Dit is gewoon een blanke!quote:
ging over moslims toch?quote:
Klopt hehe.quote:
Tuurlijk. Waarom ook niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:11 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Helaas? Dus je staat er wel voor open om er 1 te willen kennen?
Dit. Laatst nog voor tien euro gratis frisdrank gekregen bij een bestelling van 75 euro bij de kebabzaak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
De moslims van de doner tent. Ik krijg altijd een gratis kopje thee van ze als ik op m'n bestelling wacht.
Als in, je kan er geen verzinnen of je kent ze niet persoonlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:11 schreef Leipo666 het volgende:
ik doe me best maar kan er echt geen een verzinnen
en ik ga geen namen noemen van 'bekende mensen' die ik alleen van TV ken want die ken ik dus niet
de moslims die ik ken(de) bleken uiteindelijk allemaal ratten (in het begin verdedigde ik ze nog, maar de mensen die kwaad over ze spraken hadden toch gelijk)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als in, je kan er geen verzinnen of je kent ze niet persoonlijk?
Geintje ik weet er toch nog 1!quote:
Dat is cat stevens die bekeerd is.quote:
Ja, je bent haast verdrietig dat hij zijn stijve paal nooit in jouw kontgaat heeft gestoken he. Geeft niet jochie, komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Sunny Islam, de verkrachter van vrouwen die in Londen over straat liepen omdat ze het nu eenmaal verdienden. Wat een baas.
Die koning van Jordanië echt een baas dat in Star trek aflevering meespelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Abdullah II van Jordanië en Koningin Rania
[ afbeelding ]
Tofik Dibi en Irshad Manji
WTFquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Die koning van Jordanië echt een baas dat in Star trek aflevering meespelen![]()
Naar mijn ervaring zijn er zelfs wel minder dan 90% Turken (overtuigd) Moslim.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef HaZet het volgende:
Over het algemeen zijn Turkse (wat uiteraard niet wil zeggen dat ze allemaal moslim zijn, maar 90% wel, gok ik zo) ondernemers, zoals shoarmatent eigenaren en dergelijk uiterst vriendelijke mensen! Tevens heb ik in Turkije zat vriendelijke mensen meegemaakt..
Uiteindelijk kan je zat BN-ers noemen die vriendelijk en tof zijn, zoals Najib Amhali, Boulah, Khalid Sinouh en Aboutaleb.. Speciaal een topic hierover starten vind ik overigens wel overdreven.. Net of het een spelletje is.. ''Wie er drie kent, die wint!''
* insert KLB topics van s1nn3rz *quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:33 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die dit soort topics nodig hebben. Respecteer gewoon iedereen en negeer mensen die een andere opvatting hebben dan jij. Dat doe ik ook.
De mate van het zijn van een moslim is niet meetbaar. Iedereen die gelooft voor zichzelf en niet voor zijn land/afkomst. Dat je een groepje ziet die wel alcohol drinkt en een ander weer niet zegt weinig over het volk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring zijn er zelfs wel minder dan 90% Turken (overtuigd) Moslim.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef mtchel112 het volgende:
Ik weet niet of tofik dibi moslim is, maar vind ik echt een toffe gast!
Het is erg om te zien dat homoseksualiteit in andere landen soms haast niet wordt geaccepteerd...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:09 schreef Gitank2 het volgende:
Mijn onderbuurman, aardige kerel die een paar jaar geleden uit Afghanistan is gevlucht.
Kan prima Nederlands en is gezellig
Mijn ex, helaas terug naar Turkije gegaan en problemen met het moslim zijn en homoseksualiteit
Was wel een schatje, maar door alle problemen (familie, geloof vs. homo zijn en een ziekte hebben) kon ik niets met hem opbouwen.
Een Turkse man die ooit mijn baas was tijdens een van mijn eerste baantjes, ook erg aardig, hardwerkend en vriendelijk.
Hoezo erg?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:33 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Het is erg om te zien dat homoseksualiteit in andere landen soms haast niet wordt geaccepteerd...
het kanker? ik dacht dat kanker de kanker was op deze wereld.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef stroopdoosch het volgende:
Religie.Vooral islam want dat is het kanker op deze wereld.
Doe mij maar een Moslim die een broodje doner maaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Nielsch het volgende:
Moslims komen zo vaak slecht in het nieuws. Meestal wel terecht trouwens. Maar dan nu een topic om moslims eens in het zonnetje te zetten! Welke moslims vindt jij nou wel tof?
TS begint met Sonny Bill Williams. Professioneel rugbyspeler van de New Zealand All Blacks en professioneel bokser in het zwaargewicht.
[ afbeelding ]
Onzin, de eerste twee zinnen van mijn OP bewijzen jouw ongelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een politiek correcte kutreacties van sommigen
Doen alsof hun neus bloedt en alsof moslims nooit voor narigheid zorgen...
SOAD zijn Armeense christenen.quote:
nope, die serj heeft het niet zo op moderne religie. hij gelooft meer in natuurreligies zoals de maori en de aboriginals ook doen...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
SOAD zijn Armeense christenen.
Dat kan zomaar, maar hun achtergrond is iig niet islamitisch, zoals beweerd werd.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nope, die serj heeft het niet zo op moderne religie. hij gelooft meer in natuurreligies zoals de maori en de aboriginals ook doen...
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leeft die man nog wel, wat doet hij tegenwoordig?
Klopt.. Er zijn ook redelijk wat niet-moslims in Turkije.. Het gekke is dat ik daar nooit (lees: bijna nooit, behalve in kleine ouderwetse dorpjes) vrouwen met hoofddoekjes tegenkom! Ga maar eens naar Istanbul.. Miljoenenstad, maar weinig hoofddoekjes.. In Nederland stikt het ervan.. Dat zijn toch de emigranten die uit de bergdorpjes komen en hier ooit werk hebben gezocht..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op zondag 29 januari 2012 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leeft die man nog wel, wat doet hij tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat was die kleuterneukende massamoordenaar. Ja topgozer was dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:25 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
De Profeet van Islam, Mohammed de zoon van Abdillaah.
Het geloven in God en dat Mohammed zijn profeet is is genoeg om moslim te zijn. Een moslim die niet bidt, alcohol drinkt enz. begaat zondes, maar blijft een moslim, zolang hij erin gelooft natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik hou niemand tegen, ik neem aan dat ik mijn mening mag uiten, verder niets mis met deze topicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
Joh ga dit topic even serieus nemen, we weten heus wel dat de moslims die het verpesten voor de rest uit maar een klein percentage van alle moslims bestaan. Er zijn genoeg topics in NWS o.i.d. waar je je gal kan spuien. Het gaat hier gewoon om bekende moslims die wij leuk vinden.
Edit: en lui als Die_Hofstadtgruppe neemt niemand serieus.
We vergeten voor het gemak even dat er Hindi op de trein staat en de mensen ook duidelijk Hindoestaans zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef Anno2012 het volgende:
CS Rotterdam naar CS Marrakech
[ afbeelding ]
Hij jou ook.quote:
Geef google maar de schuld. ''Moslims trein'' en dan krijg je die foto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef Anno2012 het volgende:
CS Rotterdam naar CS Marrakech
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Geef google maar de schuld. ''Moslims trein'' en dan krijg je die foto.
je mag een eigen mening hebben maar doe het dan wel op een nette manier!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef stroopdoosch het volgende:
Religie.Vooral islam want dat is het kanker op deze wereld.
dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef Faar het volgende:
een moslim is een geloof dat iedereen kan geloven, geen ras
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is een opmerkelijk verheven volk!
http://www.goisrael.nl/to(...)/The+Circassians.htm
Wat sympathiek van je zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef KennyMcormick het volgende:
[..]
je mag een eigen mening hebben
Die is niet tof maar gewoon superlekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef DanaCat het volgende:
Maryam Hassouni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze is een geweldige sterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is niet tof maar gewoon superlekker.
Je hebt haar geadopteerd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef joopenma het volgende:
De vader van mijn dochter, is een west Afrikaanse moslim. Op zich een innemende man die werkt en hier een relaxed leven wil lijden zonder problemen. Zoals iedereen. Een prima vriend maar voor mij geen goede partner. Kun je ook met een Nederlandse man hebben.
"De vader van mijn dochter" Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef joopenma het volgende:
[..]
Heb ik mijn dochter geadopteerd van een west Afrikaanse man???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |