abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103570452
Hoi Fok!kers,

Ik ben op zoek naar een gratis pc.
Mijn huidige apparatuur is overleden en heb geen geld (lees 50 euro per week voor levens onderhoud) om het te vervangen.

Ik zit inmiddels al wat langer zonder en doe nu alles via een mobiel maar merk dat het niet altijd even handig is.
Ik heb geen eisen maar hoop op iets wat minimaal P4 is met redelijk RAM geheugen......alles daar boven is mee genomen.
Voorkeur gaat wel uit naar een kleine kast maar alles is welkom.
Een draadloos kaartje zou geweldig zijn maar niet een vereiste.

Kan de pc aansluiten op mijn tv maar een monitor sla ik zeker niet af.

Ik woon in Hilversum maar kan vrij reizen met de bus en ben bereid een paar uur te reizen.

Ik hoop dat iemand nog iets leuks en bruikbaars heeft staan waar hij of zij geen belang meer bij heeft.

In ieder geval bedankt alvast voor je tijd.
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 11:32:46 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103575103
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
lolwut
pi_103575831
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken :@

Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen :P.

Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
pi_103576376
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
pi_103576604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Hubba88 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je. :) Even zoeken.
Dat zou fantastisch zijn!
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:39:03 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577297
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SoDimmetje het volgende:

[..]

Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
Ik draaide er winamp op, die doet het er prima op :Y
Mocht er niemand iets beters voor je hebben noteer ik de 13e november in de agenda :).
Betaling: een kop koffie na de reis en ik ben blij :D
lolwut
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:04 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103577527
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
lolwut
pi_103577646
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef BrandX het volgende:
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je :). En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft ;). De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
Tof dat je zo mee denkt....ik waardeer het zeer.
Extra opslag ruimte is wel makkelijk idd :)
pi_103577710
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
pi_103577821
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef kovenant het volgende:
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
Oké mooie set dus......en daar hoef je niets voor?
ik ben uiteraard geïnteresseerd , waar is het eventueel op te halen?
pi_103577968
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
  Boks-Chick woensdag 26 oktober 2011 @ 12:59:28 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103578052
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.

Mooi aanbod Kovenant :Y
lolwut
pi_103578133
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:

Ik heb zeker interesse alleen is leiden praktisch onbereikbaar met de bus dus ophalen gaat een probleem worden helaas.
Ik hoor graag wat de specs zijn.....ga ik even rond vragen of iemand met mij mee kan eventueel.
pi_103578194
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
pi_103578306
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef kovenant het volgende:
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
Ik heb geduld ;)

Bedankt vast voor je tijd en moeite
pi_103598994
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
pi_103599995
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef kovenant het volgende:
gepost vanaf het systeempje:

het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas

hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
Daar kan ik wel wat mee maar helaas nog niemand kunnen vinden die met mij mee wilt rijden of zo dus ja.....word moeilijk om op te halen helaas :(
pi_103600299
volgend contact opstellen via DM lijkt me goed plan verder ? :)

hij staat hier gewoon klaar voor je ...
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:57:10 #19
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103616634
Is de afstand hilversum-amersfoort voor jou te doen?

Heb nog een intel core 2 duo staan die op 1.86 ghz loopt, met een (helaas) maar 80 gb hardeschijfje,1,5gb ram, en een nvidia grafisch kaartje. Het heeft het hier prima gedaan, ik zal uiteraard zorgen dat er netjes windows xp op staat icm met microsoft office, en eventueel andere benodigde dingen.

Mocht je nou in de mogelijkheid zijn om naar amersfoort te komen, dan ben ik bereid om ook naar amersfoort te komen om de PC mee te geven :)
Tadumtiedum.
pi_103616775
poeh jouw aanbod is nog beter dan de mijne , ik zou het wel weten...
ook icm mijn afwezigheid zou ik zeggen pak die machine :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:43 #21
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103617206
Achja, heb laatst zelf een nieuwe setup aangeschaft, was van plan hem als servertje te laten lopen, maar aangezien ik een nog betere setup dan deze heb weten te bemachtigen als server zou ik deze rustig weg willen geven, anders gaat ie naar de stort oid. De pc is al wel wat ouder, maar kan er zeker nog even tegen aan + dat je rustig wat spelletjes kan spelen zonder dat je ernstige lag's en dergelijken heb.
Tadumtiedum.
pi_103617766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef Djurres het volgende:
anders gaat ie naar de stort oid.
dat ding is bijna beter als mijn eigen systeem :P
dit soort systemen zijn relatief veel gevraagd & gebruikt
ik zou zelf zoiets noooooit wegdoen :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:20 #23
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618262
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
Tadumtiedum.
pi_103618353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Djurres het volgende:
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
daarom ,
heb precies hetzelfde alleen niet zulke systemen :)
liever er iemand mee blij maken en nog eens extra ruimte in huis ook nog!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:45:57 #25
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_103618439
Niet iedereen hoeft het zelfde te hebben, als je er maar blij mee bent.
Wat ik persoonlijk wel prettig vind is dat ik het desbetreffende persoon ook mag ontmoeten, dan weet je ook een beetje waar het heen gaat,
Als nu iemand op nike airmax verschijnt en een nickelson jas aan, dan weet je dat er ook iets niet goed zit.
Tadumtiedum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')