SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
Frits is mijn molquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bent wel erg achterdochtig de hele tijd.
Fucking irritant iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Liesbeth zegt inderdaad continue Frits Huffnagel in zijn geheel
Jep.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had niet het idee dat ik de TT nog moest veranderen? Dit is toch gewoon een standaard TT?
Je hoeft niks te veranderenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had niet het idee dat ik de TT nog moest veranderen? Dit is toch gewoon een standaard TT?
Ja, want de cameramannen bemoeien zich met de kledingkeuze van normale kandidaten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie dames hebben groene kleding aan in de bus. Zou dat iets betekenen?
Wel allemaal rode stringetjes waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, want de cameramannen bemoeien zich met de kledingkeuze van normale kandidaten.
Voor de zonquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom had William een zonnebril op?
Goh. Waarom zou jíj een zonnebril dragen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom had William een zonnebril op?
Ik vind haar leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Sosha het volgende:
Dit is de eerste afl die ik zie van dit seizoen, maar wat komt Marit vreselijk onsympathiek over zeg, jeetje
rellenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindelijk iets van conflict in de groep zeg.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben nog een half uur, ik wacht op de twist.
Lucht kan scherp zijn hè.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zon in de bus in IJsland? Ik zag geen zon.
Stfu jij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goh. Waarom zou jíj een zonnebril dragen?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Falco het volgende:
Die Marit is al 40 jaar en nog steeds een babe
Ik heb gelijk jahquote:
Mweh.quote:
Ja en Liesbeth is 26quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Falco het volgende:
Die Marit is al 40 jaar en nog steeds een babe
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Waar slaat die vraag eigenlijk op? Bij wel tv-quiz zou de mol kans maken om te winnen?
Idd. Kijken wie er vóór zou stemmen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ze gaan vast de afvaller terugkopen of zo.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef DaMart het volgende:
Voor een leuk prijsje natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef DaMart het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik spring net in in dit topic. Ik weet alleen dat Liesbeth 36 is en Marit 40.quote:
10.800quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef themole het volgende:
[..]
Voor een leuk prijsje natuurlijk.
!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef S0nic het volgende:
Op Frits z'n shirt stond Kennedy for President. Als je dat googelt kom je een film tegen met Gretchen Mol als actrice
Tim zei dat Liesbeth 26 is geworden terwijl ze juist 38 werdquote:
!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef S0nic het volgende:
Op Frits z'n shirt stond Kennedy for President. Als je dat googelt kom je een film tegen met Gretchen Mol als actrice
Ze is dan ook tien jaar ouder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
die ziet er echt ouder uit... ik vind Marit mooi
Nein.quote:
Liesbeth zal toch per ongeluk op haar verkeerde account ingelogd staan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Zocalo het volgende:
Tweet van de Mol:
Staan jullie hersenen aan? Je hebt ze nodig zometeen!
Iedereen gaat dus door.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Zocalo het volgende:
Tweet van de Mol:
Staan jullie hersenen aan? Je hebt ze nodig zometeen!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liesbeth zal toch per ongeluk op haar verkeerde account ingelogd staan.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liesbeth zal toch per ongeluk op haar verkeerde account ingelogd staan.
Brr.quote:
Zo simpel werkt het helaas nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar of William of Marit is niet de mol?
Hoeft niet, 1 kan de mol zijn en de andere de verliezer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Bedoel ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef themole het volgende:
[..]
Hoeft niet, 1 kan de mol zijn en de andere de verliezer.
Zegt niks, volgens mij heeft Yvon Jaspers een keer een rood scherm gekregenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Net niet rood, maar toen was t ook een geval van 'iedereen gaat door of Yvonne naar huis'quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt niks, volgens mij heeft Yvon Jaspers een keer een rood scherm gekregen
Netjes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Frits met zijn Kennedy-shirt en dan de combi met Gorbatsjov en Reagan
ja idd...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik spreek geen.... (de rest kon ik niet lezen) in IJslandsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat stond er op de trui van Liesbeth?
De Mol hardoplachend weglopend in beeld gebracht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef Zeroku het volgende:
Pot helemaal leeg, dat zou zo vet zijn_
Ég tala ekki íslenskuquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik spreek geen.... (de rest kon ik niet lezen) in IJslands
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef themole het volgende:
Briljant spel dit.
Daarom hou ik van dit programma.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Is er geen optie: Pot volledig vol, iedereen naar huis?
misschien gewoon daar gekocht als souvenirquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vertaal even de tekst op de trui van Liesbeth
[..]
Ja, dit kan nog weleens een echte zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Zou het?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
misschien gewoon daar gekocht als souvenir
Niet alles wordt geregisseerd natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja maar de mol kan de pot hier dus heel makkelijk leeg maken. Dus ik verwacht sowieso niet dat William of Marit de mol is. Want de mol wil natuurlijk bij dit dilemma zijn.
Ze vullen de schermen toch in een bepaalde volgorde in... ze hebben bewust WIlliam en Marit laten zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alles wordt geregisseerd natuurlijk.
WIDM Logo, daarna gesprek met Frits...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef franklop het volgende:
logo van de mol, daarna liesbeth die praat, heel subtiel
tunnelvisie
Dat wel, maar niet gezegd dat ze dan niet de Mol zijn. Dit spel kun je prima zonder Mol spelen, gaat makkelijk fout.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze vullen de schermen toch in een bepaalde volgorde in... ze hebben bewust WIlliam en Marit laten zitten
Misschien is dit iets?quote:Terwijl de Koude Oorlog verzwakte en andere landen een ruimteprogramma begonnen te ontwikkelen, begon ook de competitie te verzwakken.
Beide naties hadden een bemand militair ruimteprogramma ontwikkeld. De USAF had voorgesteld om met de Titan-raket de X-20 Dyna-Soar hypersonische zwever te lanceren om vijandelijke satellieten te onderscheppen. Die werd vervangen door de Manned Orbiting Laboratory (MOL) die Geminetechnologie gebruikte om verkenningsmissies uit te voeren,
Dat ja.quote:
Goede.quote:
Punt van bezinning.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Liesbeth molt hier juist wel... want ze zegt tegen 2 mensen verschillende dingen....
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Punt van bezinning.
Frits is hier veel sterker in.
quote:
Subtiel, subtiel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef roos85 het volgende:
Voor het eerst en voor het laatst in mijn leven rood gestemd
Zul je zien dat de mol niet eens onderhandeldequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is echt zo'n opdracht waar ik hoofdpijn van krijg om iedereens motieven te begrijpen. En ik vind Tim echt zo verdacht deze aflevering.
Ohja,quote:
bij dezequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
Er is sowieso 2x groen (Hadewich en Anne-Marie).
als er 3 rode zijn..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Kinga het volgende:
LMAO de pot gaat echt leeg. Er zit minimaal 1 rode bij.
Nog niet.quote:
Als er nog twee rode komen, dan gebeurt er niks met de pot en vliegt er iemand uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Kinga het volgende:
LMAO de pot gaat echt leeg. Er zit minimaal 1 rode bij.
Bijna.quote:
Ze laten de kaartjes toch niet op volgorde zien.. ja, op een volgorde om het spannend te houden.quote:
Indeedquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef TheArt het volgende:
Hahahaa zo te verwachten.
Het maakt het wel makkelijk. De molactie kwam van Liesbeth, Frits of Tim.
Hallo Liesbeth
Eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
WAT EEN TOPAFLEVERING![]()
![]()
![]()
Een van de beste opdrachten uit de mol geschiedenis nu al.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, ik schrok er zelf gewoon van. Stom programma waar ik te veel in op ga.
Idd briljant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
WAT EEN TOPAFLEVERING![]()
![]()
![]()
Een van de beste opdrachten uit de mol geschiedenis nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |