Over reclame gesproken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene komt me wel bekend voor.
Ik heb trouwens nog geen sluikreclame ontdekt, zelfs de DVD speler is merkloos zo te zien
Lmao ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
als ik dit nummer hoor moet ik dus echt altijd aan John Williams denken he
quote:
Zonet, bij de sportschool :pquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien van reclame eigenlijk...
Eentje maar tot nu toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over reclame gesproken.
Heb ik reclameblokken gemist? Heb er nog maar één gezien. Of zijn er niet zo veel?
Tis niet goed uitgelegd...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Was me niet eens opgevallen, dus het viel blijkbaar meequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonet, bij de sportschool :p
Gewoon of je voor het geld gaat of doorgaat en kans maakt op meer geldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Als je het eenmaal snapt wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kom net binnen. Het concept van The Winner lijkt me wel leuk. Is het ook leuk?
Die hebben ze geleend van 1 tegen 100 zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja duur programma zie k wel, zelfs tribunes lichten op
Verdulleke Lut, zijn we van de redwoem af, knal jij er Winnie even inquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn elkaars tegengestelde wat betreft kleren, hoe 1970 is dat!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben ze geleend van 1 tegen 100 zo te zien
Da's hetzelfdequote:
Langzaam afkicken, anders ga je stuiptrekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke Lut, zijn we van de redwoem af, knal jij er Winnie even in
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Langzaam afkicken, anders ga je stuiptrekken.
Is ie ook niet, maar beetje reclame kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Maartel het volgende:
Doet Lois Lane mee? 'k had geen idee dat hun carrière dusdanig over was..
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon of je voor het geld gaat of doorgaat en kans maakt op meer geld
Eerste ronde kunnen ze 2500 winnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef livelink het volgende:
Welke bedragen worden er ongeveer geboden?
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe is het oordeel hier tot nu toe? Ik vind het leuk, even inkomen, maar ik kijk volgende week weer.
De Spar ging niet voor niets failiet.quote:
Misschien omdat ze beide gelijk voor no deal gingen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |