Afknapper nummer 1 inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De aids onder de schoenen. Semi-nette sneakers van Le coq sportif. Nee.
ze zijn ook zo kapot..quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef abhinnaya het volgende:
[ afbeelding ]
Heel tijdloos dus en voor iedereen betaalbaar
jezus 2jaar, ik moet elke week wel wat kopen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 05:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hangt hier allemaal in de kast en ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht.
Op wat t-shirts/onderbroeken na dan
Ik heb dat ook, 2 á 3 jaar geleden ging ik zowat iedere week de stad in en dan moest ik altijd wat kopen, nu vind ik het leuker om 1x in de 3 maanden in één keer heel veel te kopen =)quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:14 schreef female81 het volgende:
Ik gewoon als ik iets nodig heb, een enkele impuls-aankoop daargelaten. Tot een jaar of vier, vijf terug was het wel een automatisme om in te slaan als het lente of juist herfst werd, maar dat heb ik allang losgelaten.
Ligt er te weinig wat nog een poosje mee kan, dan aanvullen. Ligt er genoeg, dan houd ik weer extra veel geld over voor wat anders.
Het heeft zo z'n voordelen om niet klakkeloos elke vluchtige trend achterna te lopen: wat ik mooi vind is het ene jaar weliswaar meer 'in' dan het andere jaar, maar zelden dermate fout dat je ermee voor lul loopt. Dus kan het vaak lang mee.
Je hebt helemaal gelijk, of is dat ook niet goed?quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal voor homo's joh?![]()
Die LQS schoenen roeleren.
Wat een lelijke pauperschoenenquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, of is dat ook niet goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan die LQS!
Tering, fans van JS met een slechte smaak.. vreselijk. Beter haal je die UI weg. Alleen JS fans met smaak mogen openbaar JS fans zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die schoenen zijn de shit, vinden ook Pauly D en Mike The Situation
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Waar staat die /fa/ voor, mode forum ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef abhinnaya het volgende:
[ afbeelding ]
Heel tijdloos dus en voor iedereen betaalbaar
Ik koop gewoon wat ik mooi vind, stijl kan de pot op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee.
Dat toont het hebben van geen eigen stijl, of het moet een speciaal model zijn.
In zeker zin zou iedereen dat moeten doen. Alleen veel mensen weten niet bepaald een ''normale'' houding te geven. Dus kleed je ook gewoon een keer gepast en denk ergens bij na. Het kan niet altijd om met je gaten spijkerbroek en nikes met daarop een zogenaamd grappig T-shirt je te laten verschijnen. Met een I don't care attitude.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik koop gewoon wat ik mooi vind, stijl kan de pot op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |