abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107558135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Juist... :')

[..]

Split = gruis = steentjes...

[..]

Daar ben ik het mee eens.
Zelf wel is in de alpen gereden met sneeuw?

Nergens last van

Oja, sneeuwkettingen zijn ook een verplichting!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:51:02 #152
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_107558162
Sneeuwt het eens in Nederland, gaat de discussie over alpenlanden...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:54:25 #153
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107558293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Juist... :')

[..]

Split = gruis = steentjes...

[..]

Daar ben ik het mee eens.
Sinds wanneer valt een schelp onder gesteente dan? Wat ik daar veelal zie is schelpengruis. Maar goed dat zal dan wel onder de interpretatie vallen. Geen zin om over te discussiëren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Sneeuwt het eens in Nederland, gaat de discussie over alpenlanden...
Inderdaad, jammer dat mensen dingen beginnen te roepen die niet waar zijn en dat de discussie weer ontspoort.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:01:34 #154
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_107558560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trotse winterbanden bezitters kunnen nu eindelijk genieten van hun product en zomerband bezitters lekker uitlachen :')
Hier in het oosten niet! Wat er is gevallen, stelt geen reet voor. Vrijwel alle wegen zien er schoon uit op een enkele parkeerplaats na dan. Wel merk ik nu dat ik ietsjepietsie ruimer door de bochten ga, maar dat geheel terzijde.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:04:23 #155
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107558652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trotse winterbanden bezitters kunnen nu eindelijk genieten van hun product en zomerband bezitters lekker uitlachen :')
Het zit je wel hoog hè.

Sommige mensen kunnen maar beter de auto laten staan:
http://www.at5.nl/artikel(...)ibberen-door-centrum
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:07:00 #156
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107558755
Whehehe. Daar zit je dan in je wannabe-SUV :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_107558897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog hè.

Ik denk eerder dat het jullie hoog zat dat je ze al die tijd niet echt nodig had :D

Nu even een sneeuwbuitje, de komende dagen geen neerslag, dus weer vrolijk de straks weer vrijgemaakte weg op met winter of op zomerbanden :W
Een heer met stijl
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:13:42 #158
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107559018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe. Daar zit je dan in je wannabe-SUV :')
Ik dacht altijd dat zo'n ding 4x4 was, maar dat is dus ook niet zo. Ook met winterbanden zou het hopeloos zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het jullie hoog zat dat je ze al die tijd niet echt nodig had :D

Nu even een sneeuwbuitje, de komende dagen geen neerslag, dus weer vrolijk de straks weer vrijgemaakte weg op met winter of op zomerbanden :W
Net alsof mij het wat boeit. Ik deel alleen af en toe mijn ervaringen, iedereen moet zelf maar beslissen of hij/zij het nodig acht om winterbanden te monteren.
pi_107559090
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat zo'n ding 4x4 was, maar dat is dus ook niet zo. Ook met winterbanden zou het hopeloos zijn.

[..]

Net alsof mij het wat boeit. Ik deel alleen af en toe mijn ervaringen, iedereen moet zelf maar beslissen of hij/zij het nodig acht om winterbanden te monteren.
Dan hoef jij je door die post dus niet aangesproken te voelen :)
Een heer met stijl
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:17:17 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_107559131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog hè.

Waarom heeft die kerel geen sneeuwkettingen onder zijn auto of geeft ie op zijn minst vol gas.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_107559216
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom heeft die kerel geen sneeuwkettingen onder zijn auto of geeft ie op zijn minst vol gas.
Die zijn verboden in Nederland...
pi_107560292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die zijn verboden in Nederland...
maar in veel landen wel al verplicht

vandaag van de fitness naar huis door de sneeuw

automaat in D + sneeuwstand
Winterbandjes

en nergens last van

zelfs 3 auto's moeten inhalen omdat die 20km/h gaan rijden, en gewoon niet kunnen rijden
pi_107560335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Estolan het volgende:

[..]

maar in veel landen wel al verplicht

vandaag van de fitness naar huis door de sneeuw

automaat in D + sneeuwstand
Winterbandjes

en nergens last van

zelfs 3 auto's moeten inhalen omdat die 20km/h gaan rijden, en gewoon niet kunnen rijden
We wonen in Nederland nu. Niet in Canada...

Ik ga ook zometeen naar huis. Door de sneeuw, automaat in +/- stand (remmen op motor kan dan namelijk eenvoudig) en winterbandjes... :')

En 2 handen aan het stuur want schakelflippers... :')
pi_107560410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ga ook zometeen naar huis. Door de sneeuw, automaat in +/- stand (remmen op motor kan dan namelijk eenvoudig) en winterbandjes... :')

suc6 als je dan voor iemand moet uitwijken in de sneeuw om een weg waar geen strooizout ligt

hier geen probleem

zonder grip, zeker een probleem
pi_107560427
Waar heb je het over... Waarom zou dat bij jou anders zijn dan bij mij? :')
pi_107560462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waar heb je het over... Waarom zou dat bij jou anders zijn dan bij mij? :')
Of heeft iedereen die je bent tegengekomen een super grip gehad... _O-
heb jij grip dan? op de sneeuw met zomerbanden?

dacht het niet

en zeker niet in vergelijking met winterbanden
pi_107560477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef Estolan het volgende:

[..]

heb jij grip dan? op de sneeuw met zomerbanden?

dacht het niet

en zeker niet in vergelijking met winterbanden
LEER LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WINTERBANDEN!!!!!!!!!!!

Dude...

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

pi_107560510
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

LEER LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WINTERBANDEN!!!!!!!!!!!

Dude...
je smiley is verwarrend :)
pi_107560543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:

[..]

je smiley is verwarrend :)
Waarschijnlijk omdat jij al de hele tijd dacht dat ik geen winterbanden heb. En omdat ik wist dat jij dat decht. :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:59:02 #170
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107560557
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dan hoef jij je door die post dus niet aangesproken te voelen :)
Nee, maar het is wel gruwelijk vermoeiend dat gezeur telkens tegen elkaar aan, altijd weer die eeuwige clichés. Mensen met winterbanden die menen dat ze wel met 120 door kunnen planken en de mensen met zomerbanden die zeggen dat de mensen met winterbanden gewoon niet kunnen rijden. Zou leuker zijn als iedereen zijn of haar eigen ervaringen deelt en dat er op een leuke manier over gesproken kan worden.
pi_107560658
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij al de hele tijd dacht dat ik geen winterbanden heb. En omdat ik wist dat jij dat decht. :P
LOL

maargoed

NU heb je dus wel een voordeel met de WB. En het afwachten met erop zetten is gewoon kut

Ik ga rijden, naar fitness, ben 2uur weg, loop naar buiten, alles wit

ja en dan? sta je dan met je winterbanden in de schuur :)
pi_107560687
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:59 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel gruwelijk vermoeiend dat gezeur telkens tegen elkaar aan, altijd weer die eeuwige clichés. Mensen met winterbanden die menen dat ze wel met 120 door kunnen planken en de mensen met zomerbanden die zeggen dat de mensen met winterbanden gewoon niet kunnen rijden. Zou leuker zijn als iedereen zijn of haar eigen ervaringen deelt en dat er op een leuke manier over gesproken kan worden.
ja met winterbanden kan je idd gewoon doorrijden

in Frankrijk/Duitsland enz gaan de matrixboren dan ook gewoon op 120km/h, en daar mag je gewoon doorrijden
pi_107561077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:59 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ik heb geen van tweeën beweerd. Maar als je er moe van wordt, waarom dan in dit topic lezen/posten? 3-1 dat het in een topic met deze TT nog wel 100 keer terug zal komen.
Een heer met stijl
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:16:10 #174
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107561147
Mijn god zeg. Net over een ritje van 15km ruim vijf kwartier gedaan :'). Stelletje koekenbakkers overal. Ik hoop dat de sneeuw tot vanavond blijft liggen...
Zerg schreef:
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:27:15 #175
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_107566986
Probleem van die man op dat bruggetje is volgens mij dat hij z'n tractioncontrol aan laat staan, waardoor hij geen aanloopje kan nemen, bij gripverlies wordt de boel immers geknepen. Als hij dat uit had gezet, was hij zo boven geweest, getuige alle andere auto's.

Verder, geen problemen hier op het winterschoeisel van Dunlop, toch nog blij dat ze er onder zitten :)

En inderdaad, eindeloze discussie hier, voornamelijk opgestuwd door testosteron..
pi_107569770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef Estolan het volgende:

[..]

LOL

maargoed

NU heb je dus wel een voordeel met de WB. En het afwachten met erop zetten is gewoon kut

Ik ga rijden, naar fitness, ben 2uur weg, loop naar buiten, alles wit

ja en dan? sta je dan met je winterbanden in de schuur :)
Ja want het is natuurlijk ook niet voorspeld dat het vandaag gaat sneeuwen..Dan rijd je weg en ga je naar huis op je zomerbanden, kom op zeg, rijden op zomerbanden gaat ook en is bepaald geen rocket sciene. Ik snap dat je je winterbanden wilt verdedigen, maar jij praat alleen maar in jouw straatje.
Ik heb met m'n wegende 1400 kg achterwielaandrijver winterbanden, was een makkelijke afweging. Iemand die bijv. 5-10k in het jaar maakt neemt eerder de afweging om geen winterbanden te nemen, is dat zo'n rare gedachte gang? En toch moeten we allebei de weg op met alle vertragingen van dien.

Het laat wel zien dat jij een beroerd verkeersinzicht hebt als je zegt dat met 120 km/h moet kunnen doorkarren. Jij zult ook rekenen moeten houden met zomerband rijders en daarop moeten anticiperen. In Frankrijk mag je in de regen maar 110 rijden, dus ik weet niet waar je het over hebt? Matrix borden gaan niet op 50km/h door het weer, maar door het verkeersaanbod op de weg. Van de week mocht er gewoon 120 doorgereden worden in Limburg.

Al dat spierballen gelul over winterbanden..we moeten rekening met elkaar houden. Leven en laten leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door dester_martijn op 03-02-2012 20:32:53 ]
pi_107570660
yes! winterbanden!

en 1,5 uur 5 km per uur gereden ^O^
pi_107573428
Gelukkig is de remweg, wat het allerbelangrijkste is in mijn ogen, evenlang met zomerbanden als met winterbanden als het sneeuwt of glad is... :')

En ja, je zit zo op de 30 km/h, ook als het niet hard rijdt, en ook dan is de remweg gewoon 2 keer zo lang op zomerbanden met dit weer.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:56:08 #179
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107574924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb geen van tweeën beweerd. Maar als je er moe van wordt, waarom dan in dit topic lezen/posten? 3-1 dat het in een topic met deze TT nog wel 100 keer terug zal komen.
Ik zeg toch nergens dat jij dat zegt, ik haal een paar clichés aan.

De originele OP:
quote:
Ben dus van plan om winterbanden aan te gaan schaffen, alleen kan er wel wat tips bij gebruiken.

Op mijn huidige banden staat:
205/45/R17

Wil dit dan zeggen dat ik dit op mijn winterbanden ook moet hebben?
Zou er graag stalen velgen bij hebben, moet deze dan ook 17 inch zijn?

Graag nog meer tips!
Ma.w. dit topic is totaal ontspoort en die offtopic bullshit hoort niet in dit topic thuis. Open dan met zijn allen een ander topic waar het uitgevochten kan worden.
pi_107575526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:26 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Ja want het is natuurlijk ook niet voorspeld dat het vandaag gaat sneeuwen..Dan rijd je weg en ga je naar huis op je zomerbanden, kom op zeg, rijden op zomerbanden gaat ook en is bepaald geen rocket sciene. Ik snap dat je je winterbanden wilt verdedigen, maar jij praat alleen maar in jouw straatje.
Ik heb met m'n wegende 1400 kg achterwielaandrijver winterbanden, was een makkelijke afweging. Iemand die bijv. 5-10k in het jaar maakt neemt eerder de afweging om geen winterbanden te nemen, is dat zo'n rare gedachte gang? En toch moeten we allebei de weg op met alle vertragingen van dien.

Het laat wel zien dat jij een beroerd verkeersinzicht hebt als je zegt dat met 120 km/h moet kunnen doorkarren. Jij zult ook rekenen moeten houden met zomerband rijders en daarop moeten anticiperen. In Frankrijk mag je in de regen maar 110 rijden, dus ik weet niet waar je het over hebt? Matrix borden gaan niet op 50km/h door het weer, maar door het verkeersaanbod op de weg. Van de week mocht er gewoon 120 doorgereden worden in Limburg.

Al dat spierballen gelul over winterbanden..we moeten rekening met elkaar houden. Leven en laten leven.
De voorspelling was niet zo wat er uiteindelijk gevallen is

En ja, matrixborden daar en in DUI gaan wel op 120 als het gaat sneeuwen. De weg was zelfs zga leeg

En ja je kan met ABS, ESP, TV en winterbanden gewoon 120 rijden

Het verkeer wat langszamer gaat rijden moet gewoon rechts blijven rijden

Ik haal vandaag ook iedereen gewoon in die krampachtig 30 gaat rijden waar je 50 mag

Pleurt op zenuwrijders :)
pi_107577534
Jij je zin, we zagen idd niet aankomen dat we nu toch echt onze wintersloffen moesten monteren.. Frankrijk gaan ze zeker niet op 130 en in Duitsland zijn winterbanden verplicht dus elke vergelijking met NL slaat kant nog wal zeker als je zegt dat de wegen daar leeg zijn.
Nogmaals je kan alle veiligheidssystemen van de wereld hebben, maar niet iedereen heeft die luxe en toch bevindt die zich op dezelfde weg en die zullen zeker niet oppleuren.
pi_107578197
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef dester_martijn het volgende:
Jij je zin, we zagen idd niet aankomen dat we nu toch echt onze wintersloffen moesten monteren.. Frankrijk gaan ze zeker niet op 130 en in Duitsland zijn winterbanden verplicht dus elke vergelijking met NL slaat kant nog wal zeker als je zegt dat de wegen daar leeg zijn.
Nogmaals je kan alle veiligheidssystemen van de wereld hebben, maar niet iedereen heeft die luxe en toch bevindt die zich op dezelfde weg en die zullen zeker niet oppleuren.
Idd gaan ze niet op 130, dat zeg ik ook niet :)

En ja. Ik wil en kan gewoon normaal doorrijden. Dat is ook de bedoeling

Ik haat automobilisten die 30 gaan rijden als dat niet nodig is
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:46:14 #183
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_107580756
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Estolan het volgende:
De bedoeling is dat je je aanpast aan de omstandigheden: niet alleen aan het weer, maar ook aan het verkeer om je heen. Dwangmatig vmax rijden omdat je winterbanden hebt, is verre van de bedoeling.
pi_107581170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat jij dat zegt, ik haal een paar clichés aan.

De originele OP:

[..]

Ma.w. dit topic is totaal ontspoort en die offtopic bullshit hoort niet in dit topic thuis. Open dan met zijn allen een ander topic waar het uitgevochten kan worden.
Dit is onvermijdelijk zodra het over winter of zomerbanden gaat, krijg je hier nu eenmaal zo een patat vs friet discussie. Wat mezelf betreft, ik ben vrolijk ingehaakt en ik zie er niks nadeligs in.
Een heer met stijl
pi_107586491
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Estolan het volgende:

[..]

Idd gaan ze niet op 130, dat zeg ik ook niet :)

Ik haat automobilisten die 30 gaan rijden als dat niet nodig is
Tja waarom ook inhoudelijk reageren als het niet ook niet inhoudelijk kan he. Je weet niet waarover je lult want de maximumsnelheid in Frankrijk is 130. Bij regen is dat 110, bij sneeuw, volgens jou 120? Ik ben vorig jaar 2 keer in winterse omstandigheden naar Lyon gereden. Maximum snelheid was, waar mogelijk, 110, afhangend van het verkeersaanbod. Hier gaat de discussie verder niet over.

Realbizzkit666 kwam met een test dat 65% licht voordeel winterband heeft en 33% licht voordeel zomerband band heeft deze test. 2% extreem voordeel winterbanden. Voor mij is de afweging makkelijk; winterbanden. Iemand die maar 5 of 10k maakt of een gezin die elk dubbeltje om moet draaien is een ander verhaal.
Jij maakt de denkfout dat jou niets kan overkomen. Je hebt ook te maken met mede automobilisten, die gaan niet altijd netjes rechts rijden of de max snelheid rijden. Logisch, dat voelt niet veilig en dat blijf je houden zolang winterbanden niet verplicht worden.
Ik wil het hier ook bij houden, we verschillen denk ik te veel in denk niveau.
pi_107586494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 05:52 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

[ Bericht 56% gewijzigd door dester_martijn op 04-02-2012 05:54:11 (excuus, dubbel post) ]
pi_107586902
@dester:

Hoezo zou ik denken dat mij niets kan overkomen? Dat zie je mij nergens zeggen... Met winterbanden vergroot je alleen je veiligheidsmarge. Ik ben iemand die gewoon met de rest mee rijdt dan en niet perse vmax moet rijden. Aan die mensen heb ik ook een hekel. Het is geen wondermiddel maar een hulpmiddel. :)

Voor mensen die max 10k kilometers per jaar rijden hebben ze all-seasons op de markt. Het compromis om niet te hoeven wisselen.
pi_107587047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 05:52 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Tja waarom ook inhoudelijk reageren als het niet ook niet inhoudelijk kan he. Je weet niet waarover je lult want de maximumsnelheid in Frankrijk is 130. Bij regen is dat 110, bij sneeuw, volgens jou 120? Ik ben vorig jaar 2 keer in winterse omstandigheden naar Lyon gereden. Maximum snelheid was, waar mogelijk, 110, afhangend van het verkeersaanbod. Hier gaat de discussie verder niet over.

Realbizzkit666 kwam met een test dat 65% licht voordeel winterband heeft en 33% licht voordeel zomerband band heeft deze test. 2% extreem voordeel winterbanden. Voor mij is de afweging makkelijk; winterbanden. Iemand die maar 5 of 10k maakt of een gezin die elk dubbeltje om moet draaien is een ander verhaal.
Jij maakt de denkfout dat jou niets kan overkomen. Je hebt ook te maken met mede automobilisten, die gaan niet altijd netjes rechts rijden of de max snelheid rijden. Logisch, dat voelt niet veilig en dat blijf je houden zolang winterbanden niet verplicht worden.
Ik wil het hier ook bij houden, we verschillen denk ik te veel in denk niveau.
Dacht dat Lyon niet in de Alpen lag

Of wel?
pi_107587051
Misschien wekte ik de suggestie dat ik jou bedoelde, maar ik bedoelde de gequote user. Door het topic heen, jij dus realbizkitt, maak jij duidelijk dat winterbanden zeer nuttig zijn in Nederland, maar zeker niet zaligmakend. Het niet aanpassen aan de omstandigheden en medeweggebruikers is zo stuitend
pi_107587068
En wat dan doen als je iemand tegenkomt op een rechte weg die 30 rijd? Er voor 5km erachteraan blijven rijden??

Neuh

Knippertje aan, sturen, gas erbij en dan er langs en 50 rijden als er niemand voor je rijd
pi_107587165
Kijk:

Rijkswaterstaat heeft zaterdagochtend besloten de maximumsnelheid op een aantal trajecten te verlagen. (nu.nl)

Vanaf nu pas is het nodig
pi_107587209
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Estolan het volgende:

[..]

De voorspelling was niet zo wat er uiteindelijk gevallen is

En ja, matrixborden daar en in DUI gaan wel op 120 als het gaat sneeuwen. De weg was zelfs zga leeg

En ja je kan met ABS, ESP, TV en winterbanden gewoon 120 rijden

Het verkeer wat langszamer gaat rijden moet gewoon rechts blijven rijden

Ik haal vandaag ook iedereen gewoon in die krampachtig 30 gaat rijden waar je 50 mag

Pleurt op zenuwrijders :)
Bla bla bla bla.
pi_107587279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:27 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Bla bla bla bla.
Allemaal in NL verplicht aan de winterbanden, slipcursus en training in de sneeuw
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:39:34 #194
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107587314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:09 schreef Estolan het volgende:
En wat dan doen als je iemand tegenkomt op een rechte weg die 30 rijd? Er voor 5km erachteraan blijven rijden??

Neuh

Knippertje aan, sturen, gas erbij en dan er langs en 50 rijden als er niemand voor je rijd
Met dat gas erbij moet je alleen even uitkijken als je over dat blubberspoor op 't midden van de weg rijdt, daar kun je je nog in vergissen. Maar verder lekker doorkarren inderdaad!
Zerg schreef:
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:47:32 #195
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_107587404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:07 schreef dester_martijn het volgende:
Het niet aanpassen aan de omstandigheden en medeweggebruikers is zo stuitend
Dit.
pi_107587445
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:36 schreef Estolan het volgende:

Allemaal in NL verplicht aan de winterbanden, slipcursus en training in de sneeuw
Alleen de mensen zoals jij, met gebrek aan inzicht.
pi_107587754
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Met dat gas erbij moet je alleen even uitkijken als je over dat blubberspoor op 't midden van de weg rijdt, daar kun je je nog in vergissen. Maar verder lekker doorkarren inderdaad!
Hier nog geen blubber. Maar gewoon stuur vasthouden

Op de fiets is het meer irritant
pi_107587786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:51 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Alleen de mensen zoals jij, met gebrek aan inzicht.
Welk inzicht

Heb jij ooit een duitser of zwitser in de bergen anders zien rijden met zo'n klein miezerbeetje sneeuw?

Die knallen gewoon met 80 de berghelling op

Andere malloten moet gewoon de weg niet op
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:38:32 #199
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_107588055
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:19 schreef Estolan het volgende:
Heb jij ooit een duitser of zwitser in de bergen anders zien rijden met zo'n klein miezerbeetje sneeuw?
Duitsers en Zwitsers die nauwelijks in de sneeuw rijden, rijden net zo als de Nederlanders hier die nauwelijks in de sneeuw rijden.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:11:12 #200
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107588760
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:17 schreef Estolan het volgende:

[..]

Hier nog geen blubber. Maar gewoon stuur vasthouden

Op de fiets is het meer irritant
Mja, ligt ook aan de aandrijving. Ik rij meestal met stabiliteitssystemen e.d. uit in dit weer, juist zodat je overal goed weg komt. Ging vorig jaar eens vlot over zo'n blubberspoor met het gas erop, toen wilde m'n RWD wel even dwars gaan :P
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')