Of aan die knoppen gaan draaien?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Fijn zo'n ruime opgeruimde kast! Dat kinderhoekje <3 Ik vond dat vroeger heerlijk, van die verstopplekjes Ben je niet bang dat de kinderen in de planken klimmen en aan de schoonmaakmiddelen zitten?
De schoonmaakmiddelen verhuizen nog naar de zolder in een kast met een slot. Het is nog een beetje schuiven met spullen en kijken wat handig is, merk ik. Wat willen we in de trapkast, wat is handig in de schuur en wat moet een plekje op zolder krijgen? Dat heeft tijd nodig. We wonen hier nog maar een week.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Fijn zo'n ruime opgeruimde kast! Dat kinderhoekje <3 Ik vond dat vroeger heerlijk, van die verstopplekjes Ben je niet bang dat de kinderen in de planken klimmen en aan de schoonmaakmiddelen zitten?
Lighten up, ik plaats hier gewoon updates over waar we mee bezig zijn (geweest). Toevallig was het nu een foto van de trapkast. Ik zei er zelfs nog bij dat het niet al te spectaculair was.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Mijn god, dat hoekje voor de kinderen is nog minder ruimte dan Harry Potter of Oliver Twist kregen!
Wel fijn dat je de schoonmaakmiddelen, keukenapparatuur en voorraad onder handbereik hebt, die kinderen passen daar prima onder de onderste twee treden!
Gezellig verlicht ook, met zo'n naakt peertje.
Ben je alleen niet bang dat de robotstofzuiger zo in het gedrang komt?
Ik neem aan dat je ook nog wat brandwondenzalf op de plank legt voor het geval ze aan de verwarmingsbuizen zitten?
Moet ik nog een rekje voor kopen.quote:
Het erge vind ik dat we nu pas merken hoeveel meuk we hebben. De zolder staat gewoon al bomvolquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef No_Promises het volgende:
Nouja, wat een botte reactie van Dagonet zeg. Die heeft het topic duidelijk niet gevolgd.
Ziet er super uit die kast! Handig systeem met die planken, ik denk dat wij ook zoiets gaan maken onder de trap. Komt dat bij de Praxis vandaan?
En die stofzuiger! Ik zou hem alleen al willen omdat hij zo weinig ruimte inneemt! Wat een verschil met onze gewone stofzuiger!!
En ik ben jaloers op jullie discipline. Wij hebben gisteren een paar uurtjes op zolder tussen de dozen doorgebracht maar we zijn nog niet eens halverwege. Volgend weekend de kindjes maar weer een keer uitbesteden
Nou, hè?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat we nu pas merken hoeveel meuk we hebben. De zolder staat gewoon al bomvol
Heb je hier trouwens een foto van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef No_Promises het volgende:
Bij ons zat er trouwens al een ombouw om al die verwarmingssystemen. Dat dan weer wel.
Helaas niet. Stelt ook niet zoveel voor hoor. Nu staat er ontzettend veel zooi voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens een foto van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |