Wel benieuwd, gaat ie dan een beetje kriebelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au Contraire, het eerste wat vrouwen doen zodra ze merken dat je homo bent is knuffelen en je aan de tetten laten zitten. Don't ask me why, maar vinden ze leuk.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vast niet, knock yourself out.
Het is overigens een serieuze vraag,want ik heb een tijd geen beschikking gehad over een internetverbinding. dus ik weet niet in hoeverre het inhoudelijk is behandeld door de media of op het forumquote:
Macchanger -r wlan0quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat is anders
Admins hebben toegang tot je IP, MAC-adres etc.
Hè?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef Hastalavrijheid het volgende:
[..]
[..]
Het is overigens een serieuze vraag,want ik heb een tijd geen beschikking gehad over een internetverbinding. dus ik weet niet in hoeverre het wordt inhoudelijk is behandeld door de media of op het forum
Aan mijn ISP heb ik niets te verbergenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Macchanger -r wlan0![]()
Maar denk je eens in wat ze bij je ISP allemaal kunnen zien...
al aangepastquote:
Hallo, Geert Arend Noorderboomkever is de naam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt je echte gegevens gebruikt bij het aanmelden voor FOK?
Zo ongeveer wel in mijn geval.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hallo, Geert Arend Noorderboomkever is de naam.![]()
Als je een tijd geen toegang tot internet hebt, dan is SOPA niet zo erg voor jequote:
Je bent ook niet te vertrouwen jij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel in mijn geval.
Nah ik heb gewoon bij mijn sociale club Martijn gevraagd hoe die dingen te omzeilen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Bij sommige vrouwen is 't wel leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
He maar VS, nu ben ik wel benieuwd. Word je ook een beetje berig als je aan tetten zit?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent ook niet te vertrouwen jij.Zegt de bi-curious gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Het zijn altijd latente homo’s die op homo’s bashen.quote:
Ja je komt er niet onderuit jongen, maar geef je groot gelijk hoor, mannen zijn lekker.quote:
Sterker nog, het zijn de perfecte wingmen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn altijd latente homo’s die op homo’s bashen.
Voor zelfverzekerde heteroseksuele kerels zijn ze namelijk nooit een punt.
Ergo de meeste extreem gelovigen zijn zo gay als de nacht donker is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn altijd latente homo’s die op homo’s bashen.
Voor zelfverzekerde heteroseksuele kerels zijn ze namelijk nooit een punt.
Precies.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn de perfecte wingmen.
Logisch. De verboden vruchten hebben hun aantrekkingskracht op het menselijk ras sinds Adam en Eva.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef waht het volgende:
[..]
Ergo de meeste extreem gelovigen zijn zo gay als de nacht donker is.
Exact, dat heb ik dus ook bij faghags, zolang ze hun best gay friends maar doorschuiven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Liever een gozer die alle tieten kan bepotelen maar ze doorschuift naar rechts, dan een forever-alone-level 10.000 die nog nooit een meisje heeft aangesproken, laat staan tieten heeft gevoeld
Power Level: 10.000quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Liever een gozer die alle tieten kan bepotelen maar ze doorschuift naar rechts, dan een forever-alone-level 10.000 die nog nooit een meisje heeft aangesproken, laat staan tieten heeft gevoeld
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn de perfecte wingmen.
Moet je gaatje opgevuld worden?quote:
quote:
Een wingman voor jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je gaatje opgevuld worden?
Nee, hij trekt niemand aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |