abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107693079
Winter: gewoon boots (Timberland, Clarks, Redwings), een goede jeans (niet te wijd), vintage pullover of mooi vest en mooie parka.

In de zomer: korte spijkerbroek of normale jeans, housewife beater, (voor mij ook soms een oversized t-shirt), bootschoenen, Clarks en een hoedje of cap tegen de zon.

Zolang je draagt wat je zelf leuk vind en zelfverzekerd overkomt is er sowieso niet veel wat niet kan. Tuurlijk zijn er altijd wel een paar kledingstukken/merken die de meeste mensen verkeerd vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Moffol op 06-02-2012 21:44:57 ]
pi_107693136
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maak van de pre wash een dry en vervang de sneakers door goede (bijvoorbeeld Chelsea) boots en je hebt een goede retro look. :) (draag ik zelf ook graag.)
Nee waarom boots waarom dry niks aan veranderen wij young boys willen met louis vuitton sneakers lopen niet met boots.
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  maandag 6 februari 2012 @ 21:44:08 #103
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107693378
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Moffol het volgende:
Zolang je draagt wat je zelf leuk vindt en zelfverzekerd overkomt is er sowieso niet veel wat niet kan. Tuurlijk zijn er altijd wel een paar kledingstukken/merken die de meeste mensen verkeerd vinden.
Goed verwoord :Y
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107702021
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dude ik gebruik dan gewoon een voetbal/sport-tas.
Dude, ik wil daar niet mee gezien worden.

of zon nylon apparaat

pi_107703832

:)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107703847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of zon nylon apparaat

[ afbeelding ]
Haha hommo.

Ik heb idd zo 1 als de onderste.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107708187
quote:
De aids onder de schoenen. Semi-nette sneakers van Le coq sportif. Nee.
pi_107709117
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:54 schreef Moffol het volgende:

[..]

De aids onder de schoenen. Semi-nette sneakers van Le coq sportif. Nee.
Zijn juist tof
pi_107709262
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maak van de pre wash een dry en vervang de sneakers door goede (bijvoorbeeld Chelsea) boots en je hebt een goede retro look. :) (draag ik zelf ook graag.)
Het is wel moeilijk om bootcuts te vinden de laatste tijd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107713843
Volgens mij wat ik heir in Rotterdam zie rondlopen:

voor jongens:
spijker (indigo) overhemd
beige chino
clarks
enorme wikkelsjaal
halflange zwarte jas met grote knopen

alternatief voor het spijker-overhemd
een ronde hals licht shirt met vertikale blauwe strepen

het hugoboss strakke overhemd uit de TS ziet er goed uit, maar zie er niet veel mee lopen. Of is dat meer hoe je zou willen dat jongens zich kleden? ;)
hoewel, zie wel veel marokkaanse jongens met strakke hugoboss (al dan niet nep maar wat maakt het uit) overhemden en vesten.

als hollandse jongens/studenten een overhemd dragen is het eerder de wat nettere, gekledere overhemden van jack&jones of H&M. met een mooie chino eronder natuurlijk. ziet er vet uit.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:18:58 #111
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_107715085
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Allessio het volgende:
voor alle boys die hun swag willen upgraden :
sjaal niet halen boys is geen swag

[ afbeelding ]
gelukkig zijn die lv schoentjes goed te betalen!
pi_107717850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef crinblanc het volgende:
Volgens mij wat ik heir in Rotterdam zie rondlopen:

voor jongens:
spijker (indigo) overhemd
beige chino
clarks
enorme wikkelsjaal
halflange zwarte jas met grote knopen

alternatief voor het spijker-overhemd
een ronde hals licht shirt met vertikale blauwe strepen

het hugoboss strakke overhemd uit de TS ziet er goed uit, maar zie er niet veel mee lopen. Of is dat meer hoe je zou willen dat jongens zich kleden? ;)
hoewel, zie wel veel marokkaanse jongens met strakke hugoboss (al dan niet nep maar wat maakt het uit) overhemden en vesten.

als hollandse jongens/studenten een overhemd dragen is het eerder de wat nettere, gekledere overhemden van jack&jones of H&M. met een mooie chino eronder natuurlijk. ziet er vet uit.
Dat is echt de 'gay'-swagg voor mensen die zogenaamd alternatief willen zijn; zo'n spijkeroverhemd, Clarks en dan zo'n enorme sjaal om hun halve lichaam gewikkeld ... :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:41:41 #113
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_107718049
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Moffol het volgende:

[..]

Dat is echt de 'gay'-swagg voor mensen die zogenaamd alternatief willen zijn; zo'n spijkeroverhemd, Clarks en dan zo'n enorme sjaal om hun halve lichaam gewikkeld ... :')
dus dit
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:52:43 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_107718436
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:44:17 #115
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107724886
quote:

[..]

Eens, pauperstylo.

Niet verwacht dat jij er tegen zou zijn.
Vaak ook in combinatie met Dr. Dre koptelefoon en North Face of Dakine tas. Clarks kunnen ook wel eens Jordans zijn.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:46:01 #116
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107724992
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Goede smaak :Y
Alleen dan liever niet van Nickelson.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:47:24 #117
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107725056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of zon nylon apparaat

[ afbeelding ]
Ik gebruik/gebruikte destijds voor school ook een sporttas. Alleen dan meer iets dan op jouw tas lijkt. Het is wel een sporttas hoor maar niet zo 'sport' als de onderste. Niet zo'n (te) groot logo en mooiere stof, erg strak.

edit: drie posts op een rij.
pi_107725248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Eens, pauperstylo.

Niet verwacht dat jij er tegen zou zijn.
Vaak ook in combinatie met Dr. Dre koptelefoon en North Face of Dakine tas. Clarks kunnen ook wel eens Jordans zijn.
Dr. Dre inderdaad. Die tassen (North Face en Dakine) die jij aanhaalt ook ja, en dan zo'n ICE-horloge. Zo'n afzichtelijk groot plastic ding.

Clarks en denimoverhemden vind ik wel mooi, maar niet in de bovengenoemde combinaties.

Ik vind dat ook niet te pruimen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:54:32 #119
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107725474
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Moffol het volgende:

[..]

Dr. Dre inderdaad. Die tassen (North Face en Dakine) die jij aanhaalt ook ja, en dan zo'n ICE-horloge. Zo'n afzichtelijk groot plastic ding.

Ik vind dat ook niet te pruimen.
Echt origineel altijd zo'n kledingstijl. Zijn ook vrijwel altijd hetzelfde soort mensen qua gedrag.
Kan ook wel eens een G-shock horloge zijn.

Hoe dan ook, als je je zo kleed is het nogal krom om te beweren dat je een eigen smaak hebt.
pi_107725565
quote:

[..]

beetje smart casual bedoeld met overhemd en toch niet te netjes, een overhemd maar geen kakker, zoiets.
pi_107725573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Echt origineel altijd zo'n kledingstijl. Zijn ook vrijwel altijd hetzelfde soort mensen qua gedrag.
Kan ook wel eens een G-shock horloge zijn.

Hoe dan ook, als je je zo kleed is het nogal krom om te beweren dat je een eigen smaak hebt.
Het zijn mensen die of overal "SWAGG" posten, of mensen die een grafische opleiding doen. Punt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:20:27 #122
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_107726783

Ewaah safi wallah Maat! Deze ding cker lauw ..
Negervis BV
pi_107739967
Mooi bij andere vrouwen - en ja, ik ben gedetailleerd, en heb het inderdaad níet over merken. Zolang ik het maar mooi vind. :)

-Eenvoudig belijnde kleding met relaxte uitstraling (zolang er iets vrouwelijks in blijft zitten), niet teveel poespas. Kan zowel neutraal als in een wat fellere kleur zijn. Bij effen kleding in een sobere kleur vind ik het vaak wel weer leuk als er een of twee dingen (schoenen, accessoires) bij zitten die een leuk printje hebben en/of afsteken qua kleur. Of - bij korte kleding - als er speels met beenmode gespeeld wordt, fantasiepanty's of zo. Zoals op de twee na onderste foto in deze post. Beenmode vind ik sowieso interessant.
-Sowieso kan het leuk uitpakken als de schoenen een klein beetje botsen met hetgene wat erboven zit. Grof schoeisel onder een lief jurkje, of zo. Dat het nét niet klopt.
-Ik heb een taillelintjes- en riempjes-tic. Sowieso vind ik enige taillering in kledingstukken mooi, al is het maar heel subtiel. Ik ben tevens een liefhebster van trenchcoat-achtige jassen.
-Een simpele, stoere bloes, in kleuren als grijsgroen/legergroen en kaki, en met subtiele taillering, boven een niet al te ruimvallende broek. Prima voor normaal dagelijks gebruik. :)
-Schattige retrojurkjes, bij vrouwen die het kunnen hebben. Eventueel af te maken met accessoires in Parijse of sixties/seventies-achtige stijl, sjaaltje/hoofdband/dergelijke dingen.
-Die fijne bloemetjes-prints die afgelopen jaar zo in waren.
-Polkadots.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------

En dan wat foto's. Niet persé voor elke gelegenheid (met die kleine jurkjes ga je niet naar de supermarkt) en ook niet persé voor elk vrouwenlijf geschikt, en daarbij zijn sommige foto's al jaren oud. Maar goed, ik vind het bij degenen die het kunnen hebben wél mooi. :)

Het is een nogal blonde aangelegenheid hieronder (sorry); als ik ook foto's van donkerharige dames probeer te zoeken, hebben ze om de een of andere reden meestal wat meer edgy kleding aan, van die rockchick-dingen waar ik weinig mee heb, of zo. :{

(de rechtse)

(Paar plaatjes van dezelfde persoon hieronder, zij heeft heel vaak leuke kleding aan.)

Zij hieronder doet het ook vaak goed; ik wilde dat ik dat inzicht had gehad op m'n zestiende/zeventiende...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 12:56:59 ]
pi_107740157
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

pauperpolo met die bedrukking
slechte fit jeans

Overhemd is goed.

Sowieso, als je geen spieren hebt zal zo'n overhemd alsnog lomp staan.
Ik ben duidellijk een vreselijke n00b :')
pi_107743546
quote:
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')