Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BrandX het volgende:
ik heb een p4 voor je en een minibeeldscherm (14"), die prima draait, alleen niet binnen nu en twee weken
Het is een enorm trouw bakkie, heeft me nooit in de steek gelaten, maar het is een ouwetje. Heel veel meer dan internetten en office kan hij niet echt. In ieder geval niet de nieuwste spellen enzo.
Hoewel ik moet zeggen dat het het tekenprogramma corel draw 8 (best zwaar) perfect trok, alleen traag voor hedendaagse begrippen.
Ik zou hem eventueel 13-11 langs kunnen brengen bij je. Misschien dat iemand anders een groter beeldscherm voor je heeft, of wellicht heb je die zelf nog?
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Hubba88 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een wireless network adapter (USB) + software voor je.Even zoeken.
Ik draaide er winamp op, die doet het er prima opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Dat klinkt intresant....heb geen beeldscherm zelf maar beter iets dan niets.
Spellen speel ik er niet mee , hoogstens internet en wat muziek e.d
Dus ik ben zeker geïnteresseerd in je aanbod.
Tof dat je zo mee denkt....ik waardeer het zeer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef BrandX het volgende:
oh en ik heb geloof ik nog wel een muis en een toetsenbord liggen, ik zal even kijken wat ik heb voor je. En met wat mazzel heb ik ook een 250GB externe harde schijf, wat handig is daar de pc maar een kleine harde schijf heeft
. De PC is toen helemaal custommade in elkaar gezet.
Oké mooie set dus......en daar hoef je niets voor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef kovenant het volgende:
ik heb wel een p4 machine liggen met windows XP legaal en geactiveerd met antivirus software / office / flatscreen monitor.
Mooi aanbod Kovenantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.
verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
Ik heb zeker interesse alleen is leiden praktisch onbereikbaar met de bus dus ophalen gaat een probleem worden helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef kovenant het volgende:
mag je kostenloos hebben.
staat mij in de weg en ik doe er helemaal niks mee,
ik moet wel even precieze specificaties opnemen en even testen of hij volledig in orde is natuurlijk.
verder woon ik zelf in leiden ben alleen weinig thuis ....
en daarop ben ik vanaf aanstaande maandag nog minder goed bereikbaar.
mocht je evt interesse hebben dan kunnen we misschien wat regelen !
Ik heb geduldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef kovenant het volgende:
vanavond zo snel mogelijk laat ik het weten!
weet nog niet hoe laat dat is aangezien ik na werk direct een afspraak heb staan en daarna nog moet reizen ^_^
het is wel puur alleen computer & monitor heb er wel kabeltjes bij enzo maar geen toetsenbord/muis/ speakers die heb ik zelf niet echt veel liggen namelijk
Daar kan ik wel wat mee maar helaas nog niemand kunnen vinden die met mij mee wilt rijden of zo dus ja.....word moeilijk om op te halen helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef kovenant het volgende:
gepost vanaf het systeempje:
het is een oudere Dell desktop PC , office model dus je kan desktop plat neerleggen en monitor erop plaatsen.
pentium 4 2.0 ghz 768 mb ram
HDD is maar 40 GB helaas
hij loopt op nieuwe installatie ( is wel tijdje terug geinstalleerd maar niet gebruikt )
microsoft office 2007 ( weet niet meer of deze 100% legaal is )
microsoft securit essentials als beveiligings software
volledig geupdate naar service pack 3
dat ding is bijna beter als mijn eigen systeemquote:
daarom ,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Djurres het volgende:
Ach, ik mag niet klagen, heb het leuk voor elkaar, en wat hem betreft, hij moet het met 50 euro in de week doen, als ik dat had gemoeten had ik het ook niet geweten, liever dat ik er iemand mee blij maak dan dat hij leuk in de kast verstoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |