Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Dat dacht Jeroen ook zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef D. het volgende:
Ze zijn nog jong, dus ik zie wel potentie
Klein jeugdtrauma aan overgehouden.quote:
Dat zei Tong80 ook alquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef D. het volgende:
Ze zijn nog jong, dus ik zie wel potentie
Altijd als jij dit roept is de leeftijd max 16 ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
dit vind ik tot nu toe wel het beste optreden
Dit ging over de 30+ers hequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd als jij dit roept is de leeftijd max 16 ofzo*denkt aan VOH*
Oh sorryquote:
Spreek voor jezelf Karinaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Wel grappig altijd, als er chickies van 17 zingen, al die mannen hier meteenmaar als er jongens van 17 zingen, zie je de vrouwen hier dat echt niet doen
zoiets ja. Dit gaat absoluut geen kijkcijferhit worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dit trekt geen kijkers, ik zet in op 600.000 en dan mogen ze blij zijn denk ik
Omdat ze Tong gewend zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Wel grappig altijd, als er chickies van 17 zingen, al die mannen hier meteenmaar als er jongens van 17 zingen, zie je de vrouwen hier dat echt niet doen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorryIk val net binnen, was even paar min weg.
Ik zag hier niemandquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze Tong gewend zijn.
De mannen zijn Yvonne gewend.
Maar niet bij jongens van 17, wel bij Danquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag hier niemanddoen, en de vrouwen glijden normaal
wekelijks van de bank hoor
Hear hear!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het concept wel grappig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dit trekt geen kijkers, ik zet in op 600.000 en dan mogen ze blij zijn denk ik
Waarom bij Dan wel, en die andere kabouters net niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar niet bij jongens van 17, wel bij Dan
Money.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom bij Dan wel, en die andere kabouters net niet?
Normaal keek ik the Mentalist, nu.ga ik zappen ....quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
zoiets ja. Dit gaat absoluut geen kijkcijferhit worden.
Niet zo hard als The Voice, maar ik denk dat hij toch wel weer een succesje in zak zal hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat dit een kassaknaller wordt.
Dat hoeft ook niet. 1 miljoen was al genoegquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat dit een kassaknaller wordt.
Wauwel niet, ex-Popstars kijkertquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Man o man wat is dit voor een faal programma.
Heeft de Mol nu nog niet door dat Beaueen succes voor falende tv programma's is?
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het is écht precies wat ik dacht, teveel Beau...
En ik dacht dus de hele avond bekende gezichten... daarom was ik zo enthousiast
Echt? Hoeveel kijkers denk je Benny?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo hard als The Voice, maar ik denk dat hij toch wel weer een succesje in zak zal hebben
Van Velzen zekerquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom bij Dan wel, en die andere kabouters net niet?
Het is wel lastig met die andere programma'squote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel kijkers denk je Benny?
Nee heb je wel gelijk in! 17 is inderdaad té jongquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar niet bij jongens van 17, wel bij Dan
Oke, anders gezegd, teveel Beau die met de mensen neuzelt over de deal...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen
Ik vind het leuk. Beetje inkomen dat wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo hard als The Voice, maar ik denk dat hij toch wel weer een succesje in zak zal hebben
Teveel? Volgens mij is dat al snel bij jou danquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je nagaan... heb ik nog geen 1x gedaan tijdens dit programmaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Nee ik wil niet 90% naar een spelletje kijken, ik hoopte op een TAL programma... Als er iemand anders stond had ik hetzelfde gezegd, toevallig doet Beau dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Teveel? Volgens mij is dat al snel bij jou dan
Daar kom je met gemak overheenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Velzen zekerDan is lekker en geen kabouter, hij is gewoon een beetje kort, daar kom ik wel overheen.
1.1 miljoen . Gewoon omdat mensen nieuwsgierig zijn. Volgende week zal het wel afzakkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel kijkers denk je Benny?
Mja, inderdaad, daar hoopte ik ook opquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dan moeten ze bij RTL weer een spannende film uitzenden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
1.1 miljoen . Gewoon omdat mensen nieuwsgierig zijn. Volgende week zal het wel afzakken
Ach dat is met Popstars ook en dat is ook altijd leuk. Het kijkt wel lekker weg vind ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, inderdaad, daar hoopte ik ook opHet is nu een beetje niveau bruiloften-en-partijen en Bonte Avond
Maar opzicht overleef ik het wel, vanavond.
Oke, ben benieuwd. Zou het ze nog wel gunnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
1.1 miljoen . Gewoon omdat mensen nieuwsgierig zijn. Volgende week zal het wel afzakken
Jij vindt die avatar spannend?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze bij RTL weer een spannende film uitzenden.
Volgende week hebben ze een interview van Linda de Mol met Maximaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het zang-gedeelte slechter dan Popstars, daarom heb ik al geen zin meer...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat is met Popstars ook en dat is ook altijd leuk. Het kijkt wel lekker weg vind ik.
Nouja, ik kan me voorstellen dat het kijkers trekt. Ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij vind die avatar spannend?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week hebben ze een interview van Linda de Mol met Maxima![]()
Mwja, mwja... beetje wel iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, anders gezegd, teveel Beau die met de mensen neuzelt over de deal...
Ik dacht talentenjacht met klein beetje spel... er wordt zoveel geluld, en die families op de achtergrond, kom zeg...
Oh dat hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je RTL Boulevard gezien vandaag...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Galjaard doet het erom met dit er naast programmeren
Neequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je RTL Boulevard gezien vandaag...?
Ik vond het het beste optreden tot nu toequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgende ronde eruit hoop ik. Arrogante hebberige wijven.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef D. het volgende:
Alle ingrediënten zitten erin deze aflevering
Ik ook hoor. Ze zongen goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het het beste optreden tot nu toe
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Terecht door.
Ik vind het best spannend eigenlijk
Mooi. Als jij nou tegen mij en Karina strijd, gaan wij door en halen we die 5000 binnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Day het volgende:
Wat is dat nou voor bull? Ik zou het geld ook houden.
Beter dan iemand uit de playbackshowquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Wat grappig, iemand uit de Soundmixshow
Populaire artiest uit Su.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze alleen nummers mogen kiezen van de cd box karaokehits
Ik heb een CD BOX van Discohitsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze alleen nummers mogen kiezen van de cd box karaokehits
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar nog geen Adele of Anouk gehoord!
Dat komt vast nog wel
Adele is al geweestquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar nog geen Adele of Anouk gehoord!
Dat komt vast nog wel
quote:
Al level ik met jou ook wel lekker hoor D.quote:
Op deze manier maken ze het heul spannend, met verrassingen enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen ze nu niet eerst de uitslag te zien?
Die ene komt me wel bekend voor.quote:
Vroeg ik aan mijn huisarts.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen ze nu niet eerst de uitslag te zien?
marktplaats.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg ik aan mijn huisarts.
Dan wordt positief als negatief ervaren.
Ik heb nog niets gezien van reclame eigenlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
ah de haribo achtige reclames zijn erook.
k ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
als ik dit nummer hoor moet ik dus echt altijd aan John Williams denken he
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
Ja die wordt thuis afgeleeverd.quote:
Wacht maar tot die 3 meisjes van XFA komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Leuk dezeBeetje kort rokje van die ene
Ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
quote:
ik dus niet de enige zie ikquote:
Over reclame gesproken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene komt me wel bekend voor.
Ik heb trouwens nog geen sluikreclame ontdekt, zelfs de DVD speler is merkloos zo te zien
Lmao ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef MissJ het volgende:
quote:
Zonet, bij de sportschool :pquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien van reclame eigenlijk...
Eentje maar tot nu toe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over reclame gesproken.
Heb ik reclameblokken gemist? Heb er nog maar één gezien. Of zijn er niet zo veel?
Tis niet goed uitgelegd...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Was me niet eens opgevallen, dus het viel blijkbaar meequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonet, bij de sportschool :p
Gewoon of je voor het geld gaat of doorgaat en kans maakt op meer geldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
Zit pas na WIDM te kijken maar vind het niveau wel goed geloof ik, nummers beetje afgezaagd helaas. En ik snap het concept nog niet helemaal
Als je het eenmaal snapt wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik kom net binnen. Het concept van The Winner lijkt me wel leuk. Is het ook leuk?
Die hebben ze geleend van 1 tegen 100 zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja duur programma zie k wel, zelfs tribunes lichten op
Verdulleke Lut, zijn we van de redwoem af, knal jij er Winnie even inquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn elkaars tegengestelde wat betreft kleren, hoe 1970 is dat!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben ze geleend van 1 tegen 100 zo te zien
Da's hetzelfdequote:
Langzaam afkicken, anders ga je stuiptrekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke Lut, zijn we van de redwoem af, knal jij er Winnie even in
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Langzaam afkicken, anders ga je stuiptrekken.
