gesproken. Je denkt toch niet dat ik om 0:30 over lange urineleiders en korte urinetrechters ga nadenken.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
goed zullen we maar teruggaan naar biologieles? Lange urineleiders en korte urinetrechters? Welke heeft de meeste kans op een blaasontsteking ?Nou die korte urineleider zorgt ervoor dat je sneller een blaasonsteking hebt maar met een goede antibioticakuur of wat lekkere cranberry bruistabletjes kan je die er wel weer makkelijker uitzeiken. Die langeurine leider zorgt ervoor dat je er minder vatbaar voor bent maar als je dan een blaasontsteking te pakken hebt ben je wel echt de sjaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik bedoel maarquote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou die korte urineleider zorgt ervoor dat je sneller een blaasonsteking hebt maar met een goede antibioticakuur of wat lekkere cranberry bruistabletjes kan je die er wel weer makkelijker uitzeiken. Die langeurine leider zorgt ervoor dat je er minder vatbaar voor bent maar als je dan een blaasontsteking te pakken hebt ben je wel echt de sjaak!
* Rucky kijkt naar zijn glas met geel sap en schuim en heeft geen zin meer om te drinkenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou die korte urineleider zorgt ervoor dat je sneller een blaasonsteking hebt maar met een goede antibioticakuur of wat lekkere cranberry bruistabletjes kan je die er wel weer makkelijker uitzeiken. Die langeurine leider zorgt ervoor dat je er minder vatbaar voor bent maar als je dan een blaasontsteking te pakken hebt ben je wel echt de sjaak!
Geen idee wat je aan het drinken bent, maar mag ik ook een slokje?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet gek ik ben een Boeing 747 *spring spring spring* met turbelentie!
whoei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoete rommelquote:Op zondag 29 januari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
mango dreamalleen het pak is leeg dus ik ga verder met maaza tropical
Ik weet nu een titel voor het volgende deel.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
mango dreamalleen het pak is leeg dus ik ga verder met maaza tropical
* Rucky ook, proost Papabear.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zoete rommel![]()
* Papabear trekt nog een biertje open
Jaaa nice nice!quote:
* DJMO mompelt iets over op één lijn zitten :quote:Op zondag 29 januari 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaa nice nice!
Als ik eraan denk neem ik misschien wel een maallustje voor jullie mee
kanaal 23 van digitennequote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef Rucky het volgende:
Dan zet ik toch liever iets anders op. Zeker om deze tijd.
Dan zie ik 4 sterretjes en iets met pin code. Dus dat is ook niet veel aan.quote:
druk eens op je ab in: 1234 ?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zie ik 4 sterretjes en iets met pin code. Dus dat is ook niet veel aan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
13th street! Daar hebben ze nu Monk!
Hoe weet jij mijn pin code?quote:
veel kijkplezierquote:
Nee, iddquote:Op zondag 29 januari 2012 00:55 schreef Rucky het volgende:
* Rucky kijkt naar zijn bankpas en vind er niet veel aan.
quote:
quote:
Nee ben jij geen Duitser of Indo?quote:
waarom moet ik bij DNA aan Ireth denken? _o-quote:
Iedereen denkt toch aan DNA bij Ireth?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom moet ik bij DNA aan Ireth denken? _o-
Ik heb na het scheren geconstateerd dat ik nog steeds van oudsher een Nederlander ben.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ben jij geen Duitser of Indo?
Ik niet, wat heb ik gemistquote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Iedereen denkt toch aan DNA bij Ireth?
Nee bij het woordje soep denk je aan Ireth. Je moet niet dingen door elkaar gaan halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Iedereen denkt toch aan DNA bij Ireth?
in OUD noemt ze d'r kiendje altijd haar DNAquote:
Ik weet alleen dat Ireth hier gemeld heeft dat ze de navelstreng zijn vergeten door te knippen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
in OUD noemt ze d'r kiendje altijd haar DNA(en in diverse topics hier ook volgens mij)
kan ik me ook vaag herinneren. In het kader van de meeting toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Ireth hier gemeld heeft dat ze de navelstreng zijn vergeten door te knippen.
Ookquote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
kan ik me ook vaag herinneren. In het kader van de meeting toch?
morgen dan maarquote:
Als je nou een beetje vroeg komt dan kan je de crousants in de oven gooien en me daarmee wakker maken.quote:
Tis goed met je, ik moest vandaag ook al de croissantjes doen! Verdeurie, ik wil ook weleens ontbijt op bed!quote:Op zondag 29 januari 2012 01:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je nou een beetje vroeg komt dan kan je de crousants in de oven gooien en me daarmee wakker maken.
Het is dat je zo'n rot eind weg woont anders had ik een paar verse gebracht.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tis goed met je, ik moest vandaag ook al de croissantjes doen! Verdeurie, ik wil ook weleens ontbijt op bed!
kun je nu makkelijk zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is dat je zo'n rot eind weg woont anders had ik een paar verse gebracht.![]()
Daar zat ik ook al aan te denken maar dan zijn ze niet warm meer als ik aan kom.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
kun je nu makkelijk zeggen
als je om tien over zes de trein neemt, kun je rond een uur of half tien bij yska zijn.
stationsrestauratie FTWquote:Op zondag 29 januari 2012 01:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken maar dan zijn ze niet warm meer als ik aan kom.
Het valt me op dat je niet gelijk je adres geeft met een treinkaartje.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan zorg ik dat ik niet eerder wakker wordJe mag ook gewoon langs de broodautomaat lopen hier even verderop en een suikerbrood meenemen hoor, die is toch 24/h beschikbaar!
ja dat was mijn ontbijt vanmiddag om 3 uur, met kaas dr'inquote:
Als je om die tijd pas ontbijt dan hoef ik ook niet om 6:10 de trein te nemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja dat was mijn ontbijt vanmiddag om 3 uur, met kaas dr'in
Ik was al wel wat eerder mn nest uit hoor, mijn buikje maakte heel veel herrie maar ik ging opruimenquote:Op zondag 29 januari 2012 02:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je om die tijd pas ontbijd dan hoef ik ook niet om 6:10 de trein te nemen.
Dus dan moet ik toch de wekker morgen zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik was al wel wat eerder mn nest uit hoor, mijn buikje maakte heel veel herrie maar ik ging opruimen
Ik weet het niet meer ik weet echt niet meer neeeeeeee dan weet je het niet meer
Zojuist koolmonoxide-melder afgegaan, paniek in de toko, gebeld door de meldkamer, niks aan het handje, want er was een waxinelichtje uitgegaanquote:Op zondag 29 januari 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
* Papabear snapt er intussen geen kont meer van
Morgen met croissants ontbijten bij YskaFredriksson die ik zelf mee moet meenemen. Ongeveer zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
* Papabear snapt er intussen geen kont meer van
Veel plezier, ik sla ff overquote:Op zondag 29 januari 2012 02:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Morgen met croussats ontbijten bij YskaFredriksson eten die ik zelf mee moet nemen. Ongeveer zoiets.
Ja mn ouders en mn zoontje..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
Vooruit dan maar. Komen er nog meer mensen volgende week bij je actie kijken?
Zoveel croissantjes heb ik niet.quote:
Slaap ze.quote:
Als je nou 50 rondjes rond de tafel rent wordt je vanzelluf moe.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
bert visscher zometeen slaap ik vandaag heulemaal nie meer
koekoekquote:
quote:
verstopt in een blikken doosje naast de gouden appeltjesquote:
liefde, aandacht en wat smeermiddelquote:Op zondag 29 januari 2012 02:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohhh stom van me dat ik daar nog niet had gezocht!! Maar waarom klink ik dan nog steeds zo schor
Even kijken of ik daar mee kan afspreken. Want ik heb niet zoveelzin om in mijn eentje op de tribune te zitten. Ik moet ook jou nog eens herkennen.quote:
Volgens mij sta je dan als levenpartner ingeschreven ipv huurder Vraag het even in het wgr forum.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
God***domme... Vandaag erachter gekomen dat nu ik met mn zus woon, we fiscale partners zijn en al mijn toeslagen dus zowat gehalveerd worden...
Wat bedoel je preciesquote:Op zondag 29 januari 2012 02:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij sta je dan als levenpartner ingeschreven ipv huurder Vraag het even in het wgr forum.
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.quote:
We hebben niet dezelfde achternaam en ik ben ook geen huurder bij mn zus.. We zijn gezamelijk huurder op het contractquote:Op zondag 29 januari 2012 02:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.
Ik vind het erg lastig om je een goed antwoord te geven omdat ik van de situatie te weinig weet.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
We hebben niet dezelfde achternaam en ik ben ook geen huurder bij mn zus.. We zijn gezamelijk huurder op het contract
Nee, volgens mij is er een wijziging gekomen in het hele fiscale partner systeem waarin mensen die samenwonen en een langdurig huishouden hebben ook gezien worden als fiscale partners.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
mogguhik was vannacht in slaap gevallen achter de computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |