Dank je. Daar hebben de dames voor de nieren dan dus niks aan. Hoewel ze het geld wel moeten pakken, lijkt me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste ronde kunnen ze 2500 winnen
Word jij niet moe van al die onzin?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Spar ging niet voor niets failiet.
Het is nog even wennen. Jeroen mag meteen weg, die snapt er niks van. Het spelgedeelte komt ook nog niet echt tot zijn recht. Mensen gaan voor 2500 gewoon nog niet weg, hopelijk wordt dat spannender bij hogere bedragen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe is het oordeel hier tot nu toe? Ik vind het leuk, even inkomen, maar ik kijk volgende week weer.
Ah okay..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat ze beide gelijk voor no deal gingen?
Heeft potentie, maar nog geen enorme knaller.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe is het oordeel hier tot nu toe? Ik vind het leuk, even inkomen, maar ik kijk volgende week weer.
Jawel. Die hadden besloten dat ze "No deal" deden en de uitslag zouden afwachten wie er doorgaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gezien de tijd zijn er maar 2 reclameblokken in het hele programma. En dat voor SBS6.
Ik vond het daarom wel mooi dat die vrouwen zelf het geld namen en niet gaven aan de 17 jarige meisjes. Kunnen ze wel flauw vinden, maar geld is geld. Gewoon slim gedaan met 91-10.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is nog even wennen. Jeroen mag meteen weg, die snapt er niks van. Het spelgedeelte komt ook nog niet echt tot zijn recht. Mensen gaan voor 2500 gewoon nog niet weg, hopelijk wordt dat spannender bij hogere bedragen.
Daarom, iedereen pakt geld als het kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het daarom wel mooi dat die vrouwen zelf het geld namen en niet gaven aan de 17 jarige meisjes. Kunnen ze wel flauw vinden, maar geld is geld. Gewoon slim gedaan met 91-10.
Poeh, dat is even rekenen, hoeveel, 12 of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikHoop ook dat het niveau beter wordt wekelijks...
Hoeveel afleveringen is dit?
Wil Maxima wel zien volgende week, maar dat is misschien terug te kijken.
Dank je, zo attentquote:
Ik zat ook al te bedenken of ik zoiets eerder had gehoordquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu pas zeggen dat je mee kan spelen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh, dat is even rekenen, hoeveel, 12 of zo?
+1quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat ook al te bedenken of ik zoiets eerder had gehoord
Volgens mij 9quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikHoop ook dat het niveau beter wordt wekelijks...
Hoeveel afleveringen is dit?
Wil Maxima wel zien volgende week, maar dat is misschien terug te kijken.
Het is leuk, dan gaat de tijd snelquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Whut 10 uur al ?We zijn net begonnen
Ja het is een goed tekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is leuk, dan gaat de tijd snel
Tong is er al toch?quote:
Wanneer komen die?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, er zijn nooit leuke mannenAlleen lekkere wijven.
Ze kunnen nu wel 1 TAL-show doen met enkel lekkere mannen, om voor ons al 3 jaar te compenserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gezien hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
wat zat jij akelig dichtbij.quote:
Echt wel. En dan presentatie door Danquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kunnen nu wel 1 TAL-show doen met enkel lekkere mannen, om voor ons al 3 jaar te compenseren
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Maartel het volgende:
Ik schakel pas net in, maar moeten de tweetallen elke keer onderhandelen en er zelf uitkomen?
Dan is bij mij gedegradeerd sinds zijn geneuzel over eh... wat was het, VOH?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel. En dan presentatie door Dan
Nou moe ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Word jij niet moe van al die onzin?
En Michelle voor julliequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk meiden. Piet, speciaal voor jullie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk meiden. Piet, speciaal voor jullie.
Sjeuzesquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
Je lekkere vent komt eraan Pisces29
Shit ik loop net weg van de tv omdat de laptop leeg isquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
Je lekkere vent komt eraan Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |