Of aan die knoppen gaan draaien?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Fijn zo'n ruime opgeruimde kast! Dat kinderhoekje <3 Ik vond dat vroeger heerlijk, van die verstopplekjes Ben je niet bang dat de kinderen in de planken klimmen en aan de schoonmaakmiddelen zitten?
De schoonmaakmiddelen verhuizen nog naar de zolder in een kast met een slot. Het is nog een beetje schuiven met spullen en kijken wat handig is, merk ik. Wat willen we in de trapkast, wat is handig in de schuur en wat moet een plekje op zolder krijgen? Dat heeft tijd nodig. We wonen hier nog maar een week.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Fijn zo'n ruime opgeruimde kast! Dat kinderhoekje <3 Ik vond dat vroeger heerlijk, van die verstopplekjes Ben je niet bang dat de kinderen in de planken klimmen en aan de schoonmaakmiddelen zitten?
Lighten up, ik plaats hier gewoon updates over waar we mee bezig zijn (geweest). Toevallig was het nu een foto van de trapkast. Ik zei er zelfs nog bij dat het niet al te spectaculair was.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Mijn god, dat hoekje voor de kinderen is nog minder ruimte dan Harry Potter of Oliver Twist kregen!
Wel fijn dat je de schoonmaakmiddelen, keukenapparatuur en voorraad onder handbereik hebt, die kinderen passen daar prima onder de onderste twee treden!
Gezellig verlicht ook, met zo'n naakt peertje.
Ben je alleen niet bang dat de robotstofzuiger zo in het gedrang komt?
Ik neem aan dat je ook nog wat brandwondenzalf op de plank legt voor het geval ze aan de verwarmingsbuizen zitten?
Moet ik nog een rekje voor kopen.quote:
Het erge vind ik dat we nu pas merken hoeveel meuk we hebben. De zolder staat gewoon al bomvolquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef No_Promises het volgende:
Nouja, wat een botte reactie van Dagonet zeg. Die heeft het topic duidelijk niet gevolgd.
Ziet er super uit die kast! Handig systeem met die planken, ik denk dat wij ook zoiets gaan maken onder de trap. Komt dat bij de Praxis vandaan?
En die stofzuiger! Ik zou hem alleen al willen omdat hij zo weinig ruimte inneemt! Wat een verschil met onze gewone stofzuiger!!
En ik ben jaloers op jullie discipline. Wij hebben gisteren een paar uurtjes op zolder tussen de dozen doorgebracht maar we zijn nog niet eens halverwege. Volgend weekend de kindjes maar weer een keer uitbesteden
Nou, hè?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat we nu pas merken hoeveel meuk we hebben. De zolder staat gewoon al bomvol
Heb je hier trouwens een foto van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef No_Promises het volgende:
Bij ons zat er trouwens al een ombouw om al die verwarmingssystemen. Dat dan weer wel.
Helaas niet. Stelt ook niet zoveel voor hoor. Nu staat er ontzettend veel zooi voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens een foto van?
Geen hele duidelijke foto, maar bij ons zat er in de hal (onder trap) en boven op de studeerkamer gewoon een bak omheen, waarbij de kanten tegen de muur aan waren open gelaten. Dus gewoon 3 (bv mdf) planken. Bij m'n ouders zat bij de vloerverwarming ook zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens een foto van?
Omdat ik me aanstel. Bovendien kan de vloer niet gerepareerd worden zonder de hele verdieping mee te nemen. Dat zou buiten proportie zijn gezien de beschadiging.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef RanTheMan het volgende:
waarom schakel je je verzekering niet gewoon in voor die beschadiging? daar betaal je premie voor
Samen met de gele op de tweede foto. Klaar.quote:
Dan hou ik gauw opquote:Op maandag 30 januari 2012 15:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat wij niet dezelfde smaak hebben, Vlindur. Maar lief dat je meedenkt!