Is ie ook niet, maar beetje reclame kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Maartel het volgende:
Doet Lois Lane mee? 'k had geen idee dat hun carrière dusdanig over was..
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon of je voor het geld gaat of doorgaat en kans maakt op meer geld
Eerste ronde kunnen ze 2500 winnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef livelink het volgende:
Welke bedragen worden er ongeveer geboden?
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe is het oordeel hier tot nu toe? Ik vind het leuk, even inkomen, maar ik kijk volgende week weer.
De Spar ging niet voor niets failiet.quote:
Misschien omdat ze beide gelijk voor no deal gingen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?
Dank je. Daar hebben de dames voor de nieren dan dus niks aan. Hoewel ze het geld wel moeten pakken, lijkt me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerste ronde kunnen ze 2500 winnen
Word jij niet moe van al die onzin?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Spar ging niet voor niets failiet.
Het is nog even wennen. Jeroen mag meteen weg, die snapt er niks van. Het spelgedeelte komt ook nog niet echt tot zijn recht. Mensen gaan voor 2500 gewoon nog niet weg, hopelijk wordt dat spannender bij hogere bedragen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe is het oordeel hier tot nu toe? Ik vind het leuk, even inkomen, maar ik kijk volgende week weer.
Ah okay..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat ze beide gelijk voor no deal gingen?
Heeft potentie, maar nog geen enorme knaller.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Jawel. Die hadden besloten dat ze "No deal" deden en de uitslag zouden afwachten wie er doorgaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar die Italiaan en de kale dwerg hoefden niet te kiezen?
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gezien de tijd zijn er maar 2 reclameblokken in het hele programma. En dat voor SBS6.
Ik vond het daarom wel mooi dat die vrouwen zelf het geld namen en niet gaven aan de 17 jarige meisjes. Kunnen ze wel flauw vinden, maar geld is geld. Gewoon slim gedaan met 91-10.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is nog even wennen. Jeroen mag meteen weg, die snapt er niks van. Het spelgedeelte komt ook nog niet echt tot zijn recht. Mensen gaan voor 2500 gewoon nog niet weg, hopelijk wordt dat spannender bij hogere bedragen.
Daarom, iedereen pakt geld als het kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het daarom wel mooi dat die vrouwen zelf het geld namen en niet gaven aan de 17 jarige meisjes. Kunnen ze wel flauw vinden, maar geld is geld. Gewoon slim gedaan met 91-10.
Poeh, dat is even rekenen, hoeveel, 12 of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikHoop ook dat het niveau beter wordt wekelijks...
Hoeveel afleveringen is dit?
Wil Maxima wel zien volgende week, maar dat is misschien terug te kijken.
Dank je, zo attentquote:
Ik zat ook al te bedenken of ik zoiets eerder had gehoordquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu pas zeggen dat je mee kan spelen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh, dat is even rekenen, hoeveel, 12 of zo?
+1quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat ook al te bedenken of ik zoiets eerder had gehoord
Volgens mij 9quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin er nu een beetje in te komen denk ikHoop ook dat het niveau beter wordt wekelijks...
Hoeveel afleveringen is dit?
Wil Maxima wel zien volgende week, maar dat is misschien terug te kijken.
Het is leuk, dan gaat de tijd snelquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Whut 10 uur al ?We zijn net begonnen
Ja het is een goed tekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is leuk, dan gaat de tijd snel
Tong is er al toch?quote:
Wanneer komen die?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, er zijn nooit leuke mannenAlleen lekkere wijven.
Ze kunnen nu wel 1 TAL-show doen met enkel lekkere mannen, om voor ons al 3 jaar te compenserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gezien hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
wat zat jij akelig dichtbij.quote:
Echt wel. En dan presentatie door Danquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kunnen nu wel 1 TAL-show doen met enkel lekkere mannen, om voor ons al 3 jaar te compenseren
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Maartel het volgende:
Ik schakel pas net in, maar moeten de tweetallen elke keer onderhandelen en er zelf uitkomen?
Dan is bij mij gedegradeerd sinds zijn geneuzel over eh... wat was het, VOH?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel. En dan presentatie door Dan
Nou moe ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Word jij niet moe van al die onzin?
En Michelle voor julliequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk meiden. Piet, speciaal voor jullie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk meiden. Piet, speciaal voor jullie.
Sjeuzesquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
Je lekkere vent komt eraan Pisces29
Shit ik loop net weg van de tv omdat de laptop leeg isquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
Je lekkere vent komt eraan Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |