quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Rucky het volgende:
Zal je het niet meer doen? We willen het niveau hier niet laten zakken.
![]()
Snert en roggebrood met zeeuws spek of katenspek..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef DJMO het volgende:
snert en een pizzabroodje of een stobrdoodje kruidenboter.. wat zouden jullie doen ?
dat is irethquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Snert en roggebrood met zeeuws spek of katenspek..
Zeg, klopt het trouwens dat jij hele lekkere appeltaarten kan maken
Ik had het al gevonden ik was even bang dat ik morgen met een dubbele afspraak zat.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
edit: * Rucky is toe aan een nieuw toetsenbord
k ben echt blij dat ik dit, mede dankzij jouw bereidheid om te rijden, kan doen voor m'n vriendin! ik gun haar zo een mooi wiegje voor haar laatste spruitjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
Yep, en de e-mails van dat vrouwtje.. Komt helemaal goed.
Nu nog even afwachten of ik a.s. woensdag ook in Leiden terecht kan, dan kan ik dat meteen combineren. Heb ik meteen met half FHF kennisgemaakt deze en volgende week
Nouja, ik moet zeggen.. ik kan nu gewoon héél toevallig een heleboel combineren. Ik ga woensdag vanuit mijn werk naar Zeeland, maar pik onderweg eerst dat wiegje op in Aarlanderveen, ga vervolgens een paar computers halen in Leiden (althans, dat is de bedoeling), drop de wieg vervolgens bij jou en rij dan door naar mijn zus in Bruinisse. Al met al heb ik dan maar 30km omgereden, terwijl het klinkt als een hele reis.. Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen, en op de terugweg naar huis maandag kan ik de pc's weer even droppen bij SoDimmetjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ben echt blij dat ik dit, mede dankzij jouw bereidheid om te rijden, kan doen voor m'n vriendin! ik gun haar zo een mooi wiegje voor haar laatste spruitje
Maak maar iemand anders blij als je er nog één heb liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ja, wat voor aansluiting? Misschien heb ik nog wel 1 voor je.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik moet zeggen.. ik kan nu gewoon héél toevallig een heleboel combineren. Ik ga woensdag vanuit mijn werk naar Zeeland, maar pik onderweg eerst dat wiegje op in Aarlanderveen, ga vervolgens een paar computers halen in Leiden (althans, dat is de bedoeling), drop de wieg vervolgens bij jou en rij dan door naar mijn zus in Bruinisse. Al met al heb ik dan maar 30km omgereden, terwijl het klinkt als een hele reis.. Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen, en op de terugweg naar huis maandag kan ik de pc's weer even droppen bij SoDimmetje
Wel even before-and-after pics van dat wiegje posten hè..
ditquote:
Onderschat jezelf niet jij bent één van de mensen die het FHF tot stand heeft gemaakt.quote:
Het is toch ook FOK!kers helpen FOK!kers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:
Maybe.. maar toch
Ik heb van FHF ook mijn voordeeltjes al wel gehad, dus is het alleen maar fijn om ook wat terug te kunnen doen.
Nou.......quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Donderdag ga ik dan even heen en weer om vannelle te helpen,
Ik zal eens inventariseren en een topic maken, indrukwekkend zal het niet zijn maar het kan maar nét dat ene zijn wat iemand nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak maar iemand anders blij als je er nog één heb liggen.![]()
Opgelost weet ik niet maar vermoed van wel, het was (komt ie) redelijk overduidelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
ja, gelezen!
Nee, maar even serieus.. Begrijp ik het dan goed als ik zeg dat het nu dus opgelost is?
Voor jou is het alleen maar fijn dat het nu gelukt is dan, voordat de schade misschien nog erger was geweest. In dat geval kan ik inderdaad lekker bij hun blijven, komt op zich ook wel goed uit: zus werkt donderdagmiddag + avond en ik was van plan om donderdagochtend bij jou te zitten..
Maar top toch, hoewel ik je met alle plezier was komen helpen!
Mocht je je vervelen dan moet je me maar een seintje geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
Vandaag hier juist een rustige dag, zo eerst lekker sporten en daarna verzinnen wat ik vanmiddag ga doen
Ik kan ondertussen ook wel een secretaresse gebruiken om alle afspraken van mij bij te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:42 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen
Nu helpen bij de toneelvereniging, straks nog wat boodschappen en dan naar het Abe Lenstra stadion voor SC Heerenveen tegen FC Utrecht. Gratis kaarten van de baas gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |