Nee waarom boots waarom dry niks aan veranderen wij young boys willen met louis vuitton sneakers lopen niet met boots.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak van de pre wash een dry en vervang de sneakers door goede (bijvoorbeeld Chelsea) boots en je hebt een goede retro look.(draag ik zelf ook graag.)
Goed verwoordquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Moffol het volgende:
Zolang je draagt wat je zelf leuk vindt en zelfverzekerd overkomt is er sowieso niet veel wat niet kan. Tuurlijk zijn er altijd wel een paar kledingstukken/merken die de meeste mensen verkeerd vinden.
Dude, ik wil daar niet mee gezien worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dude ik gebruik dan gewoon een voetbal/sport-tas.
Haha hommo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Dude, ik wil daar niet mee gezien worden.
[ afbeelding ]
of zon nylon apparaat
[ afbeelding ]
Zijn juist tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De aids onder de schoenen. Semi-nette sneakers van Le coq sportif. Nee.
Het is wel moeilijk om bootcuts te vinden de laatste tijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak van de pre wash een dry en vervang de sneakers door goede (bijvoorbeeld Chelsea) boots en je hebt een goede retro look.(draag ik zelf ook graag.)
gelukkig zijn die lv schoentjes goed te betalen!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Allessio het volgende:
voor alle boys die hun swag willen upgraden :
sjaal niet halen boys is geen swag
[ afbeelding ]
Dat is echt de 'gay'-swagg voor mensen die zogenaamd alternatief willen zijn; zo'n spijkeroverhemd, Clarks en dan zo'n enorme sjaal om hun halve lichaam gewikkeld ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef crinblanc het volgende:
Volgens mij wat ik heir in Rotterdam zie rondlopen:
voor jongens:
spijker (indigo) overhemd
beige chino
clarks
enorme wikkelsjaal
halflange zwarte jas met grote knopen
alternatief voor het spijker-overhemd
een ronde hals licht shirt met vertikale blauwe strepen
het hugoboss strakke overhemd uit de TS ziet er goed uit, maar zie er niet veel mee lopen. Of is dat meer hoe je zou willen dat jongens zich kleden?![]()
hoewel, zie wel veel marokkaanse jongens met strakke hugoboss (al dan niet nep maar wat maakt het uit) overhemden en vesten.
als hollandse jongens/studenten een overhemd dragen is het eerder de wat nettere, gekledere overhemden van jack&jones of H&M. met een mooie chino eronder natuurlijk. ziet er vet uit.
dus ditquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dat is echt de 'gay'-swagg voor mensen die zogenaamd alternatief willen zijn; zo'n spijkeroverhemd, Clarks en dan zo'n enorme sjaal om hun halve lichaam gewikkeld ...
Eens, pauperstylo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dat is echt de 'gay'-swagg voor mensen die zogenaamd alternatief willen zijn; zo'n spijkeroverhemd, Clarks en dan zo'n enorme sjaal om hun halve lichaam gewikkeld ...
Ik gebruik/gebruikte destijds voor school ook een sporttas. Alleen dan meer iets dan op jouw tas lijkt. Het is wel een sporttas hoor maar niet zo 'sport' als de onderste. Niet zo'n (te) groot logo en mooiere stof, erg strak.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Dude, ik wil daar niet mee gezien worden.
[ afbeelding ]
of zon nylon apparaat
[ afbeelding ]
Dr. Dre inderdaad. Die tassen (North Face en Dakine) die jij aanhaalt ook ja, en dan zo'n ICE-horloge. Zo'n afzichtelijk groot plastic ding.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eens, pauperstylo.
Niet verwacht dat jij er tegen zou zijn.
Vaak ook in combinatie met Dr. Dre koptelefoon en North Face of Dakine tas. Clarks kunnen ook wel eens Jordans zijn.
Echt origineel altijd zo'n kledingstijl. Zijn ook vrijwel altijd hetzelfde soort mensen qua gedrag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dr. Dre inderdaad. Die tassen (North Face en Dakine) die jij aanhaalt ook ja, en dan zo'n ICE-horloge. Zo'n afzichtelijk groot plastic ding.
Ik vind dat ook niet te pruimen.
beetje smart casual bedoeld met overhemd en toch niet te netjes, een overhemd maar geen kakker, zoiets.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
Het zijn mensen die of overal "SWAGG" posten, of mensen die een grafische opleiding doen. Punt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Echt origineel altijd zo'n kledingstijl. Zijn ook vrijwel altijd hetzelfde soort mensen qua gedrag.
Kan ook wel eens een G-shock horloge zijn.
Hoe dan ook, als je je zo kleed is het nogal krom om te beweren dat je een eigen smaak hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
En dan wat foto's. Niet persé voor elke gelegenheid (met die kleine jurkjes ga je niet naar de supermarkt) en ook niet persé voor elk vrouwenlijf geschikt, en daarbij zijn sommige foto's al jaren oud. Maar goed, ik vind het bij degenen die het kunnen hebben wél mooi.
Het is een nogal blonde aangelegenheid hieronder (sorry); als ik ook foto's van donkerharige dames probeer te zoeken, hebben ze om de een of andere reden meestal wat meer edgy kleding aan, van die rockchick-dingen waar ik weinig mee heb, of zo.(de rechtse)
(Paar plaatjes van dezelfde persoon hieronder, zij heeft heel vaak leuke kleding aan.)
Zij hieronder doet het ook vaak goed; ik wilde dat ik dat inzicht had gehad op m'n zestiende/zeventiende...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 12:56:59 ]
Ik ben duidellijk een vreselijke n00bquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
pauperpolo met die bedrukking
slechte fit jeans
Overhemd is goed.
Sowieso, als je geen spieren hebt zal zo'n overhemd alsnog lomp staan.
Afknapper nummer 1 inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
De aids onder de schoenen. Semi-nette sneakers van Le coq sportif. Nee.
ze zijn ook zo kapot..quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef abhinnaya het volgende:
[ afbeelding ]
Heel tijdloos dus en voor iedereen betaalbaar
jezus 2jaar, ik moet elke week wel wat kopen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 05:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hangt hier allemaal in de kast en ik heb al 2 jaar geen nieuwe kleding gekocht.
Op wat t-shirts/onderbroeken na dan
Ik heb dat ook, 2 á 3 jaar geleden ging ik zowat iedere week de stad in en dan moest ik altijd wat kopen, nu vind ik het leuker om 1x in de 3 maanden in één keer heel veel te kopen =)quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:14 schreef female81 het volgende:
Ik gewoon als ik iets nodig heb, een enkele impuls-aankoop daargelaten. Tot een jaar of vier, vijf terug was het wel een automatisme om in te slaan als het lente of juist herfst werd, maar dat heb ik allang losgelaten.
Ligt er te weinig wat nog een poosje mee kan, dan aanvullen. Ligt er genoeg, dan houd ik weer extra veel geld over voor wat anders.
Het heeft zo z'n voordelen om niet klakkeloos elke vluchtige trend achterna te lopen: wat ik mooi vind is het ene jaar weliswaar meer 'in' dan het andere jaar, maar zelden dermate fout dat je ermee voor lul loopt. Dus kan het vaak lang mee.
Je hebt helemaal gelijk, of is dat ook niet goed?quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal voor homo's joh?![]()
Die LQS schoenen roeleren.
Wat een lelijke pauperschoenenquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, of is dat ook niet goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan die LQS!
Tering, fans van JS met een slechte smaak.. vreselijk. Beter haal je die UI weg. Alleen JS fans met smaak mogen openbaar JS fans zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die schoenen zijn de shit, vinden ook Pauly D en Mike The Situation
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Waar staat die /fa/ voor, mode forum ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef abhinnaya het volgende:
[ afbeelding ]
Heel tijdloos dus en voor iedereen betaalbaar
Ik koop gewoon wat ik mooi vind, stijl kan de pot op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee.
Dat toont het hebben van geen eigen stijl, of het moet een speciaal model zijn.
In zeker zin zou iedereen dat moeten doen. Alleen veel mensen weten niet bepaald een ''normale'' houding te geven. Dus kleed je ook gewoon een keer gepast en denk ergens bij na. Het kan niet altijd om met je gaten spijkerbroek en nikes met daarop een zogenaamd grappig T-shirt je te laten verschijnen. Met een I don't care attitude.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik koop gewoon wat ik mooi vind, stijl kan de pot op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |