Ik vind ze ook niet lelijk! Ik houd van smalle latjes. Ze zien er op de foto alleen wel heel strak uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef No_Promises het volgende:
Ik vind ze zoals ze op de foto staan wel mooi eigenlijk!
Nou, dat is een ingewikkeld verhaal. Ik pak even de impressie erbij:quote:Is jullie straat nu eigenlijk al bestraat? Hier nog steeds niet. Wordt wel maart waarschijnlij. Heeft iets met de breedte en een verkeerd geplaatst muurtje te maken. Irritant want ze hebben wel de stoepranden al gelegd (die steken nu dus iets van 20cm boven de grond uit) waardoor we de auto niet voor de deur kunnen parkeren.
Oh, héél gaaf!quote:Ik kwam net deze Etsyshop tegen, daar hebben ze ook erg leuke kussens: http://www.etsy.com/shop/skinnylaminx?section_id=6027719
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind ze ook niet heel fraai, maar je ziet ze bij vrijwel alle schuttingen. Je kunt van Hillhout een scherm nemen dat helemaal dicht is, maar daar betaal je 189 euro per scherm voor, en dan heb je geen hardhout:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef No_Promises het volgende:
Ik keek nog een keer naar die foto's van die nieuwe schermen. Wat zijn die verticale dingen die er doorheen schijnen? Dat vind ik dan weer niet zo mooi... Is dat voor de stevigheid?
Er valt voor beide wat te zeggen, denk ik. Als je de schermen horizontaal houdt krijg je meer dieptewerking in je tuin inderdaad, maar ik denkt dat ze verticaal gepositioneerd een minder opgesloten gevoel geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
De schermen vind ik zo mooier dan verticaal gericht... Je creeërt zo ook een diepte-effect in je tuin, hij lijkt er langer door.
Ja, ook leuk! En zeker heel betaalbaar?quote:Deze koesentjes van H&M vind ik ook wel leuk:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095067%2010100%2051%207518%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2094840%2095044%2076%207591%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dankjewel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef Bleie het volgende:
Jemig zeg, ik ben een weekje nauwelijks online geweest, en jullie huis is gewoon zo goed als af! Serieus, jullie zijn in een week verder dan wij in 9 maanden. En het wordt echt geweldig.
Waarom is dat dan? Misschien komt het omdat we uit een lelijk huurhuis komen maar ik voel me hier zo fijn..het kan me niet eens schelen dat we nog 1000 dingen moeten doen. Heb vandaag een spijker in de muur geslagen en een schilderijtje opgehangen. Koen was niet blijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat jullie het een hele prestatie vinden terwijl wij ons zo bagger voelen?
Nu val ik waarschijnlijk ontzettend door de mand, maar wat is het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Heb ik mezelf op getrakteerd. Geweldig ding!
Niet die bak erbij, hoor. Ik ga er niet m'n beroep van maken.
Waarom niet? Lelijk schilderij, verkeerde plek of een paar keer misgeslagen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef loeszie het volgende:
Ha fijn! Dan hoeven we daar geen beslissing over te nemen
Waarom is dat dan? Misschien komt het omdat we uit een lelijk huurhuis komen maar ik voel me hier zo fijn..het kan me niet eens schelen dat we nog 1000 dingen moeten doen. Heb vandaag een spijker in de muur geslagen en een schilderijtje opgehangen. Koen was niet blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |