quote:
Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Dagonet het volgende:Mijn god, dat hoekje voor de kinderen is nog minder ruimte dan Harry Potter of Oliver Twist kregen!
Wel fijn dat je de schoonmaakmiddelen, keukenapparatuur en voorraad onder handbereik hebt, die kinderen passen daar prima onder de onderste twee treden!
Gezellig verlicht ook, met zo'n naakt peertje.
Ben je alleen niet bang dat de robotstofzuiger zo in het gedrang komt?
Ik neem aan dat je ook nog wat brandwondenzalf op de plank legt voor het geval ze aan de verwarmingsbuizen zitten?
Lighten up, ik plaats hier gewoon updates over waar we mee bezig zijn (geweest). Toevallig was het nu een foto van de trapkast. Ik zei er zelfs nog bij dat het niet al te spectaculair was.

Sterker nog, het is sowieso geen al te spectaculair topic, aangezien het een standaard rijtjeshuis is met een standaard indeling en standaard afwerking. En we hebben ook nog eens alles uitbesteed. Maar de herkenbaarheid is denk ik ook wel groot en het is voor anderen soms interessant om te zien voor wat voor soort keuzes we staan, welke beslissingen we nemen en waar we wel of niet blij mee zijn.
We hadden trouwens voor de trapkast een lampje gekocht, maar dat bleek niet goed te passen. Voor de kinderen heb ik een Spöka-lampje in de trapkast gezet:
![spoka-nachtlichtje__0097669_PE238441_S4.JPG]()
Maar zoals ik al zei, eerst maar eens zien of ze er wel gebruik van gaan maken. Ik heb aan de verwarmingsbuizen gevoeld en die lijken niet heel warm te worden. Maar als ze echt in het hoekje willen kruipen maak ik gauw een ombouw, want op brandwonden zit ik niet te wachten. Het was maar een idee en als ze er interesse voor blijken te hebben maak ik het volledig kindproof.
[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 29-01-2012 15:05:36 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.