Ik vind ze ook niet lelijk! Ik houd van smalle latjes. Ze zien er op de foto alleen wel heel strak uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef No_Promises het volgende:
Ik vind ze zoals ze op de foto staan wel mooi eigenlijk!
Nou, dat is een ingewikkeld verhaal. Ik pak even de impressie erbij:quote:Is jullie straat nu eigenlijk al bestraat? Hier nog steeds niet. Wordt wel maart waarschijnlij. Heeft iets met de breedte en een verkeerd geplaatst muurtje te maken. Irritant want ze hebben wel de stoepranden al gelegd (die steken nu dus iets van 20cm boven de grond uit) waardoor we de auto niet voor de deur kunnen parkeren.
Oh, héél gaaf!quote:Ik kwam net deze Etsyshop tegen, daar hebben ze ook erg leuke kussens: http://www.etsy.com/shop/skinnylaminx?section_id=6027719
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind ze ook niet heel fraai, maar je ziet ze bij vrijwel alle schuttingen. Je kunt van Hillhout een scherm nemen dat helemaal dicht is, maar daar betaal je 189 euro per scherm voor, en dan heb je geen hardhout:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef No_Promises het volgende:
Ik keek nog een keer naar die foto's van die nieuwe schermen. Wat zijn die verticale dingen die er doorheen schijnen? Dat vind ik dan weer niet zo mooi... Is dat voor de stevigheid?
Er valt voor beide wat te zeggen, denk ik. Als je de schermen horizontaal houdt krijg je meer dieptewerking in je tuin inderdaad, maar ik denkt dat ze verticaal gepositioneerd een minder opgesloten gevoel geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
De schermen vind ik zo mooier dan verticaal gericht... Je creeërt zo ook een diepte-effect in je tuin, hij lijkt er langer door.
Ja, ook leuk! En zeker heel betaalbaar?quote:Deze koesentjes van H&M vind ik ook wel leuk:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095067%2010100%2051%207518%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2094840%2095044%2076%207591%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankjewel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef Bleie het volgende:
Jemig zeg, ik ben een weekje nauwelijks online geweest, en jullie huis is gewoon zo goed als af! Serieus, jullie zijn in een week verder dan wij in 9 maanden. En het wordt echt geweldig.
Waarom is dat dan? Misschien komt het omdat we uit een lelijk huurhuis komen maar ik voel me hier zo fijn..het kan me niet eens schelen dat we nog 1000 dingen moeten doen. Heb vandaag een spijker in de muur geslagen en een schilderijtje opgehangen. Koen was niet blijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat jullie het een hele prestatie vinden terwijl wij ons zo bagger voelen?
Nu val ik waarschijnlijk ontzettend door de mand, maar wat is het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Heb ik mezelf op getrakteerd. Geweldig ding!
Niet die bak erbij, hoor. Ik ga er niet m'n beroep van maken.
Waarom niet? Lelijk schilderij, verkeerde plek of een paar keer misgeslagen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef loeszie het volgende:
Ha fijn! Dan hoeven we daar geen beslissing over te nemen
Waarom is dat dan? Misschien komt het omdat we uit een lelijk huurhuis komen maar ik voel me hier zo fijn..het kan me niet eens schelen dat we nog 1000 dingen moeten doen. Heb vandaag een spijker in de muur geslagen en een schilderijtje opgehangen. Koen was niet blij
Het is een luxe dweil. Je giet water (eventueel met schoonmaakmiddel) in de steel en dat is het. Het werkt ontzettend makkelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef No_Promises het volgende:
Ah bij jullie is de verkeerssituatie dus ook nog niet ideaal. Ik vind het vreselijk dat ik niet dichtbij kan parkeren (voor sommigen misschien sowieso een luxe) Wat een gesjouw met een peuter en baby in maxicosi en alle tassen e.d.
[..]
Nu val ik waarschijnlijk ontzettend door de mand, maar wat is het?![]()
En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meterkast, ik wil ook schapjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |