Liesbeth op het eind: "De sfeer was -10 graden Celsius, terwijl we eigenlijk blij moesten zijn want William en Marit waren binnen gebleven."quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef jcdragon het volgende:
1 minuut aflevering 5. Kort stukje napraten over het onderhandelen.![]()
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_1minuut_afl5#.Tyly51yP3VA
Ja, elk seizoen kent wel zo'n vies moment van 'solidariteit'. Slaat echt nergens op om mensen in de groep te houden, hoe hecht je ook bent. Dan ga je maar een orgie houden bij thuiskomst, ofzo. Je bent als deelnemer daar om te winnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Liesbeth op het eind: "De sfeer was -10 graden Celsius, terwijl we eigenlijk blij moesten zijn want William en Marit waren binnen gebleven."
Die mentaliteitDe hele groep ziet het spel als een plezier-reisje, het liefst delen ze het geld nog met elkaar als dat betekent dat iedereen mee mag naar de finale. Zo weinig fanatisme..
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt zo blij als die sfeer helemaal verkloot is. Krijgen we tenminste spel. het moet niet allemaal leuk en gezellig en lief en kumbaya zijn, naar mijn mening.
ehm, weer een opmerking met min.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Liesbeth op het eind: "De sfeer was -10 graden Celsius
quote:
Ik vind dat ze veel te weinig naar voren komt in de uitzendingenquote:
quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veel te weinig naar voren komt in de uitzendingen.
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef themole het volgende:
Er wordt gelogen in wie is de mol.
No shit.
Idd valt me ook erg op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef alors het volgende:
glasnost.... zij gebruikt net iets te vaak aparte woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |